Skocz do zawartości

PitiG91

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PitiG91

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PitiG91

0

Reputacja

  1. Ale ta blaszka która wchodzi w ten plastik to akurat bez znaczenia czy prawy czy lewy
  2. Szukałem, w większości używek ten plastik jest ulamany bez podkładki albo brakuje właśnie samej tej podkładki, kupno nowej trochę mija się z celem zwłaszcza ze to brakuje takiej drobnostki
  3. Witam. Przy wymianie żarówki z tyłu pękł mi ten plastik na którym była blaszka z gwintem w który wkręca się śrubę N90967301 i przepadła na zawsze. Nie mogę nigdzie znaleźć numeru tej części. Z jednej strony lampa wchodzi na 2 gumowe bolce, a od strony bagażnika wkręca się właśnie śrubę N90967301 ona przechodzi przez tulejkę dystansową i w tą blaszke z gwintem którą zaznaczyłem na zdjęciu. Lampa od jakiegoś czasu trzyma się na trytytkach, ale chciałbym to zrobić porządnie.
  4. Witam. Pacjent to Audi A4 B6 1.8T 163km Quattro. Otoz mam następujący problem, ucieka płyn chłodniczy jak auto pocisne na wyższych obrotach, występuje czasami problem z ogrzewaniem na niskich obrotach zamiast dmuchać ciepłym leci zimne powietrze, dodatkowo test na uszczelkę wyszedł kilka razy pozytywny. Szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika w Krakowie, który zrobi to dobrze i nie naciągnie specjalnie na dodatkowe koszta, czy możecie kogoś polecić ?
  5. Czyli wszystko tak jak pisałem tylko bez podnoszenia obrotów? Korek zbiornika płynu chłodzącego zakręcony?
  6. Dla pewności, że przeprowadziłem ostatnio dobrze operację, silnik rozgrzewam do 90 stopni, klimatyzacja na HI, siła nadmuchu na minimum, odkręcam kawałek tą śrubę żeby powietrze miało gdzie uciekać i w tym czasie ktoś podnosi delikatnie obroty?
  7. Cos takiego? Gdzieś jeszcze czytałem że audi stwierdziło że jednak ta plastikowa to o d*pę rozbić i wprowadziło nowa metalową tyle, że o innych wymiarach i trzeba było cała rurę wymieniać.
  8. Kupie takie przykładowo w sklepach Leroy, Castorama czy szukać w sklepach motoryzacyjnych?
  9. O widzę z tą lepsza śruba ?no ostatnio próbowałem tym odpowietrzyć to się śruba złamała i wyciągnąłem główkę, a reszta została w rurze i sikalo płynem chłodniczym na boki, oczywiście ta wspaniała plastikowa. Zmieniales cała rurę czy założyłeś śrubę o takich samych wymiarach jak ta plastikowa?
  10. Odpowietrzamy tutaj? Ściągam delikatnie wąż do kropki, a w tym czasie ktoś trzyma auto na obrotach aż będzie leciał sam płyn bez bąbli powietrza?
  11. Sorka, poprawione. Błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded' zaczął wyskakiwać po założeniu instalacji LPG.
  12. Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji. Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ? Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię?
  13. Takie oto błędy : 2 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Zauważyłem że check engine wyskakuje przy tym pierwszym błędzie 16795, a przy tym 17700 jest cisza, coś w stylu "cichy błąd"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...