Skocz do zawartości

Dannyeye3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dannyeye3

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dannyeye3

0

Reputacja

  1. Problem chyba rozwiązany, wymieniłem klocki z przodu, które były już słabe i odpowietrzylem układ, póki co kontrolka już nie pokazuje się.
  2. Wrzucam log z auto: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 AL Component: 1.8L R4/5VT 0006 Coding: 05001 Shop #: WSC 33278 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0422 - 35-00 - - Readiness: 0000 1001 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AM Component: ABS 5.3 FRONT D20 Coding: 0273004282 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 A Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D16 Coding: 00044 Shop #: WSC 45691 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0A8274066 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ---------------------------------------
  3. A jak zrobić ten pełny skan? Napięcie akumulatora 12.57V a podczas pracy na wolnych obrotach 13.80V.
  4. Sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
  5. Sprawdziłem jeszcze raz błędy na vagu i faktycznie jest jakiś z napięciem: 18010 - power supply terminal 30 voltage too low Aku ma 3 lata ale nie zauważyłem żeby były jakiekiekolwiek problemy z nim
  6. Cześć, od tygodnia zauważyłem podczas jazdy wyskakujący czerwony trójkąt i trzykrotne piknięcie. Pojawia się najczęściej przy mocniejszym przyspieszaniu lub bardziej gwałtownym hamowaniu. Dziś zauważyłem, że jadąc nawet 20 km/h wystarczy że kilka razy szybko poruszam kierownica prawo, lewo i też jest to samo. Błędów na vagu brak, płyn hamulcowy sprawdziłem i jest ok. Jakieś pomysły co to może być?
  7. Cześć, walczę z pewnym błędem, przeszukałem już podobne tematy, które prowadzą do tego, że może być przestawiony rozrząd lub łańuch ale potrzebuję jeszcze porady. 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 . Silnik nie ma żadnych niepokojących objawów, przyspiesza ładnie i równo, nie szarpie, odpala normalnie, rozrząd był robiony 2 lata temu (ok 40 tys km), jak na razie wymieniłem czujnik g40 czyli wałków rozrządu i bez zmian, oczywiście zmienię jeszcze czujnik położenia wału ale to dopiero pod koniec tygodnia. Przeszukując podobne tematy zacząłem się martwić, że może być przestawiony rozrząd lub coś nie tak z łańuchem, który łączy wałki, sprawdziłem grupu od 090 do 094 ale nie ma tam żadnych wartości. Macie jakieś pomysły, przypuszczenia czy faktycznie to może być wina tylko czujnika czy coś z rozrządem? Dziwne jest dla mnie że te grupy są całkowicie puste. Dziękuję z góry za pomoc.
  8. Witam wszystkich, szukam szukam i nie mogę nigdzie znalezc instrukcji jak sprawdzić wypadanie zapłonów, wiem tylko żeby sprawdzić grupę 014,015 i 016 i czy tam będzie jakiś licznik pokazujący ilość i na którym cylindrze? Może ma ktoś dla przykładu jakąś fotkę z wypadającymi zaplonami? Chciałbym sprawdzić ponieważ auto dziwnie "pyrka" w wydech, świece są dosyć nowe ale cewki mają już ponad 2 lata, dodatkowo posiadam LPG (czy tutaj tak samo sprawdzę wypadanie w vag)?. Czy wypadanie będzie widoczne w czasie rzeczywistym na vagu czy trzeba zrobić logi tych grup? Z góry dziękuję za odpowiedzi, dostęp do vaga będę miał w przyszłym tygodniu dopiero więc wtedy też sprawdzę. Ps zapomniałem dodać że sterownik nie pokazuje jakiś błędów związanych z wypadaniem
  9. Moja przygoda z audi trwa już ponad 3 lata ale dopiero teraz dolaczylem do forum, witam wszystkich i mam nadzieję, że spotkam kogoś z bliskich okolic (Warka/Kozienice) ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...