Skocz do zawartości

PiotrekEXEO

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiotrekEXEO

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

388 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PiotrekEXEO

0

Reputacja

  1. dziekuje @przem8 za pomoc i fatyge ,ok porobie w którys dzień precyzyjnie z druga osoba cała paczke logów żeby było wszystko czarno na białym i dokładnie i ci tutaj podrzuce , zainteresuje się jeszcze do tego czasu kilkoma rzeczami przy aucie.
  2. dzis go przegoniłem , nic się nie działo nie krecilem do odciny ale pod czerwone pole , czyli może to być n75? w jednym momencie jest lekkie niedoładowanie a pozniej jak zaczał szarpać to już posypał się log. Możliwe jest że filtr cos takiego powoduje? albo objaw że cos z pompa paliwa jest nie tak? czy logi to wykluczaja na 100 % zawsze ? albo jakas nieszczelnosc ? i zawsze w 020 mam jakies stuki ale przeważnie na 2 cylidnrach i sa w normie choc wiem ze 0 powinny byc tego przyczyny tez nie mogę rozgryźć
  3. przem zauwazyłeś że na ostatnim logu to spalanie stukowe sie pojawiło razem z krektami dochodzacymi do 20 % , na logu z wczoraj korekty i czas wtrysku wygladaja bardzo dobrze , na jakiej podstawie można sadzic ze cos z n75 , siwece cewki nowe niecałe 10 tys temu , wymieniałem tez filtr paliwa na oryginał , zastanawiałem sie nad pompa paliwa ale czasy sa okej, nowe dv tez ponad 10 tys przebiegu, gniazda wtryskow oringi nowa odma cała z trójnikiem i zaworkiem. mam zrobic jeszcze jakies logi dodatkowe? wszytsko zaczeło sie po wymianach ktre sam zleciłem w m4k katowice i załuje ze do tych ytbowych gwiazd pojechalem bo spierdzieli mi pare rzeczy
  4. witam panowie , postanowiłem sobie wczoraj zrobic logi ,posprawdzać co w trawie piszczy i zaznacze po raz drugi juz zadarzyło sie że zaczeło mi szarpać autem podczas drugiego logowania, tak jakby odcinało paliwo , za chwile wracał na sekunde i znowu i tak pare raz z gazem wciśnietym w podłoge, po odpuszczeniu gazu wszystko wracało do normy i samochód normalnie jechał ale już bez wcisnietego na maksa. Błedu żadnego nie zapisało w sterowniku, sprawdziłem tez wypadania zaplonów żadnego zapisanego wszedzie same zera. Zaznacze tez ze poczułem wtedy smród jakby spalonego sprzegła z kratek nawiewu. 02+33 pierwszy log jest z marca drugi z wczoraj przed szarpnieciem zapiany w jednym pliku Log #703771 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 podczas tego logu zaczeło szarpać Log #703772 LOG.TUNEZILLA.COM stary log przy którym pierwszy raz sie to satało z zeszłego roku Log #703774 LOG.TUNEZILLA.COM
  5. PiotrekEXEO

    Jaki olej do 1.8T?

    I pytanie kupować u kolegi berlin na allegro sa to pewne oleje??
  6. PiotrekEXEO

    Jaki olej do 1.8T?

    wiem na petrostar teraz była promocja 236 ,mimo że nie chce zmieniać to właśnie myślę o meguin 5w40 super leichtlauf- o ten chodzi ?, ty przeszedłeś na ten olej ? czy zostałeś przy vst?
  7. PiotrekEXEO

    Jaki olej do 1.8T?

