Skocz do zawartości

KubaS1888

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KubaS1888

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Stż

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KubaS1888

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Nie potrzebnie założyłem nowy temat. Możecie spojrzeć na aktualne logi po wymianie filtrów lpg. Daje linka do tematu który założyłem https://a4-klub.pl/topic/498389-18t-awt-lpg-logi-po-wymianie-filtrów-lpg-i-regulacji/#comment-5770830
  2. Proszę o sprawdzenie logów. 032 Statyczne PB 002-033 001-003 090-093 Dynamiczne PB 002-033 003-020 115-118 Dynamiczny LPG 002-033 090-093
  3. Robię aktualizacje. Wymieniłem poklejony IC na nowy. Poprawiłem tez mocowanie rur do niego. Idealnie jeszcze nie jest ale w końcu mogłem coś dmuchnąć w dolot i nie było słychać uchodzącego powietrza. Ocenicie logi? 032 Statyczne PB 002+033 001+003 Dynamiczne PB 002+033 003+020 115+118 Dynamiczny LPG 002+033 Po pierwszym logu dynamicznym wyskoczył błąd jak na zdjęciu
  4. U Mnie jest tak. Post wyżej masz że tolerancja to od -3 do +6
  5. Wiem wiem? Nawet coś tam poprawiłem w dolocie ale ic mam do wymiany. Czekam aż się trochę cieplej zrobi a do mechanika nie oddam bo się zraziłem po ostatniej wymianie rozrządu.
  6. Zrobiłem logi 002+033 normalna jazda 002+033 dynamiczny
  7. Padł jeden wtrysk. Wymiana ponownie na acw03. Może wrzucę jeszcze jakieś logi żeby sprawdzić jak jest to Zestrojone.
  8. Jeden wtryskiwacz powiedział pa pa. Czy taki kabelek ujdzie do podstawowej diagnostyki? https://allegro.pl/oferta/interfejs-lpg-kme-tech-stag-4-metry-zabezpieczenie-7149865966
  9. Jeden wtryskiwacz powiedział pa pa. Czy taki kabelek ujdzie do podstawowej diagnostyki? https://allegro.pl/oferta/interfejs-lpg-kme-tech-stag-4-metry-zabezpieczenie-7149865966
  10. Szczęscie że wcześniej trochę poczytałem że ta śruba to jakaś regulacja skoku tłoczka czy jakoś tak? Foto czym mylem
  11. Właśnie pewien nie jestem czy skasowałem przed 002-033 na LPG. Pozostałe kasowalem na 100%. Chciałem powtórzyć teraz ale za ślisko
  12. Wtryskiwacze lpg nr.1 i 2 zamienione miejscami. Teraz jest tak: 032 015-016 LPG-PB-LPG-PB 002-033 PB 002-033 LPG
  13. Robię aktualizację. Zapisał się błąd ubogiej mieszanki. Dodatkowo zrobiłem logi 015+016 PB-LPG-PB. Zaznaczyłem moment w którym była zmiana paliwa. Jutro dopiero będę umawiał się do gazownika. Ocenicie logi? 015+016
  14. Wyczyściłem dzisiaj wtryskiwacze. Trochę syfu było, tłoczki trochę powycierane ale bez tragedii jeszcze. Żałuję teraz że zdjęć nie zrobiłem. Nie gaśnie już przy przełączeniu na lpg ale nadal czuć szarpnięcie. Zrobił się słabszy na lpg, nierówno pracuje. Słychać dość wyraźnie że wypada zapłon. Na PB na biegu jałowym też chyba delikatnie wypada zapłon.Po 50 km wyskoczył check. Ale już dzisiaj nie miałem czasu lecieć z laptopem do garażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...