Jump to content

QastroleQ

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About QastroleQ

Informacje

  • First name
    QastroleQ
  • Location
    Krośniewice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na tym forum to co drugi UPG wymienia 😁
  2. Witam. Czyścił ktoś takie listwy? Jeżeli tak to w jaki sposób? Polerowanie ich nie zniszczy?
  3. Pisałem na forum bo byłem w pracy... A mechaniką zajmę się sam. Tak to wina termostatu nie otwierał obiegu na chłodnicę wymiana załatwiła sprawę
  4. Witam to znowu ja... Problem z moim autem wygląda następująco: Audi gotuje płyn temperatura 130st Chłodnica zimna góra i dół- wentylatory max obr. Z korka odpowietrznika (metalowa rurka) leci tylko para. Podobnie z węża górnego na nagrzewnicy węże twarde (tylko pow 90st) ale tylko te na górze dół miękki. Z wężyka powrotnego dosłownie raz na jakiś czas "strzela" płyn. Płyn po otwarciu korka przy temp pow 90st wywala do góry dosłownie wrze, na zimnym silniku do 90st wyżej wymienione objawy nie występują nawet na wyższych obrotach...
  5. Witam podepnę się Problem z moim autem wygląda następująco: Audi gotuje płyn temperatura 130st Chłodnica zimna góra i dół- wentylatory max obr. Z korka odpowietrznika (metalowa rurka) leci tylko para. Podobnie z węża górnego na nagrzewnicy węże twarde (tylko pow 90st) ale tylko te na górze dół miękki. Z wężyka powrotnego dosłownie raz na jakiś czas "strzela" płyn. Płyn po otwarciu korka przy temp pow 90st wywala do góry dosłownie wrze, na zimnym silniku do 90st wyżej wymienione objawy nie występują nawet na wyższych obrotach... Czy może być tak, że to wrząc
  6. QastroleQ

    Termostat?

    Witam to znowu ja... Problem z moim autem wygląda następująco: Audi gotuje płyn temperatura 130st Chłodnica zimna góra i dół- wentylatory max obr. Z korka odpowietrznika (metalowa rurka) leci tylko para. Podobnie z węża górnego na nagrzewnicy węże twarde (tylko pow 90st) ale tylko te na górze dół miękki. Z wężyka powrotnego dosłownie raz na jakiś czas "strzela" płyn. Płyn po otwarciu korka przy temp pow 90st wywala do góry dosłownie wrze, na zimnym silniku do 90st wyżej wymienione objawy nie występują nawet na wyższych obrotach... Czy może być tak, że to w
  7. A Ty znasz się na tym? Czy też masz wiedzę z "poradników".?
  8. Głowica poszła na szlif i na sprawdzenie nie bój nic... Nie ustawiłem na znakach ale zrobiłem "swoje" ale rozumiem trzeba ustawiać na nowo to się ustawi. Tylko trzeba poszukać co i jak, bo tego też nigdy jeszcze nie robiłem
  9. A4 B6 1.8T 163hp multitronic Witam. Ostatnio moja niunia dmuchła uszczelkę, objawy: Brak ogrzewania, skacząca temp, bąble powietrza w zbiorniku wyrównawczym oraz wywalanie płynu pow. 2,5tyś obr. Postanowiłem zrobić to sam, nie jestem mechanikiem ale jakieś tam pojęcie oraz narzędzia typu klucz dyn. oraz kątowy mam. A więc do rzeczy. PYTANIE 1 BRZMI: Jeżeli wyciągłem wałki rozrządu bez zdejmowania ich z łańcucha, co przyczyni się do tego, że jak wyjąlem tak też włoże to rozrząd i tak trzeba ustawiać na nowo? PYTANIE 2: co ze szklankami? Trzeba je "spł
  10. Dobra już się tak nie jaraj lamusie
  11. Macie może jakiś namiar ma ludzi którzy to naprawią z okolic Kutna woj łódzkie. Nie ukrywam, że z lutowania nie jestem zbyt dobry
  12. Niestety... Jak się znasz tak masz
×
×
  • Create New...