Skocz do zawartości

QastroleQ

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O QastroleQ

Informacje

  • Imię
    QastroleQ
  • Miasto
    Krośniewice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W komorze spalania? To skąd tam olej?
  2. Myślisz, że głowica ma jakieś pęknięcie? Po dojechaniu do pracy 40km zero dymienia, może jednak ta nafta pomogła VID_20210701_182920.mp4
  3. Zapłon wypada na drugim garze świeca czarna dopiero gdy doda się gazu wszystko wraca do normy płynu ubywa dolewam co jakiś czas. Spaliny zapach mają olejowy duszący
  4. Turbo wyjąłem i poszło do regeneracji z uwagi na to, że wałek był strasznie wydarty miał luzy góra dół oraz przód tył... Tak gaz był jak go kupiłem, niby założony w 2018. Auto jeździło na motulu 5w40 (u mnie) Teraz super sl 10w40+ ceratec Co do sprzedaży to był sarkazm nigdy bym nikogo tak nie wy*uchał... Mówisz jeździć ile się da? Nie mam innego wyjścia jak wszyscy mechanicy terminy mają na sierpień. Kupiłem to auto ponieważ zawsze marzyłem o 1.8T szkoda, że za marzeniami nie szła wiedza co do tego modelu. Odkąd Ją mam czyli pół roku to naprawiam i naprawdę staram się robić to nie po kosztach. Aczkolwiek z remontem samej głowicy to był błąd bo mogłem cały silnik dać do przejrzenia, ale nie dałem. Takie są konsekwencję tej decyzji.
  5. Kolego ezektor sprawny puszcza tylko w jedną stronę... A więc wczoraj wieczorem nalałem 700ml nafty do oleju, odpaliłem silnik i pracował przez 20 minut. Gdy ostygł odkręciłem świece i na noc zalalem tłoki, o czwartej nad ranem powtórzyłem zabieg. Po uruchomieniu dziś o godz. 10 zero poprawy. Jak gazuje jest spokój jak przestanę leci dymek. Wypadanie zapłonu na 2 cyl. Myślę, że to tam jest problem zarzuca świece olejem i taki efekt. Nie robiłem próby cisnienienia bo to nic nie zmieni, a jeszcze zmarnuje mi kolejne pieniądze. Nafta była ostatnią nadzieją, niestety złudną... Pozostaje mi: Sprzedać za grosze Remont za tysiące Zostać chu*em nalać doktora i sprzedać jako igłę następnemu nieszczęśnikowi... Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, podpowiedzi.
  6. Podczas pomiaru ciśnienia przepustnica otwarta czy zamknięta?
  7. Nie mam takich sprzętów... Dziś wieczorem zaleje go naftą niech postoi z 24h i będę miał odp. Dam znać czy to wina nagaru czy pierścień dokonał żywotu
  8. Nie duże ok 3 setki na tysiąc. Robiłem turbo z uwagi na to kopcenie. Nic to nie zmieniło więc chyba turbo odpada... Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy nie stoją pierścienie olejowe?
  9. Kolego Odma chyba sprawna bo korek radośnie podskakuje jak się go odkręci. Co prawda zdejmowałem ten zawór czarny przy pokrywie i zaworek jest sprawny, przeplukalem benzyną i założyłem. Żadnej różnicy. A może mu zrobić płukankę?
  10. Witam tak jak w temacie problem z kopceniem... Silnik tylko podczas postoju kopci na niebiesko. Nie ważne czy ciepły czy zimny, ALE TEŻ NIE ZAWSZE... Podczas przyspieszania zero objawów, silnik ma moc. Pół roku temu regeneracja głowicy, miesiąc temu regeneracja turbo a problem ten sam. Mechanik mówi, że to wina pierścieni olejowych, ale chyba wtedy nawet podczas przyspieszania by kopcił a to nie ma miejsca. POMOCY! Silnik: BFB 163 HP
  11. Dzięki za odpowiedź
  12. Jedź do agromy zapłacisz 50gr
  13. Na tym forum to co drugi UPG wymienia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...