Skocz do zawartości

zaj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zaj

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zaj

0

Reputacja

  1. Witam , w audi b5 jest gotowe wyjście na światła dzienne , wychodzi ono z przełącznika zespolonego kierownicy . Jest to pin nr.14 oznaczony na przełączniku od dołu , tylko żeby dobrać się do jego trzeba ściągać kierownicę , u mnie trzeba było dołożyć przewód w kostkę którą się wpina w ten przeł. Co do pina 14 -pojawia się na nim napięcie gdy i tylko wtedy jak jest WŁĄCZONY ZAPŁON (praca silnika) z WŁĄCZONYMI ŚWIATŁAMI POSTOJOWYMI . Jak włączymy krutkie czy dlugie to wyłącza napięcie , jak wyłączymy zapłon na pozycji też wyłącza i zostają same postojówki . Więc nie urzywałem żadnych sterowników , przek. , czy diód .
  2. wyświetlacz działa w określonym przedziale oporu czujnika ,tj. 500omów = +40stopni , 1,2 kilooma = +20 stopni , 3,3kilooma = 0 stopni , 10kilooma = -20stopni celsjusza . Można sprawdzić na stole wyświetlacz podpinając zasilanie i zamiast czujnika opornik 1,2 kiloma . Bo jak opór będzie dużo mniejszy niż 500omów , czy większy od 20kiloomów , to też nie będzie działał
  3. z niebieskiej wtyczki przy liczniku pin T26a/3 lub T26a/4 oba piny mają 12v za zapłonem kolor przewodów czarno-czerwony , oczywiście jak masz 26 pinowe wtyczki przy liczniku . W nowszym 32 pinowym będzie przewód czarny pin T32/1 ,
  4. ok [br]Dopisany: 21 Luty 2009, 17:50_________________________________________________jeszcze raz napisze jak jest aut.klima nie trzeba dwóch czujników ,ten schemat co podał DARKMAN jest G106-wskaznik temp.zew. pin T10w/3 przewód ro/bl /jedna gwiazdka-wersja z aut.klimą / i ten przewód idzie do E87-klima pin B1. /dwie gwiazdki-wersja bez aut.klimy wtedy idzie do G17-czujnik temp.zew./ . A dlaczego wersje audiczki z aut.klimą i wyświetlaczem temp.zew. mają tylko jeden CZUJNIK TEMP.ZEW. ?????
  5. witam , tzn. że masz wyświetlacz z jednym paskiem tym dolnym ? Bo u mnie jest dwa paski ale świeci tylko ten dolny z temp. zew. Te piny idą na : min. ściemnianie podświetlania , sygnał prędkości pojazdu ,skrzynia aut , sygnał temp. , zasilanie , masa , reszta nie wykorzystane puste . Mam schematy moge wysłać maila , moje gg 2712460 . Jeśli chodzi o klime to piny będą takie same .
  6. jak wyjmiesz sterownik klimy , są z tyłu wpięte cztery kostki są one oznaczone na obudowie tylnej D , A , B , C chyba kostka czarna a przewód na pewno brązowo-żółty . U mnie ten przewód był nie wykorzystany . schemat jest na 3stronie tego wątku podał go DARKMAN ja mam schemat do licznika z 26pin i też sygnał temp idzie do kostki Bpin1 w klimie!! .Dodam jeszcze że jak odepne czujnik pod zdeżakiem to klima bierze sygnał z czujnika wlotu powietrza do kabiny i wskażnik dalej działa
  7. jeśli jest klima to czujnik G17 temperatury zewn. jest podłączony do klimy kostka A pin8 . Do wyświetlacza temp. zewn. sygnał (wzmocniony) wychodzi z klimy kostka B pin1 . Na jednym czujniku chodzi klima i wyświetlacz temp. zewn. w liczniku . Dzisiaj założyłem u siebie i działa !!! Nie trzeba dwóch czujników !!!!!!!
  8. witam , jestem posiadaczem od trzech lat A4 1.9tdi silnik 1z 90km 95r. Wcześniejsze auto vw golf 1,6td , wszelkie naprawy robie samodzielnie . Ta strona jest bardzo przydatna przy ładowaniu audicy " o ile takie występują "
×
×
  • Dodaj nową pozycję...