Skocz do zawartości

Miguel25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Miguel25

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Warsaw

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Miguel25

0

Reputacja

  1. I gdzie oddałeś do zrobienia, masz do polecenia miejscówkę?
  2. Ma ktoś może etykiety do wtryskiwaczy?
  3. Adaptery o których mówisz to właśnie te emulatory sondy lambda? U mnie jest założony, a błąd kata nadal się pojawia.
  4. Teraz nic nie bierze, od zmiany do zmiany nie ubywa. Przebieg to 128k km
  5. To 2.0 TFSI z 2010 roku. Do 60k kilometrów brał olej na potęgę, później w ASO naprawili "wadę olejowa", ale możliwe że katalizator dostał już wystarczająco po d*pie i się zapchał. A endoskopowo da się tam zajrzeć?
  6. Jeśli wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy są ok, to wypada na zapchany katalizator?
  7. Czyli gdzie i jak szukać dalej przyczyny? Chyba, że mówisz o wymianie całego katalizatora na sprawny? Czy P0420 może wyrzucać inna niż niesprawny katalizator?
  8. Dzięki, jednak mam kawałek do Ciebie Jaki koszta są takiego zabiegu?
  9. Cześć, Od jakiegoś czasu pojawia się u mnie check engine z kodem błędu P0420 za słaba skuteczność katalizatora. Z tego co widzę, założony już jest emulator sondy lambda. Mimo to błąd od czasu do czasu się pojawia. Czy nie pozostaje nic innego jak wymiana katalizatora czy szukać przyczyny jeszcze gdzieś indziej? Dodatkowo, ostatnio check na desce pojawił się 29 lipca, a w logach błędu jest data 25 lipca. Dlaczego dopiero po kilku dniach pojawił się check engine? P0420 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 128765 km Date: 2021.07.25 Time: 21:54:10 Engine RPM: 1394.00 /min Normed load value: 25.9 % Vehicle speed: 65 km/h Coolant temperature: 83 ∞C Intake air temperature: 30 ∞C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.876 V Unlearning counter according OBD: 40
  10. Jak ma się taki zestaw od RSNavi za 600$ + przesyłka i cło to pewnie wyjdzie 850$ do chińczyka z Alie za 450$? np: RSNavi: S3 Navigation System 8.8 " Android 9.0 4GB/64GB for Audi B8 A4/S4/A5/S5/Q5/SQ5 RSNAV.COM This is LHD only, not available in RHD. Please be advised that for 8.8" Device for facelifted sedans(A4, S4), the fitment of the pl... AliExpress: 8 rdzeń Android 10 System nawigacja samochodowa GPS Navi odbiornik dla Audi A5 2009 2016 WIFI 4G Carplay 4 + 64GB Google BT IPS Touch Multimedia|Car Multimedia Player| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
  11. Co powiecie na coś takiego? 8.8 "Android 10.0 System samochodowy odtwarzacz multimedialny dla Audi A4 2009 2016 ekran lustrzany nawigacja GPS WIFI Google BT muzyka SWC IPS Touch|Car Multimedia Player| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
  12. Cześć, Jakie polecacie ekran, interfejs, moduł, aby zamienić oryginalne audi concert na androida? Polecacie jakiś gotowy zestaw? Docelowo zależy mi na podpięciu kamery cofania (a może i 360 stopni).
  13. Cześć, Chciałem programem VCDS sprawdzić wartości poszczególnych wtryskiwaczy (poprzedni właściciel woził w bagażniku dwa "na zapas"). Nie mogę tego wykonać najprostszą metodą czyli przez Measuring Blocks (jest wyszarzany przez protokół UDS), dlatego chciałem to zrobić przez Advanced Measuring Values i tam z listy wybrać odpowiednie etykiety, ale nie znalazłem nic co odpowiadałoby za różnicę dawki. Ktoś wie jak to ruszyć? Trzeba dodać jakieś labels do folderu?
  14. Koledzy z grupy na FB zgodnie stwierdzili, że to odzywa się sztanga do turbiny. Podobno znana przypadłość TFSI. Kupuje się na to specjalny klips i montuje na turbo: allegro.pl ALLEGRO.PL Teraz tylko poszukać kogoś w Mazowieckim, kto już coś takiego zakładał w A5/A4 i wie co i jak.
  15. Cześć, Zaznaczę, że nie znam się za bardzo na mechanice silnika, jestem już umówiony na serwis skrzyni (duży zestaw naprawczy), ale ostatnio pojawiła się kolejna nieprzyjemność. Mianowicie, przy odpuszczaniu gazu pojawią głośny dźwięk jakby metalicznego tarcia przez całą długość schodzenia obrotów. Na końcu posta zamieszczam nagranie dźwięku. Program VCDS nie wykrywa żadnych dodatkowych błędów (poza skrzynią). Gdzie szukać przyczyny, co dalej sprawdzić? Silnik: 2.0 TFSI CNCD 127k km przebiegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...