krzysiexx04
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O krzysiexx04
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2020
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w Audi A4 B9
krzysiexx04 odpowiedział(a) na Kevirek temat w Audi A4 B9
Cześć! Od w sumie 2h przeglądam tematy z wymianą oleju w skrzyni stronic i czuje się, że bardziej nic nie wiem. Posiada ktoś z Was informację jak dokładnie taka wymiana powinno się zrobić? Jaki Manual? Albo własne doświadczenie? Auto takiej jak opisie. W którymś poście użytkownik @Dev rozpisał komuś co powinno wchodzić w skład "wymiany oleju w skrzyni" i było tego sporo: olej do sprzegieł - G 052 529 A2 - 7 litrów olej do kól zębatych - G 055 532 A2 - 4.5litra uszczelka miski - 0B5 321 371 E filtr zewnętrzny - 0B5 325 330 A filtr wewnątrz skrzyni - 0B5 325 429 E podkładka do krka spustowego - N 013 827 5 śruba spustowa - WHT 005 282 Mój VIN: WAUZZZF45MA011911 Jest z Was ktoś w stanie powiedzieć czy to konieczność itd? Miło mi będzie, jeśli ktoś rozbije mi moje auto na podobnej zasadzie. Choć najbardziej interesują mnie informacje na temat tego czy trzeba na coś uważać, ile komuś zajęła taka wymiana itp. Z góry dzięki za wszelkie informacje! -
Dźwięki z tylnego dyfra przy ruszaniu w Audi A4 B9 2.0 TFSI quattro
krzysiexx04 odpowiedział(a) na krzysiexx04 temat w Audi A4 B9
Cześć, Co prawda dawno po czasie, ale problem rozwiązało ASO i wiązało się to wymiany oleju i to chyba w dyfrze, bądź obu. Za dużo serwis mi nie powiedział, ale pamiętam, że chodziło chyba o jakąś złożoną wymianę oleju, na zasadzie podgrzania, schłodzenia i zlania. Takich pętli było chyba więcej niż 1, kolejność mogłem pomylić... zresztą pewnie nie tylko to. W każdym razie po tym problem ustąpił. -
W ramach aktualizacji mogę powiedzieć, że problem z parującymi lampami miałem tylko okresie wspomnianym w powyższym poście. W kolejnych zimach problem przestał występować.
-
Dźwięki z tylnego dyfra przy ruszaniu w Audi A4 B9 2.0 TFSI quattro
krzysiexx04 opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Witam! Przejrzałem wczoraj tematy związane z dźwiękami dochodzącymi z tylnego dyfra/tylnej przekładni. Widziałem, że dość często rozwiązaniem była wymiana oleju w tylnej przekładni, nie mniej myślę że powodem dźwięku może być coś związanego z luzem na tylnych wew. półosiach, szczególnie lewej. Co do samego auta to A4 B9 po lifcie, 2.0 265km Quattro, auto ma najechane 40 tys km, wzięte z salonu w GD i tam też obsługiwane. Jeśli chodzi o sam problem, to w trakcie ruszania, szczególnie przy ruszaniu po łuku, nie musi to być jakoś mocno dynamiczne, z okolic tylnego dyfra/tylnej przekładni wydobywa się dźwięk, trochę brzmi jakby były wybite tuleje na wahaczu (tuleje bym wykluczył - testy robione na równym asfalcie). Nie zauważyłem zależności odnośnie tego czy auto jest po nocy, czy jazda trwa 1h np, dźwięk występuje. Poduszki tylne wyglądają ok, nie widać żeby mogło być z nimi coś nie tak, naderwane też nie są. Nie wiem, co więcej mógłbym dodać do tego opisu, na pewno filmik powie Wam więcej niż 1000 słów. Pytanie brzmi czy luz widoczny na zdjęciach może być odpowiedzialny za generowanie tego dźwięku? Kolejne, czy te luzy szczególnie na lewej półosi nie są zbyt duże? Będę wdzięczny za wszystkie opinie i spostrzeżenia. Oczywiście wybieram się do serwisu najszybciej jak to możliwe. Miłego! 20231105_111449.mp4 -
Witam, Orientuje się ktoś jak wyregulować spryskiwacze na przedniej szybie? Kiedyś wystarczyła igła i można było ustawić dyszę. Nie wiem jak to wygląda teraz, bawił się ktoś z Was może w tym temacie? Model taki jak w profilu. Miłego!
