Skocz do zawartości

August_30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O August_30

Informacje

  • Imię
    August
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej. Od niedawna zauważyłem, że przestały się uruchamiać spryskiwacze reflektorów. Póki co próbowałem tylko na postoju zw światłymi w pozycji "auto" i nic. Płyn świeżo dolany. To chyba mit, że działają dopiero podczas jazdy?
  2. Hej. A ktoś mi powie gdzie powinien być ukryty przykręcany hol do A4B8 2010 Avant? Nie mogę nigdzie go znaleźć lub po prostu były właściciel go zabrał
  3. Hej. Mam A4B8 2010r. Wersja bez koła zapasowego. Z tyłu w bagażniku mam apteczkę, zestaw do naprawy opony i akumulator. Nie mogłem znaleźć haka. Zakładając, że były właściciel go nie zabrał to gdzie powinienem go znaleźć?
  4. Dokupiłem jeszcze rękaw także po wstępnym myciu myjką ciśnieniową będę go używał. Może nie dostanę mandatu za taki nielegal na bezdotykowej ?
  5. Znalazłem taki zestawik. Myślałem czy warto inwestować w rękaw bojąc się rys ale patrzę że dużo osób chyba używa
  6. Używacie jakiejś gąbki lub mikrofibry do mycia lakieru? Zamawiam ręcznik z mikrofibry do wycierania auta po wizycie na myjni i myślę czy nie dorzucić do koszyka jakiejś gąbki ale obawiam się trochę zarysowań gdy dostanie się jakiś piasek chociaż po spłukaniu karczerem teoretycznie być go nie powinno
  7. Okay dzięki. Zdecyduje się w takim razie na 17" Jeżeli już się zapoznam z tą wiedzą co do pasujących felg. Pozdrawiam
  8. Zacząłem czytać ale w tych kalkuratorach trzeba podać wymiary aktualnych felg a ja nie mam jak sprawdzić. Wiem tylko, że mam 15". Zaraz się wgłebie w drugiego linka podanego przez Ciebie. Zawieszenie mam raczej zwykłe. Dorzucę zdjęcie jak to wygląda teraz na 15". Wydaję się że jest dużo miejsca na większą felge i na mniejszej autko wygląda jakby było mocno podniesione. Ewentualnie jak nie 18" To 17"
  9. Zależy mi na zwykłych 18" Bez wydziwiania co do odstawania poza nadkola więc chyba jakieś standardowe
  10. Pozwolę sobie skorzystać z otwartego wątku. Kupiłem tydzień temu A4B8 Avant 2010r i według katalogu rozstaw śrub to również 5x112. Szukając nowych alusów muszę zwrócić jeszcze na jakieś inne wartości? Niestety wyjechałem służbowo i nie mam jak zerknąć na obsadzone felgi a chciałbym sobie jakiś poszukać w wopnyl czasie jak tu jestem
  11. Czyli jak jadę przepisowo te 90-100 to mogę sobie równie dobrze jechać na 5biegu czy nawet na 6 nie zamulając przy tym turbiny a raz wczas przejechać się na wyższych obrotach rzędu 2500tys żeby przepalic dpf? Dużo nauki przede mną. Kiedyś człowiek kupował auto, wsiadał i jeździł
  12. A mam jeszcze pytanie co do stylu jazdy. Czy istnieję jakaś jedna, oficjalna wersja w jaki sposób powinno się eksploatować skrzynie biegów? Do tej pory jeździłem Golfem 3 1.9tdi i biegi zazwyczaj zmieniałam przy 2tys obrotów. Na te czasy nie jest to drogi pojazd więc nie martwiłem się o podzespoły czy turbine. Silnik jest sprawny do tej pory. A jak to wygląda przy A4 który posiada już skrzynie 6 biegową, dpf itp. Istnieje "szkoła jazdy" Mówiąca jak jeździć, kiedy zmieniać biegi by było ekonomicznie a zarazem zdrowo dla silnika? Czytałem, że komputer sam sugeruję który bieg wrzucić, ale w jakimś starym wątku na forum z 2012r zdania były bardzo podzielone
  13. Dzięki. Będę musiał się pobawić w tych ustawieniach. Szkoda że większość po angielsku. Z systemu s/s raczej nie będę korzystał bo gdzieś czytałem również że nie jest zdrowe a wyłączać go muszę po każdym odpaleniu silnika. Instrukcja będzie lekturą na noce.;) Mam przedlifta ale już znalazłem na forum co trzeba. Do usłyszenia
  14. Czyli najlepiej udać się do jakiegoś elektro-mechanika? Widzę, że masz ogólne pojęcie więc jeśli pozwolisz chciałbym jeszcze o coś zapytać co jeszcze rzuciło mi się w oczy. 1). Po włączeniu hamulca postojowego elektronicznego, nie mogę go wyłączyć. Wciskam lub ciągnę do góry, ale nadal jest zaciągnięty. W większości przypadków wystarczyło włączyć bieg i zacząć pomału ruszać, ale czasem czuję zbyt duży opór. Jak powinno się go spuszczać? (Skrzynia manualna) 2). System start-stop potrafi uruchomić silnik po krótkim postoju pomimo, że niczego nie dotknąłem. Potrafi również zgasić mi silnik gdy dojeżdżam do skrzyżowania i zatrzymuje się by kogoś przepuścić. Coś robię źle czy coś nie działa prawidłowo? Przesiadłem się z Golfa 3 więc dla mnie to wszystko jest czymś nowym. Ps zaraz może znajdę w google ale może ktoś ma serwisówke w języku polskim abym mógł poznać do czego są wszystkie przyciski oraz manetki i jak się z nimi obchodzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...