Skocz do zawartości

WOLFENSTEIN

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O WOLFENSTEIN

Informacje

  • Imię
    Marceli
  • Miasto
    polska

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DBPA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Brawo dobrze teraz zadałeś pytanie zauważyłem ze przy 7tys obrotów 4 na 5 i zapewne wbiła by z 5 na 6 przy 7tys obr Tylko przyjacielu dopiero się dowiem jak znów wpadne na autoban i osiągne 270km/h Ale to ryzyko Nie polecam nie próbujcie auto wtedy jest niestabilne już przy 240km/h więcej nie prubowałem chociaz 200km moje audi q3 by pykło 270 bo czułem że miało jeszcze zapas,ale strach. dziekuję koledze za wypowiedz i pomoc.
  2. Sprawdz plesz w drzwiach rozsuń gumę i każdy kabelek siłą ponaciągaj myśle ze który z nich jest przerwany i brak połączenia. PS.plesz to ta charmonijka łączaca drzwi z nadwoziem w której jest okablowanie.
  3. Rozumiem ale teraz pytanie jesli bym osiagnoł 270km/h i 7 tyś obr/min to czy skrzynia wbiła by tą 6 ?? oto jest pytanie czy tez by piłowała na 5 ciekawe,tego nie doswiadcze bo przy tej predkości czułem niestabilnosć auta,ale ciekaw jestem czy skrzynia by włączyła ostatni bieg,czy aby nie mam czegos uszkodzonego.
  4. Witam, Nie wiem czy ma tak być ale do rzeczy Jadę na autobanie i od startu mam włożony bieg sport,pedał gazu do oporu wraz z kickdown i jade 5 bieg 5tyś obrotów 220km/h i rośnie i w tym momęcie powinno auto włożyc ostatni bieg 6 ale nie dalej prędkość rośnie 255km/h i 6tyś obr i 5 bieg powtazam ze daje ile fabryka dała do oporu i teraz do was pytanie bo dalej bałem się pedzić a audiczka miała jeszcze zapas bo coraz szybciej jechała wiec powinna włożyć 6bieg czy dopiero by włożyła przy 7tyś obrotów ostatni 6 bieg.czy to jest normalne że ciągneła na 5biegu a nie włożyła 6 biegu? PS:Dodam ze wcześniej miała kaganiec na 210km/h i jak doszłem do tej prędkości to tak trzymała 5 bieg cały czas nie wkładała 6 biegu dopiero jak puściłem gaz to włożyła ostatni bieg 6 i dobijałem do 210km/h i dopiero było cicho i ekonomicznie.Czy to normalne? tak jakgby chciała na tej 5 zwiększac prędkość ale kaganiec nie pozwalał i zostawała na tym 5 biegu.
  5. WOLFENSTEIN

    Zielone menu

    I oto chodziło. PS.na panelu przy biegach dwa srebrne przyciski przytrzymujemy razem do przodu i aktywujemy zielone menu,temat do zamknięcia...
  6. WOLFENSTEIN

    Zielone menu

    Wiedziałem że takie odpowiedzi padną a to że jest kilka sek i w google znajdziesz a to nic w menu serwisowym nie ma itd..., Chłopaki poprosiłem o odpowiedz jesli znacie na te dwa pytania to napiszcie będzie dla innych i dla mnie,jeśli pouczacie o google itd.. to zostawmy to pytanie i zamknijmy temat,bo jeśli mamy super google i youtube i 5sek i wszystko znajdziemy tam to po co nam FORUM....
  7. WOLFENSTEIN

    Zielone menu

    Witam,podpowiedzcie jak włączyć zielone menu w a4b9,2017r benzyna 2.0tfsi sedan tzw menu serwisowe ,oczywiście posiadam vcds,czyli co uaktywnić krok po kroku w zakładkach vcds i jakie przyciski potem na panelu przy biegach nacisnąć aby dostać się do zielonego menu,dziękuje.
  8. mówicie ze ten nr filtra pasuje do mego auta ok wierze, ale przy wkładaniu twarde obrzeza filtra nie poddały się tak łatwo wyginać do obudowy filtra półokrągłego kabinowego powstały małe załamania przez które tak myślę będzie nieszczelność ale to zobaczymy co dalej.
  9. Tylko ze obudowa u mnie jest półokrągła a filtr tak jakby przystosowany do prostokątnej formy,ale cóż pojeździmy zobaczymy,dziękuję.
  10. Dziękuje Muskel1,jeśli pasują to czemu ten nowy jest tak twardy że aż delikatnie zagiął się mi na obudowie filtra półkola??dodam że stary mięciutki układał mi się idealnie,oczywiście ten nowy wszedł i pasuje ale powstało zagięcie i aby nie przepuszczał na zetknięciach obudowy,więc??
  11. Witam panowie pytanko o filtr kabinowy,pyłkowy dziś wyciągnąłem filtr i wymieniłem na drugi ale o innym numerze ,nie będę pisał o numerach bo widoczne są na zdjęciach ten drugi to nowy filtr,i wszystko pasuje rozmiary itd ale róznica jest tylko w twardości filtra nowego jest twardy i ciężko się zgiął w łuku w obudowie nawiewu ale wszedł i to szczelnie,a poza tym wszędzie na necie piszą że jest to do mego modelu a4b9,2.0tfsi,190km,2017r,sedan. Pytanie do was czy dobry kupiłem pasujący?? Ps.Nowy filtr na drugim zdjęciu..
  12. muskel1 nie zachowuj się jak szaman bo nasze auta są zabezpieczone przed wysokimi obrotami nazywa się to odcinka obrotów na biegu jałowym lub pod obciazeniem
  13. Nie rozumiem sorki twojej polszczyzny ale się domyślam,oto moje zdanie ,zmieniam na manual to jak w skrzyni zwykłej wsadzam bieg 1 i taki ma pozostać a tu zmienia sobie jak by był drive automat a przecież jest M !! manual!!
  14. Panowie dziś sobie włączyłem w stroniku manualne przełączanie biegów czyli! wajchę przesunąłem w automacie w bok na wyświetlaczu pojawiło się M czyli manual i przełączam manetkami sobie biegi albo wachluję biegami drążkiem to w tył to w przód i ślicznie sobie biegi wchodzą ... ALE jest pewien problem a może nie doradźcie jak włącze jedynkę w tym manualu i dodam gaz do oporu do odciny i nie ruszam wajchą czy manetkami to on sam przy odcince w manualu zmienia biegi ,a przecież nie powinien bo jak sądzę jak mam manual to jest jedynka i powinny dojść obroty do czerwonego pola i koniec powinien na jedynce zostać ,wiec co do czorta????
  15. I jak kolega Skoku wymieniłeś pajączka?? jak naprawiono?? bo dziś sprawdziłem jeszcze raz i w obu pyrka są to zapadki powodujące wyłączenie kierunku i jest to normalne...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...