Skocz do zawartości

Zbyszek M

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zbyszek M

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    IRL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zbyszek M

0

Reputacja

  1. Nie ma czegoś takiego, jak zwykły gwint metryczny, albo jest, albo go nie ma. Gwint metryczny niezależnie od skoku ma zarys kąta gwintu, który wynosi 60 stopni i jest podawany w mm. Różnica występuje w gwincie calowym, gdzie kąt zarysu wynosi 55, lub 60 stopni, ale wymiar skoku jest podawany w ilosciach zwoi na 1 cal. Reasumując, gwint metryczny podawany w mm, o 60-cio stopniowym zarysie kątu występuje zawsze, natomiast można go podzielić na skok gwintu zwykły, lub drobnozwojowy, przy czym, obydwa warianty nie posiadają jednego wymiaru. Gdybym wiedział jaki skok gwintu występuje w Audi, niebyłoby pytania. Ok, dziękuję Ci za dużą pomoc jaką od Ciebie otrzymałem, mam nadzieję, że będę się móg kiedyś zrewanżwać. Pozdrawiam.
  2. Bez urazy, w tym przypadku jednak będę obstawał przy swoim. Owszem gwint 0,75 jest gwintem drobnozwojowym, ale nadal jest on metryczny. Różnica pomiędzy gwintem metrycznym, a calowym ma zupełnie inne podłoże. Wymiary gwintów metrycznych (1-28 mm) według normy ISO DIN-13 (drobnozwojne) mikromierz.pl MIKROMIERZ.PL Gwint metryczny M (drobnozwojny skok) 1-28 mm Gwinty są określone według normy ISO DIN-13. Gwint jest szeroko stosowany praktycznie w każdej branży Faktycznie, oringi w odróżnieniu od uszczelek, zimmeringów mają tylko dwa wymiary. Mój bląd, przepraszam.
  3. W tym przypadku niestety nie masz racji. Śruba metryczna M6 ma 6 mm średnicy i jeżeli ma standardowy gwint, to powinna występować w dwóch rodzajach skoku gwintu, czyli gwint zwykłly 1 mm, lub gwint drobnozwojowy 0,75 mm. Jeżeli chodzi o oring, powinny być zawsze podane 3 wymiary, 1- średnica zewnętrzna, 2 - średnica wewnętrzna, oraz 3 - grubość.
  4. Super, dziękuje. Mógłbyś jeszcze doprecyzować jaki ma skok gwintu ta śruba M6 ?, oraz podać pełne zwymiarowanie tego oringa 11.5 x 3 x ?
  5. Diękuję bardzo po raz kolejny. Niestety nie mogłem namierzyć Ravenolu tu gdzie mieszkam, poszedł więc kontakt do lokalnego serwisu Audi. Facet za monitorem nie wie jaki olej idzie, wie tylko, że ma być 8 litrów. Na pytanie o filtr, padła odpowiedz, że go się nie wymienia, jedynie robi się to przy zdejmowaniu miski, na temat filtra na skrzyni były wielkie oczy, wiec odpuściłem sobie tą abstrakcyjną dyskusję. Zacząlem dogłębnie studiować całe zagadnienie wymiany i znalazłlem zamiennik oleju, jest to Febi Bilstein 27975, myślisz, że będzie dobry ? Jeżeli chodzi o ilość oleju, to faktycznie producent skrzyni podaje 8 litrów, ale jest to ilość na pierwsze zalanie, lub całkowitą wymianę, co metodą statyczną, nawet odsysając od góry przez filtr nie jest wykonalne, w układzie mimo to pozostanie ponad litr, więc 7 litrów oleju powinno wystarczyć, mało tego, producent nawet nie zaleca wymiany dynamicznej w skrzyni Multi, a pełne zalanie/wymiana wymaga adaptacji skrzyni. Dziękuję za info o tych śrubkach filtra, faktycznie są liche. Nowe mają oznaczenie WHT 003 157, ale wyglądają tak samo kiepsko, Podałleś ich dłlugość (16mm), czy znasz może średnice i skok gwintu ? Kolejna sprawa, rurka poziomu oleju, Ty ją określiłeś chyba jako "lejek". Na tej rurce są oringi, nie wiem w jakim są stanie, a i wolalbym mieć ją w zapasie, trochę boję się jej uszkodzenia podczas wyciągania. Są dwa rozmiary, krótsza OAW 301685C i dłluższa OAW301685B, wiesz jaka jest u mnie ? Na przewodach idących do filtra oleju również są oringi o oznaczeniu N90 666 003, czy znasz może ich wymiary ? I na koniec, czy Twoim zdaniem po wymianie oleju odpowietrzenie pompy olejowej, zaraz po starcie, na parę sekund podnosząc obroty do 2.5 tysiąca jest właściwe ? I jak to jest z tą odpowiednią temperaturą do pomiaru stanu oleju, podaleś 60 stopni, a w ELSA jest podobno przedział 35-40.
