Skocz do zawartości

Blitzzzz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Blitzzzz

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Blitzzzz

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, na wstępie ponownie dziękuję za pomoc w doborze amortyzatorów, ale żeby nie było zbyt różowo to po założeniu nowych (bilstein b6 24-119788) auto stoi wyżej o 2 cm. Jest to o tyle dziwne, że sprężyny zostały stare, raczej nie ma co liczyć że siądzie samo bo przejechałem już ok 500 km i wysokość bez zmian. Czy ma ktoś z Was jakiś pomysł, żeby wrócić do poprzedniej wysokości bo słabo to wygląda względem tyłu? czy te sławne talerzyki z B5 podejdą i zrobią robote? czy może stare talerzyki z ori amortyzatorów? Tyle pytań a tak mało odpowiedzi, a poziom frustracji rośnie. Pozdrawiam i proszę o jakieś pomysły (jak coś to będą do sprzedania nowe B6 w atrakcyjnej cenie 😆)
  2. Witam, proszę o pomoc znawców odnośnie doboru amortyzatorów na przód do a4 b6 cabrio 1.8 t z 2005 r. Przyznam, że nie do końca wiem co zamówić, bo jest to wersja s-line i auto jest niższe a wg. katalogu bilsteina na numery zgodne z tymi, które są u mnie 8H0 413 031wychodzi np. Bilstein b4 19-164472 ale nie jestem pewien czy to podejdzie. Wrzucam zdjęcie wlepy i tego co mam założone. Oznaczenie na moich oryginałach to 9M. Z góry proszę o pomoc bo zwariuje.
  3. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem A4 B6 1.8T, kod BFB z 2005 r. Postaram się pokrótce przedstawić genezę problemu otóż kilka dni po kupnie auta zapaliła się kontrolka check engine i po podłączeniu komputer wskazał błąd P0171 System too lean Bank 1. Oczywiście błąd został skasowany i zaczęło się szukanie przysłowiowej "igły". Silnik chodził ogólnie ok trochę nierówno na wolnych obrotach co jakiś moment trochę skakał poza tym po dłuższym postoju za pierwszym razem nie bardzo miał ochotę odpalać, trzeba było zakręcić po raz kolejny i przez moment po zapaleniu ni chodził równo i troch nim telepało. Jako że i tak serwis tzw. startowy był niezbędny wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, świece itp. oraz po przeczytaniu połowy forum wymieniłem także zawór odpowietrzający skrzynię korbową bo okazał się uszkodzony. Teraz odma jest sprawna, korek oleju podskakuje lekko .... ale co jakieś 2-3 dni błąd powraca. Silnik ogólnie chodzi dobrze po tych wymianach, chodzi równo itp. żadnych spektakularnych objawów nie ma. Dobra teraz meritum bo się chyba rozpisałem za bardzo ... mój mechanik zasugerował czyszczenie przepływomierza, a mi nie bardzo mi się ten pomysł podoba bo idąc tym sposobem wymienię pół samochodu niepotrzebnie. To co wymieniłem i tak trzeba było zrobić a bez porządnej diagnostyki to moim zdaniem nie da rady. Czy jest na forum ktoś z okolic Warszawy (ja mieszkam pod Otwockiem ale pracuję w W-wie) kto mógłby mi podłączyć auto pod kompa i pomógł zrobić logi jakieś do analizy bo nie ukrywam że w temacie tego typu diagnozy nie mam doświadczenia. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich jestem Paweł i od niedawna jestem posiadaczem A4 B6. Powoli zgłębiam wiedzę na temat tego modelu więc liczę na wyrozumiałość "starych" wyjadaczy Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...