Skocz do zawartości

KubaS1888

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O KubaS1888

  1. Witam. Taki problem przy max. skręcie kierownicy. Pompa czy może kolo pasowe alternatora? A może jeszcze coś innego? 20190314_073653.mp4
  2. Witam. Właśnie jestem po pierwszych 100 km trasy 1.8t awt z odpietą wtyczką. Nie zauważyłem różnicy jeśli chodzi o elastyczność, dynamikę i spalanie. Zobaczymy jak nabiję trochę więcej km.
  3. KubaS1888

    Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.

    Witam. Panowie bo chyba mi się szykuje wymiana dwumasy. Po wciśnięciu sprzęgła słychać stukanie. Do tego czasem szarpniecie przy wrzucaniu 1 lub R.Nasila się wszystko podczas jazdy w korkach. Jeżdżę paskiem b5 1.8t AWT w serii bez planów podkręcania. Komplet z AWX podejdzie do mojej maszyny czy nie kombinować i wsadzić od AWT? Jest jakaś różnica w kosztach między tymi zestawami? Pozdrawiam
  4. U Mnie ten silnik siedzi w budzie Passata b5 fl, a na naszym forum o takich modach nikt nic nie pisze.
  5. Rozumiem ze nie ma przeciwskazań?Nie pamiętam na której stronie tego wątku ale jakiś użytkownik awt-ka po odłączeniu wtyczki narzekał na brak elastyczności i dynamikę tak jak przy zwykłym 1.8. Z kolei na poprzedniej stronie Alan77 pisze ze jest ok. Dwie sprzeczne opinie, dlatego szukam więcej info.
  6. Witam. Czy użytkuje ktoś 1.8t AWT z wymienionym napinaczem na taki bez wtyczki. Po lekturze wiem ze Alan77 się na to zdecydował i auto jeździ normalnie. Czy oprócz niego jest ktoś jeszcze po takiej zmianie?
  7. Udało się! Dwa dni dłubania i sukces. Tak wygląda zabezpieczenie które odrazu wywaliłem. Radio trochę ucierpiało, ostatecznie jednak działa Jutro jeszcze czeka mnie walka z tapicerka drzwi, mam nadzieje ze będzie łatwiej . Dzięki za pomoc koledzy.
  8. Uszkodze czy nie uszkodze? Sorry ze tak męczę ale nie chciał bym sobie narobić kosztów dlatego wolę być pewny.
  9. Jutro spróbuję powalczyć z wizytownikiem. Udało się wysunąć lewa stronę radia na ok.1cm. Jutro będę walczył dalej. Rozumiem ze normalnie panel oddzielam od reszty odkrecajac cztery srubki tak jak na zdjęciu. Oddzielając bez odkręcania śrubek nie uszkodzenia radia?
  10. Rzuci ktoś jeszcze pomysłem?
  11. Ostatecznie załatwiłem sobie metalowe kluczyki. Ale nadal mam problem. Z prawej strony kluczyk działa. Po włożeniu czuć opór tak jak bym wciska sprężyne i radio ładnie się wysówa. Z lewej strony kluczyk jest luźny,radio nawet nie drgnie. No może wysówa się ale tylko na 0.5 cm i dalej nic. Próbowałem podważyć panel wkretakiem jednocześnie wypychajac ręką od srodka ale nic z tego. Radio podczas podwazania wkretakiem straciło podświetlanie lub całkiem nie dało się go włączyć. Czy panel radia jest zdejmowany? I jeszcze jedno pytanie. Czy wizytownik da rade wyciągnąć bez wyjecia radia? Może wtedy miał bym lepszy dostęp?
  12. Witam wszystkich. Odgrzeje kotleta. Mam problem z wyjecie radia. Z panelem klimatronica poradziłem sobie bez problemu ale radia nie mogę ruszyć. Kluczyki dorobilem z karty, prawa strona ładnie się wysówa ale lewej ani rusz. Próbowałem wypchnąć radio od tyłu na sile ale nic z tego. Pomożecie?
  13. Witam całe forum:)Planuje zakup auta,jednym z wyborów stało się Audi A4B6,szukam silnika benzynowego.I mój wybór padł na 1.8T.Dobrze wybrałem? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...