
trancemati
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O trancemati

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
trancemati obserwuje zawartość Co ile wymiana rozrządu w A4 B9 2.0TDI? , Car Play i Android Auto w Audi A4 B9 , zapalanie 2.0 TDI przyciskiem start/stop i 1 inny
-
I jak sprawdza się carlink 5.0? U mnie wariuje CarPlay po kablu a w zasadzie od którejś aktualizacji telefonu nie da się z niego korzystać. Kolega wpiął sobie Androida u mnie i bez problemu ruszyło. Android mnie przeraża dlatego wolałbym żeby uruchomić CarPlay.
-
Więcej ekologi. Ja wywaliłem od razu start-stop i nie odczuwam żadnych problemów z rozrusznikiem.
-
@olekj32 jak chcesz to dam Ci namiar na genialnego gościa z Krk.
-
-
-
Trochę celowo to napisałem ale dziękuje za info ?
-
Oczywiście dam Ci znać czy miałeś racje ?
-
Akurat na mechanice samochodowej się znam I wole sobie sam coś naprawić niż dawać samochód pseudo mechanikowi.
-
Nie rozumiem po co ruszać coś co jest dobre i wymieniać na lepsze. Widzisz, serwisy aso wymieniają same paski i nie widza w tym problemu. Jakby projektowali pompę i rolki na 100-120tys km a nie na 200tys km to bym teraz wymieniał całość. A ze jest przewidziane na 200tys km to uważam ze nie ma sensu tego ruszać. Rozbiorę sobie znowu przód za 3lata i wymienię komplet. Dla zasady można wymienić dużo rzeczy w samochodzie ale nie widzę w tym żadnej logiki.
-
U mnie też jest ten świst. Reszty nie chce ruszać z uwagi na przebieg 90tys. Na pewno nie zaszkodzi wymienić pasek na nowy, który jak inni piszą, potrafi zrywać się przy różnych przebiegach.
-
No nic, dziękuje za rady ? w międzyczasie znalazłem blokady rozrządu o które pytałem ?
-
Czemu się ma rozpaść napinacz i rolki które bez problemu powinny wytrzymać 200tys?
-
Po co wymieniać wszystko teraz skoro całość ma wytrzymać 200tys a największe ryzyko jest tylko z paskiem? Do piwka się zmieni sam pasek za 150zl i będzie jeździło kolejne 90-100tys.
-
Cześć, czy orientujecie się jaki zestaw blokad będzie pasował do: audi 2.0 TDI 110KW Typ 8W5 ABG Oznaczenie silnika DEUA Mam nastukane 90tys i planuje wymienić sam pasek a cały komplet przy 180tys.
-
Dziękuję za pomoc. Zdemontowałem nadkole, wyjąłem główną wtyczkę i moduł. Nie było widać korozji ale potraktowałem wszystko kontaktem i złożyłem. Póki co działa i mam nadzieję, że tak już zostanie