-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PitiG91
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia PitiG91
0
Reputacja
-
PitiG91 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ale ta blaszka która wchodzi w ten plastik to akurat bez znaczenia czy prawy czy lewy
-
Lewa, od strony kierowcy
-
Szukałem, w większości używek ten plastik jest ulamany bez podkładki albo brakuje właśnie samej tej podkładki, kupno nowej trochę mija się z celem zwłaszcza ze to brakuje takiej drobnostki
-
PitiG91 obserwuje zawartość Krakow okolice uszczelka pod glowica a4 b6 i Mocowanie tylnej lampy A4 B6 Avant
-
Witam. Przy wymianie żarówki z tyłu pękł mi ten plastik na którym była blaszka z gwintem w który wkręca się śrubę N90967301 i przepadła na zawsze. Nie mogę nigdzie znaleźć numeru tej części. Z jednej strony lampa wchodzi na 2 gumowe bolce, a od strony bagażnika wkręca się właśnie śrubę N90967301 ona przechodzi przez tulejkę dystansową i w tą blaszke z gwintem którą zaznaczyłem na zdjęciu. Lampa od jakiegoś czasu trzyma się na trytytkach, ale chciałbym to zrobić porządnie.
-
Witam. Pacjent to Audi A4 B6 1.8T 163km Quattro. Otoz mam następujący problem, ucieka płyn chłodniczy jak auto pocisne na wyższych obrotach, występuje czasami problem z ogrzewaniem na niskich obrotach zamiast dmuchać ciepłym leci zimne powietrze, dodatkowo test na uszczelkę wyszedł kilka razy pozytywny. Szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika w Krakowie, który zrobi to dobrze i nie naciągnie specjalnie na dodatkowe koszta, czy możecie kogoś polecić ?
-
Czyli wszystko tak jak pisałem tylko bez podnoszenia obrotów? Korek zbiornika płynu chłodzącego zakręcony?
-
Dla pewności, że przeprowadziłem ostatnio dobrze operację, silnik rozgrzewam do 90 stopni, klimatyzacja na HI, siła nadmuchu na minimum, odkręcam kawałek tą śrubę żeby powietrze miało gdzie uciekać i w tym czasie ktoś podnosi delikatnie obroty?
-
Cos takiego? Gdzieś jeszcze czytałem że audi stwierdziło że jednak ta plastikowa to o d*pę rozbić i wprowadziło nowa metalową tyle, że o innych wymiarach i trzeba było cała rurę wymieniać.
-
Kupie takie przykładowo w sklepach Leroy, Castorama czy szukać w sklepach motoryzacyjnych?
-
-
O widzę z tą lepsza śruba ?no ostatnio próbowałem tym odpowietrzyć to się śruba złamała i wyciągnąłem główkę, a reszta została w rurze i sikalo płynem chłodniczym na boki, oczywiście ta wspaniała plastikowa. Zmieniales cała rurę czy założyłeś śrubę o takich samych wymiarach jak ta plastikowa?
-
Odpowietrzamy tutaj? Ściągam delikatnie wąż do kropki, a w tym czasie ktoś trzyma auto na obrotach aż będzie leciał sam płyn bez bąbli powietrza?
-
Sorka, poprawione. Błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded' zaczął wyskakiwać po założeniu instalacji LPG.
-
Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji. Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ? Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię?
-
Takie oto błędy : 2 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Zauważyłem że check engine wyskakuje przy tym pierwszym błędzie 16795, a przy tym 17700 jest cisza, coś w stylu "cichy błąd"