-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukan15
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia lukan15
0
Reputacja
-
lukan15 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , [ALL] Parktronik montaż , Audi a4 b5 i 1 inny
-
Ja zrobiłem identycznie jak tutaj kolega opisuje, natomiast diagnozę podpiąłem pod pompkę centralnego (zielono-niebieski kabel na wtyczce 16-pinowej, pin 14), plus po kluczyku też z pompki centralnego (czerwony kabel na wtyczce 12-pinowej, pin 2), sygnał wstecznego z lampy i masę wziąłem ze szpilki trzymającej lampę. haka jeszcze nie podpinałem, bo bym musiał dodatkowy kabel ciągnąć i zostawię to sobie na lato wraz ze zmianą gniazda póki co wszystko działa, na dniach podjadę podpiąć się pod VCDSa i zobaczyć czy jakieś błędy są i ewentualnie "wyregulować" buzzer wstawiam wam tutaj jeszcze opis przewodów: -opis pompki centralnego Google Image Result for https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2017_02/58a01853a621f_OpispompkiA4.jpg.524affdd9b7b419a9cdcc7d342d28c8d.jpg WWW.GOOGLE.COM -opis ori wiązki PDC
-
Nie wiem czy jeszcze aktualne ale pękła ci guma, u mnie jest to samo. Lakiernik powinien Ci to ogarnąć. Na biegu robić tego nie trzeba ale może się zbierać woda i zacznie korodować, lepiej zrobić niż olać temat
-
lukan15 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Gdzie dokładnie znajduje się ta biała kostka od zasilania modułu PDC pod tą deską, ewentualnie gdzie mogę znaleźć plus po kluczyku? Edit: Nieaktualne, zrobione i działa jak należy
-
Witam, pozdrawiam wszystkich forumowiczów