ALEK1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ALEK1
Informacje
-
Imię
ALEK
-
Miasto
GRECJA
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ALEK1
0
Reputacja
-
Tak rozumiem to ale miałem Turbo garrett g 25-550 przed tym Turbo co założyłem teraz i nie miałem tego problemu tego nie mogę zrozumieć a teraz zmieniłem na 770 jak gaszę silnik tylko jak gaszę silnik to po 15 sekundach przechodząca woda przez Turbo zaczynają grzać i słyszysz bąbelki powietrza w systemie chłodzenia muszę to jakoś rozwiązać inne a4 z dużymi Turbo nie mają takich problemów coś jest nie tak. O tej pompie dodatkowej to wiem ale ona jest sterowana przez mózg samochodu do mojego nie mogę takich pakować na razie. Ale bardzo dziękuję za zainteresowanie i za odpowiedź.
-
ALEK1 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , Problem z turbo G30 770 i Fmic 1.8t pytanie
-
Witam wszystkich mam jeden problem i może ktoś jest znawcą tutaj i może mi pomoże. Auto a4 bfb stroker Turbo garrett g 30 770. Problem polega na tym że jak zgaszę silnik po 30 sekundach zaczyna grzać wodę która wychodzi z turbo i wpada z powrotem do systemu chłodniczego i słychać bąbelki powietrza czyli woda zaczyna się gotować. Jakby ktoś mógł poradzić coś to będę wdzięczny.
-
Witam zostawiasz tak jak jest nie musisz nic zaślepiać ona ci pomoże żeby przymocować od spodu fmic.
-