tpwalencik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tpwalencik
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Olkusz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia tpwalencik
0
Reputacja
-
Chyba temat ogarnięty bo chyba potrzebowało kilku kilometrów przegonić żeby dobrze się odpowietrzyło. W piątek wsadziłem nowy filtr i zaworek na filtrze, po odpaleniu trochę tylko pochodził na wolnych obrotach i potem po zgaszeniu wypełnił się powietrzem ponownie. Teraz po dłuższej jeździe trzyma paliwo już od kilku godzin, powinno być ok.
-
Wszystko zgodnie z obrazkiem, tylko w przewodzie 7 zbiera się powietrze i nie mam pojęcia skąd. Na tym przewodzie 7 mam zaworek zwrotny i od filtra do niego wypełnia się powietrzem. Wychodzi na to, że z filtra wysysa paliwo przewodem 6.
-
tpwalencik obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , cofające się paliwo. i [b6 AVB] prośba o look na logi , turbo przycina.
-
Siema Mam problem z uciekającym paliwem w 1.9 AFN . wymieniłem zaworek zwrotny na filtrze paliwa, wcześniej wstawiłem dodatkowo uniwersalny zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym z baku. Przewody wymieniłem, na przeźroczyste i widzę że po zgaszeniu silnika z filtra do zasilania z baku cofają się bańki powietrza, po jakimś czasie przewód jest pusty do tego wstawionego zaworka. Czyli tak jakby uciekało z filtra powrotem . Czy ten zaworek na filtrze ( nowy) może być wadliwy ? jak w niego dmucham przez króćce to w jedną stronę normalnie puszcza a w drugą tylko lekki opór jest. czy nie powinien całkowicie blokować przelot w jedną stronę ? czy blokuje tylko wylot od dołu z filtra? Po kilkunastu minutach już ciężko odpala, a po nocy już tragedia, jak by pusty filtr całkiem był.
-
[b6 AVB] prośba o look na logi , turbo przycina.
tpwalencik odpowiedział(a) na tpwalencik temat w Audi A4 B6/B7
Widzę, że na razie post nie wzbudził zainteresowania, ale oczekując na poradę zacząłem rozkminiać doloty, turbinę egr itd. i znalazłem oberwaną klapkę w EGru, która zatkała dolot. Teraz pytanie jaką ona ma funkcje i kiedy się zamyka i otwiera ?. Czy jak zaślepię EGRa to może jej nie być czy lepiej nie zaślepiać i wymienić cały zawór. Auto kupiłem miesiąc temu, a do tej pory przez kilka lat jeździło po wiosce na małych dystansach, więc dolot mocno zawalony sadzą . Jutro zrobię nowe logi bo i tak po wyciągnięciu tej klapki coś jeszcze nie jest tak jak było. Dobrze się zbiera ale później turbo wstaje. -
Witam 101KM z mapą na 139KM , coś się sypnęło. przestaje ciągnąć od 2000rpm. Gruszka chodzi, zero błędów, przewody vacuum całe, za autem czarna chmura. http://vaglogi.pl/log-011_Djoh4R.html http://vaglogi.pl/log-000_PY23l07.html dzięki
-
Witam, Cześć wszystkim