  6. Super, dziękuję. Czy wiedziałbyś jeszcze, jak to jest z tym rodzajem skrzyni. W VIN jest podane oznaczenie Tiptronic 0G7, oraz kod przekładni MMV, to mam Tip, czy Multi ? Czy znasz może jakieś zamienniki dla oleju do skrzyni, coś na styl tego, co podałeś Darkowi odnośnie dyfernencjału ? I ostatnie, jak to jest z tą ilością oleju. Przeglądnąłem pare filmików z wymiany i jednym wchodzi 5, drugim 6, ale żadnemu 8 litrów. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz.
  7. Podpowie ktoś, jakie oznaczenie ma olej ori/zamiennik i jaka jest jego ilość do skrzyni biegów i mechanizmu różnicowego ? Jakie oznaczenie ma filtr oleju skrzyni biegów ? Czy ta końcówka do napełniania skrzyni olejem (wkręcana zamiast korka spustowego) jest dostępna sama, jeżeli tak to poprosiłbym również o jej oznaczenie. Całość dla WAUZZZ8K6CA110876
  8. Szczerze powiedziawszy nie bardzo Cię rozumię. Aby wejść w Adaptacje, to wpierw trzeba wejść w Dostęp upoważniony, wpisać kod, a następnie dopiero wejść w Adaptacje. Po wejściu w Adaptację trzeba wpisać kanał 43 i dopiero wówczas można ustawiać przedział czasowy. Poza tym, w adaptacji nie ma aktywacji funkcji czasu, jest tylko ustawienie zakresu czasowego, który mogę sobie ustawiać w MMI. Jeżeli się mylę, to mnie popraw. Będę miał trochę czasu to sprawdzę to.
  9. Nie, nie sprawdzałem, ale zrobie to napewno. Czy mógłbyś opisać szczegółowiej co i jak z tą adaptacją?
  10. Fabrycznie silnik nie posiada miarki oleju, ma jedynie zaślepkę, a stan sprawdza się w MMI. Moim zdaniem to nie jest dobra opcja, więc dokupiłem bagnet. Wszystko niby ok, ale jakość tej miarki delikatnie mówiąc jest dziwna, całość jest plastikowa. Czy ktoś mógły potwierdzić, że tak ma być ?
  11. Tak, dałem, bo tylko w pozycji Auto ta funkcja działa, ale nie można ustawić czasu jaki ma swiecić
  12. Mam opcje w MMI coaming i leaving, obie pozycje są ustawione na ON, jest również czasowe ustawienie, ale tak, jakby nie działało. Jeżeli chodzi o swiatła, nie świecą razem.
  13. Mam pytanie do bardziej obeznanych. Przekodowałem opcje Leaving home. Fabrycznie było zakodowane, że przy otwarciu z pilota świeciły przeciwmgielne, zmieniłem na światła mijania. Zarówno w poprzedniej opcji, jak i obecnej światła świecą cały czas, a wolałbym, by można było ustawić to czasowo, lub by gasły po otwarciu drzwi, lub po włążeniu klucza w slot. Czy jest w ogóle taka możliwość ??? Uzupełniajac, funkcja działa tylko w pozycji przełącznika świateł ustawionego na Auto.
  14. Witam Podpowie ktoś jaki rozmiar tarcz idzie do A4 VIN WAUZZZ8K6CA110876. Prosił bym również o podanie oznaczenia klocków hamulcowych. Edit. Tarcze i klocki wymienione. Rozkodowanie VIN w innym temacie okazało się bardzo pomocne. Tak jak wspomniano wcześniej przód 314 o oznaczeniu tarcz i klocków 1LT i tył 300 o oznaczeniu tarcz i klocków 1KW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...