-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O WARSZAWARC

Informacje
-
Imię
Martin
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
WARSZAWARC zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
WARSZAWARC obserwuje zawartość Docisk z AWX , Pompa ABS quattro - ośka różnice , Problem po czyszczeniu smoka + wymiany sprzęgła i 3 innych
-
Odkopie trochę temat Ktoś jest wstanie powiedzieć jakie są różnice pomiędzy seryjną popom ESP z A4 ( 8E0 614 517 BB ) Domyślam się ze tylko soft jest inny ale pytanie pod jakimi względami A pompom z S4/RS4 ( 8E0 910 517 G )?
-
Problem po czyszczeniu smoka + wymiany sprzęgła
WARSZAWARC odpowiedział(a) na WARSZAWARC temat w 1.8T
Problem rozwiązany Winnym okazała się blacha o numerze 06B103551G która się delikatnie odgięła Haczyła ona o koło zamachowe -
Problem po czyszczeniu smoka + wymiany sprzęgła
WARSZAWARC odpowiedział(a) na WARSZAWARC temat w 1.8T
Podczas montażu miski po raz 1 tacka nie siadła dobrze (zaklinowała się pomiędzy smok a miskę olejową) Po którymś z kolei udało się (przynajmniej tak mi się wydawało a czy tak jest w rzeczywistości to inna sprawa) ułożyć ją prawidłowo Rzeczy które jeszcze były odkręcane/zdejmowane -środkowy łącznik wydechu (taki 12cm na długość) -pół oś lewa -pasek klinowy -(wszystko odkręcone to co wymagane do wymiany sprzęgła) Na smoku na 100% jest gumowa uszczelka -nowy filtr/olej (przed tą zmianą oleju, Olej który był w aucie miał 2tyś km) (aktualnie zalany bańką 4L tylko) -nowe łożysko oporowe -stabilizator przód Na desce nie pojawia się żadne ostrzeżenie o braku oleju lub jego ciśnienia (silnik w takim stanie pracował nie więcej niz 15s po 3 razy) Auto pomiędzy czyszczeniem smoka a wymianą sprzęgła stało miesiąc na dworze (miska olejowa była założona) (3mieś temu auto miało problem z odkręcającą się turbiną wymiana na org śruby mocujące turbine załatwiła sprawę) Smok był moczony w rozpuszczalniku przez 1h A potem wypalony palnikiem Uważam że przedstawiłem cały "kontekst" sytuacji -
Dzień dobry Po złożeniu wszystkiego pojawił się tak dźwięk (dźwięk uderzenia mniej więcej 1560/min czyli podwojone obroty silnika) (na każdy obrót wału o 360stopni są dwa uderzenia) link: Wibracje wyczuwalne na misce Był czyszczony smok olejowy i robione sprzęgło (koło 2 mas takie jak było + dociśk ten sam (tarcza kevlar) Auto wyprzęgła normalnie biegi Ktoś jest wstanie stwierdzić czy to może być spływ oleju (czarna tacka nad miską olejową) która poprostu zle siadła Czy jednak coś innego? (z góry przepraszam za silikon którego jest w c*** ale przez tą tackę musiałem 2 raz nakładać (bo cześć się starła podczas zakładania)
-
ciemne są oryginalne (zwykle) Białych nie polecam
-
Niby 35nm powinno być Ja dokręcałem duzo mocniej (bez klucza) gwint nie puścił Ale to juz na własne ryzyko Aby tam się dostać trzeba odkręcić przewód olejowy który idzie do turbo + chyba przewód SAI i odmy (SAI nie mam u siebie) Tez trzeba filtr powietrza zdjąć I podejdziesz bez problemu czymś takim o podobnym wyglądzie
-
@FabianB Swoje kupowałem na OLX jako nowe z ASO za 40zł Na allegro są jakieś ale tam za 40zł/szt A potrzeba trzech Numery śruby: 058 145 540 Numery podkładki: 058 145 791
-
Raczej powinny być z BEX Bezpieczniej będzie
-
Miałem podobny problem Przy odkręceniu się turbiny warto wszystko sprawdzić jeszcze czy jest przykręcone (podpora turbo łącznik wydechu + wieszak przy przegubie elastycznym) (łącznie z uszczelkami "kolektor-turbo" turbo-katalizator" i "katalizator-rura wydechowa" ) Tylko oryginalne śruby i problem cudownie znika (nie zmieniałem podkładek na oryginalne)
-
szum w okolicy schowka po dodaniu gazu a4 b6 1.8t
WARSZAWARC odpowiedział(a) na mateusz2351 temat w Audi A4 B6/B7
Po stronie pasażera masz zlokalizowaną turbinę więc szukałbym nieszczelności przy niej (turbinie) Być może waż od IC pęk lub ześlizgnął A co drugiego nie powinno być to powiązane -
Witam Mam pytanko dotyczące zamontowania samego docisku sprzęgła z AWX (228mm) do reszty sprzęgła BFB (A4 B7 1.8T ośka) (dwu masa, tarcza) Jest ktoś wstanie powiedzieć czy będzie pasować? (w innych tematach nie znalazłem jedno znacznej odpowiedzi)