-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O JVC87
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Sława
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia JVC87
1
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Ja już rok śmigam na AWX/AVF polecam
-
Pedał gazu, a właściwie to sama ta płytka wystarczy musi być od edc15, ja mam przelożony ten potencjometr do pedału z b7 ze skody superb, bo cały pedał od skody jest troche inny i sie blokuje przy wciskaniu chyba że założysz sobie cały z A4 B6 to pasuje, licznik mam rb8 oryginalny co był i immo off, jak chcesz mieć immo to musisz założyć licznik z a4 b6 rb4, jesli bardzo chcesz to mozesz sobie przelozyc cala wiazke ze srodka razem z gniazdami na kostki od a4 b6, ale za duzo z tym roboty moim zdaniem wiec wolalem sobie polutowac
-
Kostki w podszybiu nie pasują nawet fizycznie więc żadnej nie podłączysz, trzeba przelutować po prostu kostki z wiązki z 2.0 do wiązki z 1.9
-
A dziękuje, no siedział w B7 1.9 BKE, tylko goły słupek kosztuje tyle, co mnie wyszedł zakup kompletnego swapa, no i nie wiem jak konstrukcja tego nowszego 1.9 czy jest równie pancerna jak te starsze czy coś sie zmieniło AFN w Quattro brzmi wspaniale, przynajmniej kwestie awaryjności silnika chłop ma z głowy haha
-
Silnik został eksmitowany, kupiony już 1.9 AVF Aktualizacja tematu silnik zmieniony na 1.9, AWX ze Skody Superb auto już jeździ, EDC15, Wiązka silnika tez ze skody, przerobiona pod B7 w podszybiu + musiałem dorobić wiązke do dwóch przekaźników, od pompy paliwa i od świec żarowych bo w skodzie są w innym miejscu, pedał gazu wziałem również ze skody, ale przełożyłem tylko potencjometr ze środka do pedału B7, bo ten z superba miał troche inny kształt, wąz nagrzewnicy dolny też superb, wąż od serwa też superb jak i rura z mapsensorem(reszta pasowała), dorobić też musiałem wiązke od kompresora kliamtyzacji bo został ten z B7 wraz z łapą, Soft w ECU zmieniony na AVF ze względu na wentylatory elektryczne no i immo off bo tak było szybciej, a jeżeli ktoś miałby chec ukraść takiego chrupka to immo nawet nie pomoże , jakby ktoś sie kiedyś podejmował takiego swapa to prościej kupić wiązke z a4 b6 awx/avf, ale na wiązce z Passata/Superb tez się da, jakby ktoś chciał rozpiskę przewodów co z czym zlutować i do czego służy dany pin to moge podesłać, pozdrawiam. P.S Pod maską troche jeszcze do ogarnięcia z przewodami podciśnienia i troche kablologi do upięcia, ale ważne że silnik już na miejscu.
-
JVC87 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i A4 B7 2.0 TDI BLB Swap na 1.9 TDI AWX
-
Witam, mam problem z silnikiem 2.0 BLB 16v 140km, mianowicie na początku łudziłem się jeszce że to może turbo puszcza olej w wydech, ale niestety nie, okazało się że olej leci ciurkiem z trzeciego kanału wydechowego z głowicy, co może być przyczyną? uszczelniacz na zaworze? pęknięta głowica? auto strasznie kopci na niebiesko, a pobór oleju to litr na 100km, czy uszkodzony pierścien pompowałby tyle oleju w wydech? ogólnie nie wiem czy sie opłaca to naprawiać, myśle nad wymianą tego nieszczęsnego silnika na poczciwe 1.9 AVF/AWX i problem z głowy, znajomy zmieniał z BRD na AVF w B7 więc jakoś pomału by sie ogarneło, najwiecej zabawy z wiązką w podszybiu, no ale i tak wyjdzie to taniej niz zakup drugiego silnika BLB, sama głowica do tego ustrojstwa to 1500zł, no i też nie wiem czy jest sens tracić czas na szukanie co sie rozpadło, wydaje mi się że głowica, ale nie widać czy ścieka z góry bo cały kanał jest ufajdany olejem..
-
Witam serdecznie, mam nadzieje że znajdę tu informacje których szukam, a także będe mógł podzielić się swoją wiedzą z innymi