Skocz do zawartości

tpwalencik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tpwalencik

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tpwalencik

0

Reputacja

  1. Chyba temat ogarnięty bo chyba potrzebowało kilku kilometrów przegonić żeby dobrze się odpowietrzyło. W piątek wsadziłem nowy filtr i zaworek na filtrze, po odpaleniu trochę tylko pochodził na wolnych obrotach i potem po zgaszeniu wypełnił się powietrzem ponownie. Teraz po dłuższej jeździe trzyma paliwo już od kilku godzin, powinno być ok.
  2. Wszystko zgodnie z obrazkiem, tylko w przewodzie 7 zbiera się powietrze i nie mam pojęcia skąd. Na tym przewodzie 7 mam zaworek zwrotny i od filtra do niego wypełnia się powietrzem. Wychodzi na to, że z filtra wysysa paliwo przewodem 6.
  3. Siema Mam problem z uciekającym paliwem w 1.9 AFN . wymieniłem zaworek zwrotny na filtrze paliwa, wcześniej wstawiłem dodatkowo uniwersalny zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym z baku. Przewody wymieniłem, na przeźroczyste i widzę że po zgaszeniu silnika z filtra do zasilania z baku cofają się bańki powietrza, po jakimś czasie przewód jest pusty do tego wstawionego zaworka. Czyli tak jakby uciekało z filtra powrotem . Czy ten zaworek na filtrze ( nowy) może być wadliwy ? jak w niego dmucham przez króćce to w jedną stronę normalnie puszcza a w drugą tylko lekki opór jest. czy nie powinien całkowicie blokować przelot w jedną stronę ? czy blokuje tylko wylot od dołu z filtra? Po kilkunastu minutach już ciężko odpala, a po nocy już tragedia, jak by pusty filtr całkiem był.
  4. Widzę, że na razie post nie wzbudził zainteresowania, ale oczekując na poradę zacząłem rozkminiać doloty, turbinę egr itd. i znalazłem oberwaną klapkę w EGru, która zatkała dolot. Teraz pytanie jaką ona ma funkcje i kiedy się zamyka i otwiera ?. Czy jak zaślepię EGRa to może jej nie być czy lepiej nie zaślepiać i wymienić cały zawór. Auto kupiłem miesiąc temu, a do tej pory przez kilka lat jeździło po wiosce na małych dystansach, więc dolot mocno zawalony sadzą . Jutro zrobię nowe logi bo i tak po wyciągnięciu tej klapki coś jeszcze nie jest tak jak było. Dobrze się zbiera ale później turbo wstaje.
  5. Witam 101KM z mapą na 139KM , coś się sypnęło. przestaje ciągnąć od 2000rpm. Gruszka chodzi, zero błędów, przewody vacuum całe, za autem czarna chmura. http://vaglogi.pl/log-011_Djoh4R.html http://vaglogi.pl/log-000_PY23l07.html dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...