LukiLdz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O LukiLdz
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia LukiLdz
0
Reputacja
-
Być może, mimo wszystko lepiej niż 314. Czy jest jednak aż tak wielka różnica może się uda kiedyś przekonać ?
-
LukiLdz obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , SWAP hamulców w A4 B8 , Wymiana łożyska przod i 1 inny
-
Dla każdego kto się zastanawia nad zmianą i jej sensem to mogę już powiedzieć że mimo wszystko warto dołożyć trochę czasu i pln ? w moim przypadku jedno tłoczkowe zaciski 345/330, tarcze Zimmermann Coat Z oraz klocki Ferodo. Podziękowania w tej kwestii dla Wandej oraz rs dziadek. Sprawa wymiany to już opisywane p&p więc nie ma z tym kłopotu jedyne co mnie interesowało to ilość miejsca jaka pozostaje między zaciskami i felgą. Jest na spokojnie jakieś 2cm na feldze 18 więc jest git. Co do różnicy między poprzednim zestawem na 314/300 , a już dotartym 345/330 to spokój pod noga i przyjemne płynne hamowanie. Na mniejszym można było odczuć niedosyt przy zbijaniu większych predkosci. Teraz o niebo lepiej ? Jednym słowem jeżeli ktoś będzie się borykał z myślami czy warto zmienić na większy zestaw to mogę spokojnie polecic ten zabieg. Pozdrawiam
-
No w takiej sytuacji można powiedzieć że łożysko również pójdzie do wymiany.
-
Zgodzę się razem z Dev. Przychodzi na nie kres i trzeba wymienić. Druga sprawa to wyjęcie ich ze zwrotnicy, nie jest łatwo i bez dobrego zaplecza może być kłopot. Co do grzania przez hamulce to raczej nie możliwe bo przecież jak hamujemy to temperatura wzrasta za każdym razem.
-
Witam, ostatnio przyszła pora ma wymianę. Łożysko z przodu i wyjęcie ze zwrotnicy. Nie było łatwo ale mechanik dał radę. A4b8 mają chyba naprawdę z tym kłopot bo piasta zapieczona. Dźwięk charakterystyczny jakby opona jechała po znaku poziomym. Dłużej się z tym nie da wytrzymać.
-
Witam, u mnie problem był jak u części użytkowników. Temperatura łapała 90 przy bardziej dynamicznej jeździe w innych przypadkach przy obecnych pogodach było ciężej. Poszły do wymiany oba termostaty bez zaworu zwrotnego 2.0 TDI CAGB . Behr Mahle co prawda z Aso ale można kupić w sklepie tej firmy i jest dokładnie to samo. 90 wskoczyła szybko kilka km. Nic nie spadło. Zabieg nie jest bardzo kosztowny więc lepiej zrobić oba i mieć z głowy.
-
Witam, od bardzo niedawna posiadacz A4 B8 2.0 TDI 136km. Pozdrawiam wszystkich na forum i do usłyszenia?