Skocz do zawartości

LukiLdz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukiLdz

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LukiLdz

0

Reputacja

  1. Być może, mimo wszystko lepiej niż 314. Czy jest jednak aż tak wielka różnica może się uda kiedyś przekonać ?
  2. Dla każdego kto się zastanawia nad zmianą i jej sensem to mogę już powiedzieć że mimo wszystko warto dołożyć trochę czasu i pln ? w moim przypadku jedno tłoczkowe zaciski 345/330, tarcze Zimmermann Coat Z oraz klocki Ferodo. Podziękowania w tej kwestii dla Wandej oraz rs dziadek. Sprawa wymiany to już opisywane p&p więc nie ma z tym kłopotu jedyne co mnie interesowało to ilość miejsca jaka pozostaje między zaciskami i felgą. Jest na spokojnie jakieś 2cm na feldze 18 więc jest git. Co do różnicy między poprzednim zestawem na 314/300 , a już dotartym 345/330 to spokój pod noga i przyjemne płynne hamowanie. Na mniejszym można było odczuć niedosyt przy zbijaniu większych predkosci. Teraz o niebo lepiej ? Jednym słowem jeżeli ktoś będzie się borykał z myślami czy warto zmienić na większy zestaw to mogę spokojnie polecic ten zabieg. Pozdrawiam
  3. No w takiej sytuacji można powiedzieć że łożysko również pójdzie do wymiany.
  4. Zgodzę się razem z Dev. Przychodzi na nie kres i trzeba wymienić. Druga sprawa to wyjęcie ich ze zwrotnicy, nie jest łatwo i bez dobrego zaplecza może być kłopot. Co do grzania przez hamulce to raczej nie możliwe bo przecież jak hamujemy to temperatura wzrasta za każdym razem.
  5. Witam, ostatnio przyszła pora ma wymianę. Łożysko z przodu i wyjęcie ze zwrotnicy. Nie było łatwo ale mechanik dał radę. A4b8 mają chyba naprawdę z tym kłopot bo piasta zapieczona. Dźwięk charakterystyczny jakby opona jechała po znaku poziomym. Dłużej się z tym nie da wytrzymać.
  6. Witam, u mnie problem był jak u części użytkowników. Temperatura łapała 90 przy bardziej dynamicznej jeździe w innych przypadkach przy obecnych pogodach było ciężej. Poszły do wymiany oba termostaty bez zaworu zwrotnego 2.0 TDI CAGB . Behr Mahle co prawda z Aso ale można kupić w sklepie tej firmy i jest dokładnie to samo. 90 wskoczyła szybko kilka km. Nic nie spadło. Zabieg nie jest bardzo kosztowny więc lepiej zrobić oba i mieć z głowy.
  7. Witam, od bardzo niedawna posiadacz A4 B8 2.0 TDI 136km. Pozdrawiam wszystkich na forum i do usłyszenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...