Skocz do zawartości

JVC87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JVC87

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Sława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JVC87

  1. Ja już rok śmigam na AWX/AVF polecam
  2. Pedał gazu, a właściwie to sama ta płytka wystarczy musi być od edc15, ja mam przelożony ten potencjometr do pedału z b7 ze skody superb, bo cały pedał od skody jest troche inny i sie blokuje przy wciskaniu chyba że założysz sobie cały z A4 B6 to pasuje, licznik mam rb8 oryginalny co był i immo off, jak chcesz mieć immo to musisz założyć licznik z a4 b6 rb4, jesli bardzo chcesz to mozesz sobie przelozyc cala wiazke ze srodka razem z gniazdami na kostki od a4 b6, ale za duzo z tym roboty moim zdaniem wiec wolalem sobie polutowac
  3. Kostki w podszybiu nie pasują nawet fizycznie więc żadnej nie podłączysz, trzeba przelutować po prostu kostki z wiązki z 2.0 do wiązki z 1.9
  4. A dziękuje, no siedział w B7 1.9 BKE, tylko goły słupek kosztuje tyle, co mnie wyszedł zakup kompletnego swapa, no i nie wiem jak konstrukcja tego nowszego 1.9 czy jest równie pancerna jak te starsze czy coś sie zmieniło AFN w Quattro brzmi wspaniale, przynajmniej kwestie awaryjności silnika chłop ma z głowy haha
  5. Silnik został eksmitowany, kupiony już 1.9 AVF Aktualizacja tematu silnik zmieniony na 1.9, AWX ze Skody Superb auto już jeździ, EDC15, Wiązka silnika tez ze skody, przerobiona pod B7 w podszybiu + musiałem dorobić wiązke do dwóch przekaźników, od pompy paliwa i od świec żarowych bo w skodzie są w innym miejscu, pedał gazu wziałem również ze skody, ale przełożyłem tylko potencjometr ze środka do pedału B7, bo ten z superba miał troche inny kształt, wąz nagrzewnicy dolny też superb, wąż od serwa też superb jak i rura z mapsensorem(reszta pasowała), dorobić też musiałem wiązke od kompresora kliamtyzacji bo został ten z B7 wraz z łapą, Soft w ECU zmieniony na AVF ze względu na wentylatory elektryczne no i immo off bo tak było szybciej, a jeżeli ktoś miałby chec ukraść takiego chrupka to immo nawet nie pomoże , jakby ktoś sie kiedyś podejmował takiego swapa to prościej kupić wiązke z a4 b6 awx/avf, ale na wiązce z Passata/Superb tez się da, jakby ktoś chciał rozpiskę przewodów co z czym zlutować i do czego służy dany pin to moge podesłać, pozdrawiam. P.S Pod maską troche jeszcze do ogarnięcia z przewodami podciśnienia i troche kablologi do upięcia, ale ważne że silnik już na miejscu.
  6. Witam, mam problem z silnikiem 2.0 BLB 16v 140km, mianowicie na początku łudziłem się jeszce że to może turbo puszcza olej w wydech, ale niestety nie, okazało się że olej leci ciurkiem z trzeciego kanału wydechowego z głowicy, co może być przyczyną? uszczelniacz na zaworze? pęknięta głowica? auto strasznie kopci na niebiesko, a pobór oleju to litr na 100km, czy uszkodzony pierścien pompowałby tyle oleju w wydech? ogólnie nie wiem czy sie opłaca to naprawiać, myśle nad wymianą tego nieszczęsnego silnika na poczciwe 1.9 AVF/AWX i problem z głowy, znajomy zmieniał z BRD na AVF w B7 więc jakoś pomału by sie ogarneło, najwiecej zabawy z wiązką w podszybiu, no ale i tak wyjdzie to taniej niz zakup drugiego silnika BLB, sama głowica do tego ustrojstwa to 1500zł, no i też nie wiem czy jest sens tracić czas na szukanie co sie rozpadło, wydaje mi się że głowica, ale nie widać czy ścieka z góry bo cały kanał jest ufajdany olejem..
  7. Witam serdecznie, mam nadzieje że znajdę tu informacje których szukam, a także będe mógł podzielić się swoją wiedzą z innymi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...