
Kamil4b7
Pasjonat-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Kamil4b7

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wypadanie zapłonów i trzęsie całym autem w A4 B7 1.8T
Kamil4b7 odpowiedział(a) na Auditak temat w Audi A4 B6/B7
No właśnie nie bo wtryski są nowe i po ich założeniu jest tak a jakie logi można zrobić żeby sprawdzić czy coś? -
Wypadanie zapłonów i trzęsie całym autem w A4 B7 1.8T
Kamil4b7 odpowiedział(a) na Auditak temat w Audi A4 B6/B7
Dzień dobry mam problem z a4 b7 1.8t bfb z Lpg Otorz: Przy szybkim ruszeniu np.ze skrzyżowania jak auto wkręca się w obroty i nagle przerywa szarpie i rzucą całą budą ale na bezynie tego nie ma o co może chodzić? Przy normalnej jedzie jest ok jakie logi dynamiczne zrobić żeby sprawdzić co jest grane ? Dziękuję za szybką pomoc i wszystkim wesołych świąt 💪 Objawy ,,check engin,, od czasu do czasu także mruga. i gaśnie błedy wypadanie zaplony cylindrów -
Błędy w module komfortu - 01561, 01560
Kamil4b7 odpowiedział(a) na marcin120383 temat w Audi A4 B6/B7
Witam mam bład Wcześniej zdjąłem wioskę z drzwi i była izolacja tak jak na foto wszystko zaizolowane a blad po jakiś 2 h powrócił o co chodzi ? -
-
Witam mam problem otórz: Jak jadę i kończę jazdę wychodzę zamykam i chce zamknąć zamek pilot nie reaguję jest zakodowany i jak znów zakoduję działa a za chwilę nie mam dwa błedy:
-
Ładowałem go Ok 5 h podłączyć go na 12 h?
-
Zapomniałem dodać że alternator był regenerowany max 3 tygodnie temu czyli to jest normalne ładowanie ? Błędu nie ma będę sprawdzał co jakiś czas czy blad nie powraca a może aku mam za dużej pojemności i nie doładowuje go ?
-
Miałem właśnie dobierać się do mierzenia napięcia w sterowniku ale podłączyłem vcds I nie mam tego błędu? Przejechałem Ok 130 km i nic cisza nie ma błędu wczoraj ładowałem aku do full i po tym nie ma błędu? Czyli jest wszystko ok była to wina nie naładowanego na full aku ? Zmierzyłem naładowanie aku i wyszło tak: przy wyłączonym silniku i wszystkie odbiorniki prądu wyłączone. Na wyłączonym silniku: 12,36 Na włączonym silniku: 13,88 Silnik w pełni nagarzany temperatura na dworze Ok 8 stopni wszystko jest ok ? Nie powinno ładować powyżej 14v ? Pomiary na wolnym obrotach
-
Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ?
-
Ok czyli jutro ładuje prostownikiem na full
-
Jeszcze mam pytanie bo jak pisałem wcześniej padł mi alternator I od tego momentu to się zaczęło wymiana alternatora pomogła ładowanie wróciło ale aku nie było ładowane prostownikiem czy może być ze tu też jest problem można spróbować naładować aku prostownikiem czy dać sobie spokój?
-
Może uda mi się zrobić to w niedzielę zrobić to bez włączonego silnika ?
-
Czyli wypiąć mam wtyczkę z komputera i we wtyczce czerwony z miernika do pinu ? A czarny do masy ? A jak liczyć te piny ?
-
Zapomniałem dodać że też mam objawy jak by wypadał zapłon mi bo czasem na wolnych obrotach jest skakanie obrotów pewnie to ma coś wspólnego z tym zasilaniem zapomniałem napisać że to jest a4 b7 1.8t bfb bo temat jest do b6 ale pewnie to samo jak rozbiorę dam znać