    cześć koledzy macie jakieś dojścia do oleju ravenol vst turbo 5w40 ? tak żeby zamówić od razu z filtrem knecht oc470 w zeszłym roku w sklepie motoryzacyjnym u mnie zapłaciłem 300 zł a za filtr 47 zł gdzie jak pierwszy raz go kupowałem marzec 2021 ceny były analogicznie 175/35 zł. Nie żebym robił z siebie janusza ale uważam że to juz jest lekkie przegiecie pały, teraz widze ceny w necie 248 minimum. Pytanie moze ktos kogoś polecić kto ma jeszcze za 5 l banki w okolicach max 200-220 zł? nie chce zmieniać oleju na inny,tańszy.
  8. Sorry koledzy że męczę d*pę, taki urok chłopa który chce wiedzieć wszystko i sie uczyc.. wszędzie piszą nie tylko tu że ma być 120 g/s przy 5000 obr ja mam 109, i dochodzi dalej nawet do 130 i czuje zwyczajnie jakby z dołu slabiej szedł tyle co widze tez po logach i te korekty na plusie . kupiłem w ciemno bo podobno sie rozszczelniaja po 5 latach a pewnie jest od nowości jak widać głupi zakup przez lenistwo bo nie chciało mi się meczyc z opaskami dwa razy .
  9. wymieniłem dv na nowy aso, mimo że po wciśnięciu tłoczek i zatkaniu góry od podciśnienia trzymał , identycznie jak nowy... Dalej jest to samo a korekty ida w góre na początku , przepływka dalej przy 5000 obr 109 pokazuje a doładowanie też nie takie jak powinno być. wrzucam o wymianie logi. Co jeszcze moge sprawdzić? przepływka zaczyna padać? czy nieszczelność? 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118
  10. dzieki za odzew ,jak ogólnie to ocenisz? wstawanie turbo i lekkie niedoładowanie i chyba ogólnie małe wartosci zadane chyba? no i przepływka. I pytanko a czemu dv ? bede robił ale chce mieć pierwsze wszystko na tip top w aucie
  11. Witam panowie, mam problem zauważyłem że autko po okresie zimowym złapało minimalnego muła w stosunku z zeszłym rokiem , wydaje mi się że z dołu nie ma tego ciosu co było wcześniej. W kwietniu z rzeczy przy silniku były wymieniane, odma,trójnik, zaworek odmy,uszczelka napinacza i klawiatury, króciec wodny z czujnikiem na zapas, uszczelka kolektora ssącego, gniazda wtrysków i oringi ,filtr paliwa aso, tydzień temu nowe świece pfr6q i 4 cewki beru zse043. Wrzucam wszystkie potrzebne logi. Turbo słabiej pompuje niz wczesniej z dołu i przepływka tez niżej pokazuje. 002+033+031 Log #588443 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #588445 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #588448 LOG.TUNEZILLA.COM
  12. PiotrekEXEO

    Czarny Exs

    Fajny Seacik mam czarnego sedana w Sporcie na zawieszeniu BA jezdzi sie nim super silniczek fajnie wstaje z dołu oczywiście 1.8t CFMA, za niedługo wrzucę tu też swojego w dziale zrobiłem nim w ciągu roku i 2 miesiecy 15000 km bezawaryjnie , ale ostatnio wymieniłem kilka rzeczy żeby była fabryka i ze względu na zużycie i wiek ale nie będę oszczędzał bo chce mieć stan idealny hehe potwierdzam wydechy są z papieru toaletowego robione i mam w zamyśle zaadoptować dwururkę od audi a4 czy jest to wykonalne w naszych exeo? i i również nie myślę nawet o sprzedawaniu i nie ciagnie mnie do tych "nowych gowien" pozdro
  13. piękny Seacik ! mam w wersji sport 1.8t od lutego 2021, ja znowu chce go utrzymać w jak najlepszym fabrycznym stanie, mimo że zapłaciłem sporo to trzeba włożyć jeszcze zeby było idelanie i w takiej fabryce zostawie powiedz mi czy u ciebie też występowało /występuje szarpnięcie przy zmianie biegów i redukcji ?
  14. PiotrekEXEO

    Jaki olej do 1.8T?

    ale 1.8t to nie vq35de z nissana 350z
×
×
  • Dodaj nową pozycję...