-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lidjij
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Lidjij
0
Reputacja
-
Audi A4B5 1.9 Tdi 116KM 2000r Tiptronic 5 – biegowy Skrzynia szarpie czasami biegi, najczęściej z 2 na 3, na co dzień po prostu dłużej go ciągnie, ale zdarza się że czuć mocne szarpnięcie, bieg 3 nie wskakuje, i zamiast wrócić do biegu 2, skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomaga zgaszenie i odpalenie na nowo. Przy ponownym uruchomieniu samochodu obroty skaczą do 2000+, po czym się uspokaja i skrzynia przez jakiś czas chodzi w porządku. (te obroty przy uruchamianiu samochodu zdarzają się też losowo, nawet jak skrzynia działa dobrze.) Wymieniony cały olej i filtr w skrzyni. Skrzynia potrafi przez tydzień jeździć normalnie, po czym nagle „obrazić się” na cały dzień. Czy ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie? Z góry dziękuję Zakupiłem kabel OBD2 i wykonałem Auto Skan , i skan sekcji 02 Skrzynia aut w programie VAG. Chętnie dowiem się również czy logi wskazują na uszkodzenie innych części samochodu. Postaram się dołączyć pełne logi. Auto Skan 17664 - Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 16955 - Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie 17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 17552 - Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy Sekcja Skrzyni aut. 18258 - Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika 18158 Zasilanie - napięcie zbyt niskie 17114 Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje log 2.txt
-
Audi A4B5 1.9 Tdi 116KM 2000r Tiptronic 5 – biegowy Skrzynia szarpie czasami biegi, najczęściej z 2 na 3, na co dzień po prostu dłużej go ciągnie, ale zdarza się że czuć mocne szarpnięcie, bieg 3 nie wskakuje, i zamiast wrócić do biegu 2, skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomaga zgaszenie i odpalenie na nowo. Przy ponownym uruchomieniu samochodu obroty skaczą do 2000+, po czym się uspokaja i skrzynia przez jakiś czas chodzi w porządku. (te obroty przy uruchamianiu samochodu zdarzają się też losowo, nawet jak skrzynia działa dobrze.) Wymieniony cały olej i filtr w skrzyni. Skrzynia potrafi przez tydzień jeździć normalnie, po czym nagle „obrazić się” na cały dzień. Czy ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie? Z góry dziękuję Zakupiłem kabel OBD2 i wykonałem Auto Skan , i skan sekcji 02 Skrzynia aut w programie VAG. Chętnie dowiem się również czy logi wskazują na uszkodzenie innych części samochodu. Postaram się dołączyć pełne logi. Auto Skan 17664 - Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 16955 - Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie 17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 17552 - Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy Sekcja Skrzyni aut. 18258 - Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika 18158 Zasilanie - napięcie zbyt niskie 17114 Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje log 2.txt
-
Mam nadzieję że miło spędzimy razem czas przy wymianie doświadczeń o samochodach. Robert