Skocz do zawartości

lukan15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukan15

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukan15

0

Reputacja

  1. Ja zrobiłem identycznie jak tutaj kolega opisuje, natomiast diagnozę podpiąłem pod pompkę centralnego (zielono-niebieski kabel na wtyczce 16-pinowej, pin 14), plus po kluczyku też z pompki centralnego (czerwony kabel na wtyczce 12-pinowej, pin 2), sygnał wstecznego z lampy i masę wziąłem ze szpilki trzymającej lampę. haka jeszcze nie podpinałem, bo bym musiał dodatkowy kabel ciągnąć i zostawię to sobie na lato wraz ze zmianą gniazda póki co wszystko działa, na dniach podjadę podpiąć się pod VCDSa i zobaczyć czy jakieś błędy są i ewentualnie "wyregulować" buzzer wstawiam wam tutaj jeszcze opis przewodów: -opis pompki centralnego Google Image Result for https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2017_02/58a01853a621f_OpispompkiA4.jpg.524affdd9b7b419a9cdcc7d342d28c8d.jpg WWW.GOOGLE.COM -opis ori wiązki PDC
  2. lukan15

    Audi a4 b5

    Nie wiem czy jeszcze aktualne ale pękła ci guma, u mnie jest to samo. Lakiernik powinien Ci to ogarnąć. Na biegu robić tego nie trzeba ale może się zbierać woda i zacznie korodować, lepiej zrobić niż olać temat
  3. lukan15

    (B5 AJM) wiazka PDC

    Gdzie dokładnie znajduje się ta biała kostka od zasilania modułu PDC pod tą deską, ewentualnie gdzie mogę znaleźć plus po kluczyku? Edit: Nieaktualne, zrobione i działa jak należy
  4. Witam, pozdrawiam wszystkich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...