Skocz do zawartości

Rafkrk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafkrk

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafkrk

0

Reputacja

  1. Cześć. Jestem po wymianie oleju w S-tronicu, 2.0 DETA, 0CL, 2017, przy 120kkm. Olej wymieniałem w VW & Audi Group Serwis Krakow, część mechatroniczna G 055 529 A2 + filtry (1800pln), część mechaniczna G 055 549 A2 (950pln). Na moje pytanie, czy robiona była adaptacja skrzyni chłopaki odpowiedzieli, że nie, ponieważ jak skrzynia działa dobrze to jej nie ma po co robić. I tu moje pytanie, czy rzeczywiście tak jest? W necie oczywiście dużo sprzecznych info - jedni piszą, że adaptacja konieczna i to nawet częściej niż przy wymianie oleju (korekta siły docisku sprzęgieł), drudzy, że np. w skrzyni 0DL (DQ500) adaptacja wykonuje się automatycznie w czasie jazdy i ta stacjonarna ODISem nie jest konieczna. Wiec jak to jest? Druga sprawa, to chłopaki powiedzieli, że jestem pierwszą osobą, która zażyczyła sobie wymianę oleju w części mechanicznej skrzyni (?!) i dla której to robią. Standardowy problem - hałasu (dudnienia) przy jeździe na max skręconych kołach i niskich obrotach wyższych biegów, jest u mnie identyczny, jak przed wymianą oleju. To też się zastanawiam, co tu mogło pójść nie tak, skoro ten proceder raczej wszystkim pomógł? Może poruszę ten temat już w sąsiednim wątku na tym forum. Pozdrawiam!
  2. Jest tutaj może ktoś z Krakowa lub okolic, kto posiada VCDS i chwilę czasu? Potrzebuje przeprowadzic procedurę resetu SCR, coby sprawdzić czy przypadkiem to nie pomoże z problemem, który opisałem wyżej. Obd11, który posiadam nie ma takiej opcji..
  3. Cześć, mam problem z SCR, zostało mi 200km do końca "odliczania"... Zaczęło się tak, że pojawiła się informacja o niskim poziomie i chyba 2400km do przejechani, i żeby dolać min 7l, pojeździłem tak z tydzień bez dolewki robiąc może ze 100km i pojawiła się awaria adblu i odliczanie od 1000km. Na początku akcji po przeskanowaniu miałem takie błędy, wszystkie wyskoczyły naraz: P20FE00 Jednostka dozowania środka redukującego - nieprawidłowe działanie. U010E00 Sterownik układu dozowania środka redukującego - brak komunikacji. P20E800 Środek redukujący - ciśnienie za niskie. Na początku nie mogłem w ogóle usunąć środkowego błędu sterownika. Reszta po usunięciu i jeździe wracała. Wjechałem na kanał, spuściłem całe adblue (czyli 24l..), przelałem zbiornik ciepłą wodą, odpiąłem przewód z adblue, żeby zobaczyć w jakim jest stanie, odpiąłem wtyczki z pompy i sterownika i wpiąłem spowrotem, po tym zabiegu został tylko jeden błąd, ostatni - P20E800 Środek redukujący - ciśnienie za niskie. Check engine też już się nie pali. Nie wiem czy to przypadek czy coś te zabiegi rzeczywiście pomogły, no ale odliczanie trwa dalej. Pytanie, mogę coś jeszcze zrobić, sprawdzić? Czy pozostaje zamówić i wymienić pompę?
  4. Cześć, mam ten sam problem u siebie o jakim już parę osób wcześniej wspomniało - buczenie przy ruszaniu na max skręconych kolach oraz w czasie jazdy przy obrotach około 1200 rpm. Czytając fora doszedłem do wniosku, ze najprawdopodobniej potrzebna jest wymiana oleju w centralnym dyferencjale, tym przy skrzyni, nr katalogowy oleju VW G 055 145 A2, i jeden dostępny zamiennik: RAVENOL AWD-TOR. Ktoś może stosował ten olej? Jakieś doświadczenia? Czy może jestem w błędzie i ktoś wie, że to nic nie daje?
  5. Cześć wszystkim, jestem z Krakowa i od paru miesięcy posiadam A4 B9 Avant 2017, 2.0TDI 190 km quattro s-tronic, wlasnie zarejestrowalem sie na forum. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...