Skocz do zawartości

Jaroslaw_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jaroslaw_

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    brak
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jaroslaw_

0

Reputacja

  1. 2 lata tak jeździłem, przeszedł przegląd, kontrolę również. Szkoda się wkurzać, trzeba załatwić przegląd i wrócić do odpowiedniego stanu Najprawdopodobniej znalazłem p&p do benzyny quattro z tego modelu, czekam na potwierdzenie.
  2. Cześć, Po 2 letniej zabawy z przelotem zabrali dowód. Chcę kupić wydech, kompletny, do a4 b6 1.8t quattro sedan ale są braki w sieci, czy kompletny układ podejdzie z innej wersji na sztukę p&p? np. A4 B6 3.0 V6 lub b7?
  3. Cześć, Kilka miesięcy temu miałem problem z jedynką i wstecznym, jednym słowem biegi ciężko wchodziły. Został wymieniony wysprzęglik co było rozwiązaniem. Podczas odbioru auta od mechanika zauważyłem że pedał hamulca wpada do podłogi, zjechaliśmy na warsztat i wymienili płyn hydrauliczny(? hamulcowy ?) co pomogło. Od prawie 10 miesięcy ubywało mi płynu chłodniczego, temat był lekceważony ponieważ były to nie wielkie ilości, w ostatnim czasie nasiliło się to i został wymieniony termostat, dwa węże (8E1819371B oraz 8E1819373R), uszczelka przy chłodnicy oleju, do zrobienia został reduktor gazu z którego też leci. Po jakimś czasie zauważyłem ślizganie się sprzęgła, z początku nie było to uciążliwe ale aktualnie ciężko ruszyć od 3k obrotów czy coś wyprzedzić ... Mam 2 teorie: 1. Został nie poprawnie zamontowany wysprzęglik hydrauliczny przez co jest kiepski docisk i tarcza się ślizga. 2. Do sprzęgła dostał się płyn chłodniczy / olej co doprowadziło do ślizgania. Ostatniego remontu sprzęgła ja nie przeprowadzałem, ale z informacji wynika że jest tam dwumas AWX + tarcza obita kevlarem, wykonane było to maksymalnie 30k km temu. 1.8T BEX zrobiony na 250km i 368Nm Czy któraś z teorii jest realnie możliwa zważywszy na mały przebieg sprzęgła? ps. przepraszam, teraz zauważyłem że wybrałem zły dział a4b5 ... b6
  4. Masz LPG? Jeśli tak to reduktor gazu, jeśli nie sprawdź termostat, lub uszczelki chłodnicy oleju.
  5. Czy taki dodatek fluorescencyjny jest bezpieczny dla naszego układu chłodzenia? Zaleca się po użyciu go przepłukać? Jakieś niebezpieczeństwa dla chłodnicy, powstanie jakiś osad? Zastanawiam się nad tym.
  6. Problem rozwiązany. Gazownik wykonał przegląd i regulacje pracy wtrysków, mieszanka w gazie była za uboga (Po mimo przekazania informacji że dawka była za mała i została zwiększona mam odczucie że dawka została wyrównana, na LPG mniej pali i mniej strzela z wydechu, tak jak by nadwyżka na górkach została odjęta?) Jeszcze raz została sprawdzona wiązka od komputera do wtrysków benzynowych - wątpliwości pojawiły się przy przejściówce do wtryskiwacza BOSCH EV1-EV6, pod lupą widać że jedna z wtyczek jest zaśniedziała, dziś zamówiłem nowy komplet. Obecne postaram się wyczyścić i zostawię jako zapasowe. Po przejechaniu 300km na gazie auto nie zaszarpało ani razu. Finalnie jeździ się lepiej, na LPG jest ekonomicznie - czyli tak jak powinno być Dzięki wszystkim zaangażowanym za pomoc i rady.
  7. Nie wiem nie znam się, ale to problem by nie występował 3 lata temu jak były wprowadzane modyfikacje? Problem zauważyłem w lipcu, nasiliło się pod koniec sierpnia...