-
Nawigacja - niekończąca się inicjacja systemu nawigacji
krzysiexx04 opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Jak w temacie, system nawigacji nie może się wczytać do końca. Problem nastąpił jakoś w weekend, nic konkretnego przy uruchomieniu się wtedy nie wydarzyło. Nawet po nocy nic się nie zmieniło w kwestii wczytania nawigacji, mało tego - dziś po całym dniu wartość 64% spadła do 63%. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zjawiskiem? -
Pierwotny problem udało mi się pokonać, ale błąd wynikał z mojego błedu - nie logowałem się jako użytkownik główny. Po zalogowaniu się niestety w dalszym ciągu występuje problem, który już napotkałem. Po powiązaniu auta z użytkownikiem głównym (czyt. zalogowaniu się w samochodzie) w aplikacji na tel i tak samo w aplikacji web mam taki oto komunikat jak w załącznikach. Oczywiście system kieruje mnie do wykonania kroków, które już wykonałem, screen załączony - miał ktoś podobne doświadczenie?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
krzysiexx04 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Uprzejma prośba o rozkodowanie: WAUZZZF45MA011911 Pozdrawiam! -
Hmm... czyli bezprzewodowo tylko CarPlay?! ;/
-
Mam zgodnie z profilem, prócz kodu silnika bo mojego nie ma. Skrzydełek nie mam. Reset na monitorze? Macie na myśli przywracanie do ustawień fabrycznych?
-
Zasięg ma dobry, 3/5 kresek jak dobrze pamiętam. 5/5 jeszcze nigdy nie widziałem, aczkolwiek auto mam dość krótko. Zasięg jest na tyle dobry, że na telefonie mogę spokojnie oglądać YT w 1080P czy korzystać ze Spotify, siedząc w samochodzie. Może ten reset będzie rozwiązaniem, choć jak dłużej to pokrętło od ustawiania głośności jest wciśnięte to MMI nie wraca wtedy do ustawień fabrycznych? Jeśli nie, to powiedz ile sekund trzeba trzymać wciśnięte pokrętło od ustawiania głośności. Chyba, że się mylę i reset robi się inaczej.
-
Tak, na stronie się loguje bez problemu, w aplikacji tak samo - tylko w samochodzie jest problem. ;/
-
A czy przy nowszych tel np Samsung galaxy s21 nie ma takiej możliwości? Czy dalej android auto i kabel? Obecnie korzystam z Galaxy S8 i jedynym rozwiązaniem na w pełni działajace Smarthone Interface jest połączenie kable. Myślałem, że jest to ograniczenie spowodowane starszym telefonem i starszą wersją AndroidAuto na tel.
-
Witam, Nie wiem czy to dobre miejsce do tego, ale jeśli nie to proszę o info to przeniosę temat jako osobny post. Czy ktokolwiek z Was miał kiedyś problem z logowaniem się użytkownikiem myAudi w samochodzie? Ostatnio przywracałem samochód do ustawień fabrycznych co by rozwiązać problem z nieustającym błędem przy aktualizacji system infotainment w samochodzie. Oczywiście wcześniej, przed resetem ustawień ten problem tez był, ale jednak udało się zalogować szybciej. Audi mówi, żeby próbować. Osoby pracujące z salonie twierdzą, że problem jest znany, powszechny i że kiedyś uda się zalogować. Oczywiście i email i hasło są poprawne. Pytam bo może, ktoś z Was miał podobny problem i zna jakaś magiczną sztuczkę która pomoże rozwiązać problem. Pozdrawiam!
-
Witam, Gdyby ktoś był ciekawy to dalej w tym temacie nic się nie zmieniło. Stanowisko AUDI to samo, czyli ledy nie dają tyle ciepła co klasyczne żarówki, na początku użytkowania parowanie może wystąpić, gdyby zjawisko utrzymywało się przez dłuższy czas to wtedy będziemy myśleć. Poniżej fotki robione dziś rano w Gdańśu, temp na zew około -2 stopnie. Wybaczcie czystość auta, ale samochód jest po trasie. Dodam tylko, że ten poziomi zaparowania jest wyjątkowo minimalny, od dziś będę to parowanie dokumentować fotkami. Moje spostrzeżenie jest takie, że głównie paruje górna część lamp, w linii "rzęs" jak to niektórzy określają. Światła Ledy, ale nie matrixy. Auto odebrane 5 lutego 2021.