
Damian.S
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Damian.S

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Rypin
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
505 wyświetleń profilu
-
Damian.S obserwuje zawartość Bezkluczykowe otwieranie , Wartości temperatur przy wypalaniu DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI , Jaki DPF do A5 2.0TDI CGLC? i 3 innych
-
Wartości temperatur przy wypalaniu DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI
Damian.S opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam serdecznie mam pytanko za 100 punktów. Silnik 2.0 tdi cr 177. Wyskoczył mi błąd 8187 od temperatury spalin przy turbinie błąd skasowałem i wtedy od razu zaczeło się jakby wypalanie DPF. Obroty podniesione, sadzy prawie 24g ale podczas jazdy temperatura na DPF tylko 350 przed i za. Oczywiście nic nie spadało A niby na turbinie skakała nawet do 650C. Jakie powinny być wartośći temperatur? Wydaje mi się że ten czujnik G235 przekłamuje że ma taką wysoką temperaturę ale sam nie wiem jak to uderzyć. Pozdrawiam -
Witam serdecznie. Silniczek 2.0 cglc. Wymieniłem wtryski sprawdziłem dolot a nadal czarny wydech od sadzy. Więc oddałem DPF do serwisu okazało się że w środku cały stopiony i pęknięty . Mam do kupienia ale od 2.0 CAHA. Czy będzie pasować? Bo tamten ma jedną rurkę więcej która wychodzi z tyłu do czujnika różnicy ciśnień. Mój kolega mówi że wystarczy zaślepić czy to wystarczy ? Pozdrawiam
-
Witam. Mam pytanko , czym spowodowany jest błąd 03606( przerwa/zwarcie z masą) znalazłem tylko że to od podstawki w podłokietniku. Co muszę sprawdzić więcej ewentualnie wymienić ? Pozdrawiam
-
No to znalazłem tylko Febi
-
Dev jeszcze jedno pytanko Revanol MTF-2 czy MTF-3?
-
Dev poratuj . Audi a5 2014r skrzynia MVT czy olej Ravenol MTF-2 75w80 będzie dobry? Czy 4 litrową bańka starczy? WAUZZZ8T6FA010239
-
Witam przez swoją głupotę na myjni przyłożyłem za blisko pistolet do dyfuzora z tyłu i kawałeczek farby odpadł bo paru miesiącach to się powiększa i co raz więcej się łuszczy, chciałbym sobie to pomalować. Czy ktoś wie czy jest dostępny w sieci kod lakieru do dokładki na tył. Auto to a5 2014r w sline. Pozdrawiam
-
Witam , posiadam bez kluczykowy system w audi a5 2014r wszystko działało do wczoraj. Nie otwiera ani nie zamyka auta, oprócz dzwi kierowcy ale tam tylko zamyka i bagażnik dziala normalnie.Kluczyki maja nową baterie i zamykają i otwierają z guzika oraz odpalają autko. W vcds brak błędów przy auto scan. Nie mialem takiego systemu wcześniej i nie wiem gdzie szukać w vcds. Czy ktoś podpowie gdzie mniej więcej sobie to sprawdzić?
-
I mam jeszcze jedno ostatnie pytanie. Jaka wartość powinna być przy 2500obr na luzie przy różnicy ciśnień?
-
Dziś byłem u znajomego tunera który naprawdę dobrze ogarnia wszystko(robiłem u niego 4 auta). Sprawdził mi wszystko , powiedział że nawet jak olej by pobierał to przez sprawny dpf nie powinien tak kopcić, ale nie oznacza że nie żre tak jak pisaliście. Jego diagnoza to dpf . Wiechałem na rolki to akurat dziś dymka prawie nie puszczał tylko delikatnie ale jak wracałem to akurat wypalanie się włączyło i już było widać. Soft powiedział że mam 9977 i według jego powinien wypalać się przy nowym dpf po około 450km. No nic musze poszukać dpf bo jeżdżę po Europie, używany albo jakiś zamiennik. Co mam zrobić z EGR? Bo ta sztanga stoi to od razu zmienić ??
-
Co do oleju to nie wydaje mi się żeby żarł nie wiadomo ile. Obserwuje olej bardzo często bagnetem ,ludzie piszą że ginie im w cglc 0.5 na 1tys. Co do podnoszenia się oleju po wypaleniu dpf nie zauważylem. Na mmi skacze po wypaleniu z 3/4 na maks ale na bagnecie jest 3/4 .Nie sprawdzałem temperatury z wydechu. Wczoraj mu dałem do oporu jest po 250km wypaleniu dpf I kolega mówił że zauwazył tylko raz czarna chmurkę. Umyłem też wydech i przez te 250 km jest taki nalocik sadzy . Pisałem najgorzej po wypaleniu dpf wtedy komin czarny i widać jak kopci. Kupił bym nowy dpf ale no pewny nie jestem że się nie stanie to samo. 🙄
-
Ale co z olejem ubyło przez 8 tys z 300ml. Zalałem revenol wymieniać będę za 2 tys. Wcześniej lany był Castrol podobno co 15tys.
-
Muskel a ty jak myślisz na czym się skupić ?
-
-
Dziś wieczorem lub jutro zrobię logi przepływki. Przebieg 200tys. Ja widzę w lusterku jak mu dam że kopci. No jak przejadę te 100km po wypaleniu to kopci ale już na tyle ze w lusterku nie widać, ale jechałem za moim autem i kolega przycisnął to był i tak czarny dym .Miałem 2 auta wcześniej z dpf i zawsze było czyściutko. Korekty wtrysków miałem gorsze zużywały podobnie olej. Miały po 350tys i wypalały dpf co 600km i nawet przy wypalaniu zero dymku. Czytałem na forach zagranicznych że może być wkład pęknięty