
Valxe
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Valxe

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
-
Znaczy auto ma kompresor jeszcze od starego silnika, przebieg 225k. A używki po 100k przebiegu po 1500 widziałem
-
Dzięki za pomoc, wiesz może jeszcze co to za błąd. Ogólnie będę musiał wymienić odme i kompresor w takim razie
-
Zapomniałem dodać ze między skrzynia a silnikiem wylewa się olej wiec zakładam ze już wybiło simeronga
-
Okej w takim razie jak najszybciej zawijam z tym do mechanika, a zakładam ze tanio nie będzie bo trzeba kompresor ściągnąć itd. Wymienić odrazu uszczelki zaworów ?
-
Nie moja, mi powiedział żebym wymienił kompresor, jeśli chce więcej mocy ale martwi mnie najabrdzuej to falowanie obrotów i auto bierze trochę oleju + wyciek między skrzynia a silnikiem.
-
Będę musiał to sprawdzić, odkręcić dolot i sprawdzić czy jest lepki w środku ? tuner mówił ze kompresor już kończy żywota i nwm na czym się skupić
-
Valxe obserwuje zawartość Problem z rozruchem silnika. , Zasysanie korka wlewu oleju pod odkręceniu 3.0Tfsi , Zagadka dla serwisu - jesli nie aku to co? i 1 inny
-
Cała sytuacja zaczeła się od tego, ze jadąc autem przy zwalnianiu do świateł, silnik dziwnie się zachowuje opadają obroty, po czym po zahamowaniu wybija je na 1100, a na koniec zafaluje miedzy 700 a 900rpm.podpiąłem się dzis do vaga błąd tylko, Hydraulic temperature sensor. Natomiast zastanawia mnie czy w tym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju powinno być tak duze podcisnienie ze korka nie da sie odkrecic prawie, a po odkreceniu ssa jak odkurzacz i obroty spadaja na 700rpm
-
Mam ten sam problem w audi S4 udało ci się go może rozwiązać bardzo potrzebuje z tym potrzeby
-
Zmieniane świece , błąd p190c00. Udaje się dopiero odpalić za 8/9 razem. .świece wszystkie nowe, cewki to samo. Nagranie w załączniku . Pacjent s4 b8 IMG_1844.MOV
-
Poniżej załączam nagranie, ogólnie to komputer nie pokazuje żadnego problemu, wiec nwm co może być na rzeczy. Błąd P190C00 IMG_1844.MOV
-
Nwm jak sąd pójdzie na to ze pare dni po zakupie zmieniłem klocki i tarcze na brembo . Czy dostałbym za to zwrot
-
72k , trochę mało ale mam 18 lat i przez ostatnie 7 miesięcy ciężko na to pracowałem
-
też właśnie nad tym zastanawiam, powiesz mi gdzie moge sprawdzić kod silnika?
-
Myślałem ze mam do wyboru opcje taką,że jeśli wygram w sądzie to żeby wybrać opcję taką że cały remont silnika pokrywa on, bo buda nie jest w takim złym stanie, tylko serce chu..we. Mógłbyś mi coś więcej powiedzieć co widać na tym nagraniu bo ja widzę jak cały blok jest porysowany. Co do tego mogło doprowadzić?
-
tak VCDS, sprawdzałem czy nie był rozgrzewany i czy nie klekocze, ale barometru nie miałem