Skocz do zawartości

Turc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Turc

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

375 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Turc

0

Reputacja

  1. Hej, Czy mogę prosić o rozkodowanie VIN? WAUZZZ8E95A402499 Z góry dzięki
  2. Dzięki, ale teraz to już 'woda po ogórkach" wczoraj zalany został Motul - next time
  3. Dzięki za uwagi - następnym razem przy wymianie wrócę do tematu Deyco Co do oleju - to tutaj większosc akurat polecało Motul'a X-CESS 8100 na forum i tak sie trzymam, lecz tak jak piszesz trzeba uważać na źródło. Przymierzałem się już dłuższy czas do Liqui Moly 3863 Leichtlauf High Tech 5W-40 - ale zawsze po wymianie zostaje poprzedniego lub kupuje nowego na dolewkę i się kumuluje więc wychodzi tak a nie inaczej Fakt trzeba dołożyć do oleju LM bo koszt 200zł - ale coraz więcej osób narzeka na lewe Motule - chociaż też jestem ciekaw jak to ludzie walidują...
  4. Dzięki za podzielenie się opinią Odnośnie paska rozrządu - coś więcej u Ciebie przemawia na plus za Dayco względem Contitecha? Co do oleju to jaki u siebie lejesz?
  5. Podrzucam info odnośnie osprzętu rozrządu jaki zakładam - z polecenia kilka lat temu od kolegi @Wandej(serdecznie polecam i dziękuję): POMPA WODY: HEPU P572 (cena podobna co do P545, ale jest to wersja wzmocniona i pozbawiona problemów z wyciekami - ponoć wytrzymuje 80-100tys km ) PASEK ROZRZĄDU: CONTITECH CONTI CT909 ROLKA NAPINAJĄCA: SNR GT357.48 NAPINACZ: SNR GT357.43 USZCZELNIACZ WAŁKA ROZRZĄDU: ELRING 155.560 OLEJ: MOTUL X-CESS 8100 5W40 FILTR OLEJU: KNECHT OC264 ----------------- SUMA: ok. 850zł Dodatkowo przy okazji prac wymieniam na ORI z ASO: ODMA - ok.450zł wraz z krućcem - obecnie od zakupu auta, trójnik był oklejony taśmą izolacyjną i lekko nadpęknięta obudowa ) KRUCIEĆ OD OBIEGU CHŁODZIWA - ok. 120zł Pozdrawiam.
  6. Dzięki wsdzystkim za rady i podpowiedzi. DIAGNOZA Ubywający płyn - Cieknąca pompa wody (HEPU P545 - w sumie po ponad 3 latach i ok. 50tys km) oraz krucieć uwalony gdzieś od spodu bliżej ściany grodziowej. Masło - prawdopodobnie przyczyna latania do okoła komina - nie rozgrzany olej. + ew wymiana/czyszcenie odmy DO ZROBIENIA - nowy rozrząd z pompą wody - serwis olejowy - kruciec do wymiany Pozdrówki :)
  7. Czy przy wymianie uszczelki i planowaniu głowicy, trzeba wymieniać rozrząd?
  8. Jaka przyczyna może tego być?
  9. Hej, po ostatniej wymianie oleju standardowo od 4 lat MOTUL X-CESS 8100 5W40 (wymiany co 10tys/rok) zauważyłem że po przejechaniu 2tys kilometrów nie ubyło oleju, zawsze na 1tys dolewalem jakieś 100-200ml. Do dnia dzisiejszego brak ubytków oleju co mnie zaciekawiło. Zajrzałem pod maskę, na bagnecie w normie bez żadnego masła. Zaglądam pod korek i masło... (załączone zdjęcia to pokazują). Dodatkowo ubyło sporo płynu chłodniczego - zmuszony byłem dolać jakieś 3 litry... Po kolejnych 400km znów ubytek w płynie chłodniczym z MAX na MIN. Masło dalej pod korkiem, wiec postanowiłem trochę go pocisnąć i zrobiłem na S-ce jakieś 40km obroty ok. 5-5,5tys. Na następny dzień sprawdzam korek czysty, ale za to na bagnecie te samo masło co było pod korkiem. Zauwazylem tez podwyższone wskazania komputera pokładowego odnośnie spalania chwilowego - o jakieś 3-5litry, chociaż średnia wychodzi po mieście ok. 10-11 wg komputera. Chociaż nie jestem pewien czy to jest powiązane ze sobą. Czy kto z was miał podobny problem? Lub może nakierować co może być przyczyna? Trochę poczytałem i wg innych tematów podobne wskazania były na uszczelkę pod głowica. Z góry dzięki za pomoc.
  10. Wymiana czujnika położenia wału na BOSCHa (0 261 210 177) oraz wykasowanie błędów rozwiązało problem. Wszystko wróciło do normy. @przem8 Dzięki za pomoc ! :)
  11. Czytałem na forum że czujnik z Boscha z ASO jakościowo lepszy od Boscha że sklepów z częściami - jest to realne? Też ktoś polecał na forum zamiast Boscha to epsa. Masz może dokładny numer OEM tego czujnika?
  12. Hej, Od jakiegoś czasu co jakiś mam problem z odpaleniem auta - kręci i dopiero po którejs próbie silnik uruchomi się ale pojawia się wtedy ikonka EPC. Po zgaszeniu I zapaleniu kontrolka znika. Podłączyłem komputer podczas gdy wyświetlila się kontrolka EPC i wynik był następujący (załącznik) : 16706: P0322 Sygnał wejściowy prędkości silnika dla rozdzielacza/zapłonu (G28) - Brak sygnału. Pytanie do was: jaki czujnik powinienem zakupić (prosiłbym o numer abym mógł podać w ASO lub kupić zamiennik) ? I dodatkowo czy lepiej kupić oryginalny w ASO czy można zastosować zamiennik - czy gra nie warta świeczki z zammienikiem? Z góry dzięki za pomoc ?
  13. Już poszperałem: Przód pasuje w całości Tył pasuje dół - ramka do przełożenia PYTANIE: Czy będzie jakiś problem gdy kupie drzwi od "anglika" ?
  14. Dzięki @Langista . Pytanko: Czy drzwi tył + przód będa pasować z kombi do sedana?
  15. Hej, Słuchajcie mam do was pytanie odnosnie co byście zrobili na moim miejscu. Ogólnie miałem mała przygodę z motocyklista i przerysowałem mnie plastikowym kufrem po długości auta od strony kierowcy. Fotki załączone. Teraz zastanawiam sie czy kupić elementy używane w kolorze - drzwi + błotnik wyjdzie ok 500-600 zł (pytanie co odcieniem i jaki stan drzwi) dać do lakiernika niech maluje tutaj pewnie zakręci się koło 1000 zł (znów pytanie o odcień - no i pewnie będzie szpachlował) słyszałem o naprawach bez malowania - wyciaganie wgniotek + polerka i tu pewnie > 1000 zł (pytanie jaki będzie tego efekt i czy wszystko zejdzie) Czy mógłbym was prosić o radę co zrobić bazując na zdjęciach, które załączyłem? Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...