Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwony wykrzyknik w A4 B5


Dannyeye3

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od tygodnia zauważyłem podczas jazdy wyskakujący czerwony trójkąt i trzykrotne piknięcie. Pojawia się najczęściej przy mocniejszym przyspieszaniu lub bardziej gwałtownym hamowaniu. Dziś zauważyłem, że jadąc nawet 20 km/h wystarczy że kilka razy szybko poruszam kierownica prawo, lewo i też jest to samo. 

Błędów na vagu brak, płyn hamulcowy sprawdziłem i jest ok.

Jakieś pomysły co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczeń. Niskie napięcie może powodować takie zachowanie i ten komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam dokładnie, sprawdź wszystkie płyny, łącznie z olejem czy stan prawidłowy...

jeżeli poziomy będą ok to najbardziej prawdopodobną przyczyną według mnie będzie gdzieś jakiś przewód od czegoś przetarty/przełamany i jak gwałtownie ruszasz w momencie gdy występują duże przeciążenia to pojawia się alarm...

 

ja tak miałem tylko że u mnie sygnalizowało problem z olejem.... przy mocnym gwałtownym skręcie bądź gwałtownym przyspieszeniu czy jak auta gdzieś auto na dziurze podskoczyło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem jeszcze raz błędy na vagu i faktycznie jest jakiś z napięciem:

18010 - power supply terminal 30 voltage too low

Aku ma 3 lata ale nie zauważyłem żeby były jakiekiekolwiek problemy z nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje napięcia na zacisku 30.

Mierzyłeś miernikiem ile dochodzi do aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dannyeye3 napisał(a):

Sprawdziłem jeszcze raz błędy na vagu i faktycznie jest jakiś z napięciem:

18010 - power supply terminal 30 voltage too low

Aku ma 3 lata ale nie zauważyłem żeby były jakiekiekolwiek problemy z nim

W którym sterowniku?

Wrzuć pełny auto-scan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zrobić ten pełny skan? 

Napięcie akumulatora 12.57V a podczas pracy na wolnych obrotach 13.80V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam log z auto:

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

 

Address 01 -------------------------------------------------------

   Controller: 4B0 906 018 AL 

   Component: 1.8L R4/5VT 0006

   Coding: 05001

   Shop #: WSC 33278

3 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

            P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

            P0140 - 35-10 - - - Intermittent

16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold

            P0422 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

 

Address 03 -------------------------------------------------------

   Controller: 8E0 614 111 AM 

   Component: ABS 5.3 FRONT D20

   Coding: 0273004282  

   Shop #: BB 24548

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

   Controller: 8D0 820 043 M  

   Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56

   Coding: 00040

   Shop #: WSC 06335

No fault code found.

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

   Controller: 8D0 920 930 A  

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D16

   Coding: 00044

   Shop #: WSC 45691

   Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0A8274066

No fault code found.

 

Address 25 -------------------------------------------------------

   Controller: Bitte Adress

   Component: e 17 eingeben          

No Faults Found

  or DTCs not supported by controller

  or a communication error ocurred

 

Address 35 -------------------------------------------------------

   Controller: 8D0 862 257 B  

   Component: ZV-Pumpe, Funk D12

   Coding: 12865

   Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

            35-00 - -

00955 - Key 1

            09-00 - Adaptation Limit Surpassed

 

End ---------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem chyba rozwiązany, wymieniłem klocki z przodu, które były już słabe i odpowietrzylem układ, póki co kontrolka już nie pokazuje się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie było to przyczyną. 

Tutaj musisz szukać przyczyny:

 

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

        P1602 - 35-10 - - - Intermittent

 

Przy sterownik silnika brakuje napięcia zasilania po zacisku 30, dlatego zapisuje błąd i pojawia się komunikat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...