Skocz do zawartości

Rayek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rayek

Informacje

  • Imię
    Olek
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rayek

0

Reputacja

  1. Cześć, od kilku dni borykam się z problemem dziwnego rezonowania w prawym wydechu, cała końcówka wibruje przez co wydaje nieprzyjemny dźwięk, da się to odczuć tylko jak auto stoi w miejscu, podczas jazdy nie czuć ani nie słychać żadnych problemów, co to może być? I czy da się coś na to zaradzić w prosty sposób? Chciałbym, żeby wizyta u mechanika była ostatecznością. Dodam jeszcze, że jak przyciskam mocniej palcem wydech to drżenie ustaje, na filmie dokładnie widać o co chodzi. 20220805_215345.mp4
  2. Nie wiem skąd takie dane jakie miałem do tej pory bo nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek profil uzupełniał ale już wszystko jest git. Poza tym to i tak nie miało żadnego znaczenia w tym temacie, w poście podałem wszystkie konieczne informacje oprócz tego, że mam sedana a nie kombi.
  3. Cześć, sprawa wygląda następująco - moje A4 B7 na 99% posiada na wyposażeniu fabryczny alarm, wnioskuję to przez obecność przycisków alarmu w tapicerce drzwi kierowcy oraz czujniki ruchu w lampce podsufitki, problem jednak w tym że ktoś w tym aucie zamontował alarm niefabryczny przez co alarm wnętrza nie działa bo nie jest do niczego podłączony, tak samo jak te przyciski w tapicerce. Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się fizycznie w aucie alarm, ogólnie sprzęt odpowiedzialny za to, chce wymontować alarm niefabryczny i aktywować ponownie ten fabryczny ale nie wiem właśnie nawet gdzie trzeba ponownie wpiąć kable. Wszystkie graty od obecnie działającego alarmu znajdują się u mnie pod kierownicą i przy bezpiecznikach, jest tu założona dość spora instalacja choć z demontażem tego raczej nie będę mieć problemów.
  4. Okej, znalazłem przyczynę problemu - nie zakodowałem informacji o zmieniarce CD, mam do radia podłączoną zmieniarkę WEFA606, która działa z radiem bez problemów od samego początku dlatego nawet o tym wcześniej nie pomyślałem, dodałem tą informację do kodowania i choć niczego to nie zmieniło w działaniu radia to już nie mam żadnych błędów.
  5. W poprzednim radiu miałem kodowanie - 0410211, ale teraz mam je lekko zmienione bo w międzyczasie dołożyłem multifunkcję, bose i wyciąłem z auta kompletnie moduł telefonu. Przy okazji pokażę jak wygląda lista kodowania dla tego radia.
  6. Cześć, mam dość dziwny problem z moim radiem. Jakiś czas temu moje radio Concert 2+ zepsuło się więc kupiłem drugie takie samo, generalnie wszystko działa, w codziennym użytkowaniu radio nie sprawia żadnych problemów, problem natomiast pojawia się po podłączeniu komputera do auta - radio cały czas sypie błędem "Control module incorrectly coded" (kod błędu: 01044), zwyczajnie mnie to drażni bo po każdym skanie błędów w aucie widzę ten komunikat mimo że wszystko jest tak naprawdę w porządku. Próbowałem już różnych kodowań ale to nic nie zmienia, radio na pewno mam zakodowane poprawnie, dokładnie tak samo jak poprzednie radio które tego błędu nie wyrzucało. Potrzebuję pomocy jak mogę się pozbyć tego błędu, o ile jest to w ogóle możliwe. Moje obecne kodowanie to - 0210201
  7. Czujniki będę mógł sprawdzić za jakiś czas, teraz ani nie mam oryginalnych ani nie mam możliwości zamontowania ich samodzielnie, dlatego na razie sprawdzam wszystko inne, przełącznik świateł też już sprawdziłem wczoraj, po odpięciu czujniki nadal piszczą.
  8. Wszystko zakodowane poprawnie, ledy mam, ale tylko w oświetleniu tablicy. Wyjęcie ich też nic nie daje.
  9. Sterownik został wymieniony bo poprzedni był uszkodzony, po wrzuceniu wstecznego było słychać 1 długi pisk i nic więcej, na komputerze były błędy. Został wymieniony na taki sam, używany oryginalny. Brałem pod uwagę że może on też jest uszkodzony więc 2 dni temu kupiłem jeszcze jeden moduł PDC, też taki sam, z 2008 roku i niczego to nie zmieniło, wszystko działa cały czas tak samo. To jest ten kupiony moduł, w aucie mam dokładnie taki sam, tylko że z 2006 roku.
  10. Myślałem właśnie, że to może być przyczyna, ale czy to nie dziwne że to się dzieje tylko przy zapaleniu świateł? Na zgaszonych wszystko działa jak oryginał, kompletnie nic złego się nie dzieje. EDIT Dorzucam film pokazujący w praktyce jak to wygląda. 20220331_091140.mp4
  11. Błędów nie ma, a wsadził zamienniki z tego co wiem.
  12. Mam dość spory problem, może ktoś już przerabiał coś podobnego - kupiłem A4 B7 z niesprawnymi czujnikami cofania, oddałem auto do mechanika, ten wymienił mi moduł PDC i 2 z 4 czujników, to pomogło i czujniki teoretycznie zaczęły działać, ale nadal jest inny problem. Gdy wrzucam wsteczny przy zgaszonych światłach to wszystko działa jak należy, czujniki poprawnie odczytują odległość, problem się zaczyna w momencie zapalenia świateł (nieważne czy mijania czy dzienne DRL, na obu jest to samo), czujniki wariują i co chwila odczytuje błędną odległość przez co dostaję takie sygnały jakby ktoś mi biegał za autem mimo że stoję na pustym polu, mój mechanik jedyne co robił to wymieniał 3 razy 2 z 4 czujników na nowe ale to niczego nie zmienia i problem cały czas występuje, po 3 wymianie stwierdził że pierwszy raz się spotyka z czymś takim i nie wie co jeszcze może zrobić dlatego chciałem spróbować samemu się za to zabrać. Na ten moment jedyne co udało mi się ustalić to to, że gdy odłączyłem oba tylne światła lewe to czujniki przestały piszczeć bez powodu mimo włączenia pozostałych świateł. Jakieś pomysły co dalej? Byłbym bardzo wdzięczny.
  13. Cześć wszystkim, pozdrawiam z Lubska
×
×
  • Dodaj nową pozycję...