Skocz do zawartości

Danthe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danthe

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

314 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Danthe

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio trapi moje auto (1.8 TFSI CJEB) problem: w mieście nie mam żadnych problemów ale przy dłuższych trasach po ok.1 - 1,5 godzinie załącza się kontr.epc Wyłączenie silnika sprawia, że na kolejne kilkadziesiąt km trasy jest spokój po czym błąd wraca. Czytam, że pomaga wymiana przełącznika ciśnienia oleju. Czy ktoś podpowiedziałby gdzie tego przełącznika szukać ? A może inne sugestie co do tej usterki ? Pozdrawiam
  2. Przy niesprawnym czujniku sprzęgła nie zakręciłby rozrusznikiem. Tu jest coś nie tak z układem podawania paliwa (chyba). Jeżeli dobrze zrozumiałem to przy zimnym jest ok, jak odpali to kolejna próba też jest ok. Więc problem dotyczy sytuacji kiedy temperatura silnika spada do ok 50 stopni, a efekt jest taki jak by się zapowietrzał lub podaje nie właściwą dawkę paliwa. Zacząłbym o sprawdzenia czujników temperatury, bo najprościej. Przekaźniki?? Do sprawdzenia, ale chyba bym wykluczył, jeżeli już to działałby losowo niezależnie od czynników temperatury, a zwłaszcza po 3 dniach przy niskim napięciu by nie łapał. Auto jest dość młode więc sprawy korozji na masie czy plusie raczej go nie dotyczą. Trzeba sprawdzić ECU, wtryskiwacze, pompę paliwa jako podstawowe elementy. Rozrusznik kręci nawet i za 14tym razem, ale nie odpala. Jeśli układ podawania paliwa, jak sam myślałem na początku, to skąd efekt choinki na blacie (błąd TPMS, ESP, etc.) ? Jedyną jak dotychczas powtarzalność widzę, że jak rano uruchomię to za 6-10h mogę o tym zapomnieć. Ot klasa premium..
  3. Popraw mnie jeśli się mylę ale gdyby to była przepustnica, to prócz braku zapłonu nie wywalało by podczas próby uruchomienia problemu z ESP, ciśnienia opon etc. jak ma to miejsce teraz myślę, że problem może być gdzieś po stronie elektrycznej Masz może rys. lokalizacji przekaźników z B8 ?
  4. czyli kierunkiem jest wymiana kazdego z przekaźników aż ustąpi problem ? masz może rys/schemat gdzie są te przekaźniki bo mam dostęp tylko do B6/7 ?
  5. od komory silnika po lewej stronie ? miernik Fluke więc b.realny pomiar. Aku AGM i podobno tyle jest dopuszczalne
  6. Mierzyłem, napięcie 14,7V zas.po uruchomieniu, po postoju na mrozie 12,2 - 12,5V
  7. Witam, już w innym wątku nt. wymiany i kodowania akumulatora podjąłem temat problemu z rozruchem w A4B8 1.8 polift. Dwa tyg.temu zacząłem mieć problem z uruchomieniem auta - odpalał za 4tym razem ( po uruchomieniu kolejny rozruch juz normalnie) Wymieniłem aku z pierwszego montażu Varta AGM 92Ah na najbardziej zbliżony pojemnością Varta AGM 95Ah 850A, kodowanie, ładowanie pod prostownikiem, niby wszystko ok. Na nowym aku niestety problem się powtarza tj. po jeździe przez miasto i zostawieniu auta na ~4h mam ogromny problem z uruchomieniem - kręci ale nie odpala. Jak już się uda za 15tym razem to sypie błędami ale po skasowaniu jeździ normalnie jak złoto do następnego razu. Paradoksalnie auto zostawione na 3dni odpalilo od strzała, kolejnego poranka już nie. Serwis rozkłada ręce, bo u nich działało a ja mam wciąż niesprawne auto i nawet nie wiem gdzie szukać. Dostałem sugestie, że może to któryś z przekaźników (644, 645, 646, 651) - czy ktoś może podeslać info/rys. gdzie one są i czy są zamienne z np. vw/skoda (myślę tu o rynku wtórnym) i czy to jest dobry kierunek ? Dziś doszedł kolejny objaw: po 10 min. próbie uruchomienia - "tętniące" obroty i kompletny brak mocy. Po ponownym uruchomieniu ustąpiło, a że nie miałem możliwości skasować błędów, to po 10min. pojawiła się ikona engine i przy redukcji biegów dziwnie szarpał. Czy macie jakieś sugestie, bo sam ani serwis nie dajemy rady ? Dla zainteresowanych logi: 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CJEB) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8K0 906 264 HW: 8K0 906 264 Component: 1.8l R4 TFSI H07 0009 Revision: --H07--- Coding: 12190032230401022000 Shop #: WSC 06208 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM18TFS0218K0906264 002008 ROD: EV_ECM18TFS0218K0906264.rod VCID: EED95061318CA49 8 Faults Found: 15240 - ECM Power Relay Control Circuit (J271) P0687 00 [032] - Short to Plus Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:15 15244 - Supply Voltage 1 for Engine Actuators P0658 00 [032] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:04 15237 - System Voltage P0562 00 [032] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:49 15349 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338) P0638 00 [172] - Implausible Signal MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:52:07 15346 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338) P0638 00 [036] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:38 15355 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338) P0638 00 [036] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:16 15217 - Please Check Fault Codes in Control Module for Electrical Parking Brake U1010 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:15 15146 - Throttle Valve Controller P1545 00 [096] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:52:08 Readiness: 0010 0001 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb Part No SW: 8K0 907 379 CH HW: 8K0 907 379 CH Component: ESP8 front H09 0100 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 031D44 Shop #: WSC 06334 000 00000 VCID: 81031BDD1812AB1 2 Faults Found: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.19 Time: 14:49:15 Freeze Frame: Hex Value: 0x0080 Hex Value: 0x0782 Hex Value: 0x001A Hex Value: 0x029B Hex Value: 0x0000 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 4 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.19 Time: 14:49:17 Freeze Frame: Hex Value: 0x0080 Hex Value: 0x0082 Hex Value: 0x000B Hex Value: 0x468C Hex Value: 0x0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 FC HW: 8K0 907 064 FC Component: BCM2 2.0 H10 0602 Revision: 00002001 Coding: 03A20000000000000000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 76E9F801C1DC1C9 Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 D HW: 8T0 959 754 D Component: FBSAUDIB8 IDG H60 0072 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 E HW: 8K0 905 852 E Component: J764 ELV MLB H40 0046 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: None Part No SW: 8K1 820 043 L HW: 8K1 820 043 L Component: KLIMA 1 ZONE H02 0036 Revision: A1000000 Serial number: 01140320120958 Coding: 642002C000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 31630B1D68327B1 1 Fault Found: 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.19 Time: 14:49:14 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 DD HW: 8K0 907 063 AD Component: BCM1 1.0 H14 0103 Revision: 04014001 Serial number: 00000391897702 Coding: 29000030813400C00081000300001F1F0F1C060826080401000004000000020000000020000000 Shop #: WSC 77372 146 88411 VCID: 74EDC209D7A00E9 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 160312 H07 0070 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 941 531 AR HW: 8K0 941 531 AR Component: E1 - LDS H03 0031 Subsystem 3 - Part No SW: 4G0 907 658 A HW: 4G0 907 658 A Component: Humidity_Sens H03 0002 Subsystem 4 - Part No SW: 8U0 955 559 HW: 8U0 955 559 Component: G355_FeuchteS H06 0001 No fault code found. ..... ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 FC HW: 8K0 907 064 FC Component: BCM2 2.0 H10 0602 Revision: 00002001 Serial number: 0172315938 Coding: 0100062020B900408330023680000000 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 76E9F801C1DC1C9 1 Fault Found: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.19 Time: 14:50:09 ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake (----) Labels: 8K0-907-801.clb Part No SW: 8K0 907 801 J HW: 8K0 907 801 J Component: EPB-4 H01 0001 Revision: -------- Serial number: 30000000031078 ASAM Dataset: EV_ParkiBrake 001022 ROD: EV_ParkiBrake.rod VCID: 36693801895C5C9 2 Faults Found: 983552 - Clutch Position Sensor C10BF 15 [008] - Open or Short to Plus Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:14 464384 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 5 Reset counter: 246 Mileage: 102121 km Date: 2016.11.19 Time: 14:49:17
  8. plastik metalizowany - można trochę dopasować przez podgrzanie nie wiem czy warto bawić się i ryzykować chińszczyznę
  9. Jak wcześniej wspomniałem, należy dobrać czarny uszczelniacz o dobrej konsystencji. Ja zdecydowałem się na produkt Wurth-a klej-uszczelniacz. Wcześniej próbujesz za pomocą suszarki lekko nagiąć i dopasować ringi, dalej zabezpieczasz je taśmą malarską i odtłuszczasz powierzchnie. Klejenie, ze względu na ilość wypełniacza, najlepiej rozłożyć na dwa razy z kilkunastogodz. przerwą. Efekt przy odpowiedniej staranności - wyśmienity. Powodzenia
  10. Można wiedzieć czym przytwierdziliście te ringi ? Po dopasowaniu widzę, że rozsądnie będzie kupić czarny silikon bądź inny wypełniacz aby przykryć te małe niedopasowania
  11. Witam serdecznie, jeszcze do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A3, ale nadszedł już czas na zmiany. Teraz mam zamiar być jeszcze szczęśliwszym posiadaczem A4, co myślę dzięki waszym radom i pomocy wkrótce się ziści. Pozdrawiam, Daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...