-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
No na kierownicy czuć tylko i wyłącznie przy skręcaniu
-
Chodzi co o sam servotronic czy o kierownicę czy jak?
-
Miał ktoś podobnie z servotronic że podczas skręcania kierownicą drga cała lecz nie zawsze. Częściej na jakichś płaskich powierzchniach np parking podziemny lecz na zwykłej nawierzchni asfaltowej też pojawia się problem
-
Mam pytanie bo sprawdzałem przestawienie wałka rozrządu strony ssącej w swoim 2.0 tfsi i na postoju bieg jałowy wolne obroty przestawienie około 28 stopni na obu wartościach jakie powinno być maksymalne przestawienie bo wydaje mi się że to zbyt dużo bo silnik zaczęło dosyć słychać Tutaj dodam zdjęcie z vcds jak to wygląda do tematu wyżej
-
Panowie jaka średnica rury w 2.0 tfsi quattro na dwie osobne końcówki po jednej na stronę? Jak zmierzyłem szerokość to wychodzi około 57mm mierząc obwód który ma 18cm. Jak ktoś przerabiał temat dajcie znać bo za cholerę nie wiem jaki montaż w mm wybrać do końcówek wydechu
-
Shkf zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Zawieszenie 1BV Avant zmiana oraz dobór sprężyn obniżających H&R -30mm / -40mm
Shkf opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam planuję zmianę sprężyn w swoim B8 z zawieszeniem 1BV na H&R -30mm lub -40mm. Może zna ktoś temat poleci coś podpowie ewentualne zdjęcia jak to siedzi w tym setupie. Bo nie powiem chciałbym zejść z wysokości, spas musi być. -
Widziałem że montują w okolicach belki przedniej
-
Sserwis Janusz Sopa
-
Montował ktoś webasto w 2.0 tfsi? Na co głównie zwrócić uwagę itd
-
Jak poprawić dźwięk układu wydechowego w Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro?
Shkf odpowiedział(a) na s4per temat w Audi A4 B8
ja też się zastanawiam u siebie nad wywaleniem środkowych lub jednej z nich. Aczkolwiek mam dwie puchy końcowe po jednej na stronę i bije się z myślami czy uzyskam taki efekt jak u ciebie czy raczej wywalać puchy końcowe całkowicie -
Osłona silnika i skrzyni różnią się czymś wersja przedlift/polift? Bo chcę kupić do przedlifta od polifta i nie wiem czy to będzie pasować i jakie mają numery oslona silnika i oslona skrzyni w polifcie
-
-
Witam mam problem ze swoim B8, rok 2011 2.0 tfsi skrzynia stronic z napędem quattro. Silnik po remoncie ponad 20 tys km temu ( ja nie robiłem go osobiście ) Wymienione: pompa wysokiego ciśnienia, magnes wałka, odma, świece, poduszki silnika obie nowe, turbo nowe Problem polega na tym gdy samochód jest odpalony pojawiają się drgania bujanie itd. czy silnik jest zimny czy ciepły nie ma to znaczenia. Po przełączeniu się na D lub R dzieje się to samo tylko z dużo większym nasileniem, samochód ogólnie bardzo mocno po zapięciu biegu czy to D czy R ciągnie bardzo do przodu, tak jak by wyrywa sie do jazdy w przód lub w tył ( nie wiem czy to kwestia synchronizacji skrzyni czy czego ) trzymając na hamulcu samochód nawet lekkie odpuszczenie go powoduje że samochodu od razu rwie się do jazdy w przód czy też tył, występują również szarpnięcia na D lub R, dużo mocniejsze na wstecznym biegu potrafi szarpnąć tak że samochód na chwilkę przystanie i znów podejmuje próbę jechania do tyłu oczywiście bez pomocy mojej czyli nie wciskam wgl pedału gazu. Dziś usłyszałem także że coś tam lekko grzechocze przy jeździe w tył lub przód. Podczas jazdy przy dodawaniu gazu samochód coraz mocniej się trzęsie a gdy odpuszczę to wibracje opadają. W samochodzie zdejmowany był kolektor ten plastikowy od dolotu, było podejrzenie że któraś klapka się urwała lub zawiesiła bo coś grzechotało na jałowym w tych okolicach i czuć było że stuka coś o obudowę tego kolektora, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale piszę to. Nie mam pojęcia o co chodzi tej maszynie. Może ktoś z was ma taką wiedzę lub doświadczenie i jeśli nawet nie zdiagnozujesz to chociaż może mnie naprowadzisz co mógłbym zrobić aby w końcu to wyeliminować.
-
Napisz do mnie jaka cena itd
-
Mogłeś oznaczyć dokładnie o kogo chodzi bo dużo jest osób o podobnym nicku itd.