  8. Cześć, wracam do tematu po miesiącu, opiszę co udało mi się wykluczyć i co zaobserwowałem. Zamieniałem miejscami cewki, błąd zostawał na cylindrze 1 oraz 2. Po jakiś 7 dniach od zamiany miejscami cewek zamieniliśmy wraz z mechanikiem wtryski miejscami (aktualnie są założone w odwrotnej kolejności) - od tego czasu jeździłem tylko i wyłącznie na benzynie, po przejechaniu ok. 700 km stwierdziłem że problem nie dolega więc przełączyłem się na gaz. Po przejechaniu dwóch krótkich tras (ok. 8 km) auto zaszarpało na gazie. Sprawdziłem błędy i błąd występował na 3 oraz 4 cylindrze (zmienił się). Podpowiedziano mi w między czasie abym przejechał kolejne z 50 km na samej benzynie i zaobserwował czy auto szarpie - nie szarpało, po przełączeniu się na gaz auto znów za szarpało... Po tych incydentach postanowiłem pojechać do gazownika, niestety na późną godzinę doradzono mi tylko na ten moment aby wymienić świece. Dziś wymieniłem świece na NGK PFR7Q. Auto zostawiłem włączone na benzynie aby się rozgrzał, wyjechałem za bramę i włączyłem gaz i poczułem lekkie szarpnięcie, zrobiłem dziś jakieś 100 km i auto na gazie intensywnie szarpie... Nie ma żadnego komfortu jazdy. Dodatkowo od 2 dni świeci mi się chcek engine, w tygodniu się dowiem jaki jest błąd oraz odstawiam auto do gazownika. Nie rozumiem dla czego problem występuje na gazie tak intensywnie a błąd po zamianie kolejności wtrysków benzynowych zmienił numer cylindra na 3 i 4. Dodam tylko że auto na benzynie szarpnie sobie ale bardzo sporadycznie, jest to prawie nie odczuwalne. Czasami na jałowym biegu auto faluje na obrotach, bez znaczenia czy jest zimne czy ciepłe, pomaga wciśnięcie gazu / przejechanie kilka KM i falowanie ustępuje - nie jestem wstanie stwierdzić czy pojawiło się to ostatnio czy było też wcześniej.
  9. @przem8w ecu jest suchutko, wiązka wygląda dobrze, nie zauważyłem jakiś przerwań. Zamieniłem miejscami cewki, błąd dalej występuje na pierwszym i drugim cylindrze, i auto dalej szarpie, choć nie zawsze... Zamieniać miejscami wtryski? Czy może warto jeszcze zajrzeć do świec po mimo tego że nie przejechały dużej ilości KM? A może kompresja? Dorzucam zdjęcie modelu aktualnych cewek, mam zamiar zmienić je na BERU ZSE032.
  10. Poprzednik* Intercooler + Hybryda K03, sprzęgło od TDI + kevlar, przelot 3 cale, rozejście na 2,5". Według mnie nie ma to znaczenia na problem pracy silnika, jeśli to jest to. Masz rację ale nie to było pierwsze w kolejności - oczywiście jeśli będzie trzeba to i dziś zamawiam nowe...
  11. Pacjent B6 1.8T BEX zrobiony na 254KM/368NM, losowo podczas przyśpieszania, nawet delikatnie - szarpie, w sterowniku silnika poniższe błędy: 17646 - Zawór wtryskowy cylindra 2 (N31) P1238 - 35-10 - przerywa - Sporadyczny 17646 - Zawór wtryskowy cylindra 1 (N30) P1237 - 35-10 - przerywa - Sporadyczny 16486 - Miernik masy powietrza (G70) P0102 - 35-10 - Sygnał za mały - Sporadyczny Co zdążyłem zauważyć - szarpie na benzynie oraz na LPG, dzieje się to w 100% losowo, są momenty kiedy jest to nie odczuwalne a są momenty gdzie się nie da jechać. W momencie wykonywania logów między logowaniem kolejnej pary przy usuwaniu błędów wyświetlał się tylko błąd związany z Zaworem wtryskowym cylindra 2. Świece były wymieniane w lutym 2019 na NGK PFR7Q (5K km temu), w weekend mam zamiar zamienić miejscami cewki, jeśli błąd przeskoczy na inny cylinder będę mógł stwierdzić że to wina cewek. Czy ew. macie jeszcze jakieś pomysły aby wyeliminować nie potrzebne wydawanie $ w błoto? A może przyczyny szukać gdzie indziej? Wtryski? (Aktualnie są 530cc) Logi: Grupa 002 & Grupa 033 Grupa 003 & Grupa 020 Grupa 115 & Grupa 118 I tutaj powtórzenie drugi raz logów dla pewności: Grupa 002 & Grupa 033 Grupa 003 & Grupa 020 Grupa 115 & Grupa 118
  12. Felga TEC SPEEDWHEELS AS2 Opona linglong green max outside 225/35R19 88w
×
×
  • Dodaj nową pozycję...