Tylny czujnik Nox ,,rozsypał się,, podczas demontażu.Na 100% był do wymiany...
A pompa tzn. jej parametry również zmierzone i nie podawała równomiernie tylko ,,pluła,, ...
Pełny auto skan zrobiony.
Diagnoza pompka adblu...Decyzja wymiana(w serwisie Audi koszt 8000zł plus sterownik 2000zł).
W innych serwisach powiedziano mi,że sterownika nie potrzeba wymieniać.
Zakupione 3 zbiorniki z pompką na allegro(sama pompka nie występuje lecz jest zintegrowana razem ze zbiornikiem adblu)...Jedna pomka okazała się sprawna(koszt 800zł).
Dwie zostały zwrócone..Po skanie wyszedł jeszcze błąd tylnego czujnika Nox-a...
W serwisie cena 3500zł.Ja kupiłem na allegro 4 sztuki(wszystkie niesprawne-zwrócone).
Zakupiłem szczęśliwie nowy za 2000zł.Jutro wymiana i zobaczymy czy problem będzie rozwiązany.
Mi także wyświetliło błąd P20EE00..
Pierwszy raz w listopadzie,wczoraj po 4 miesiącach ponownie...
Błąd usunięty ale chcę dotrzeć do usterki i ją definitywnie usunąć.
Od czego zacząć?
Podobno przyczyn może być wiele...
Auto sprawuje się idealnie tzn. moc,spalanie,zero dymu itp wszystko okej.
Jaka może być najbardziej prawdopodobna i najczęstsza przyczyna?
Witam.Jadąc autostradą lewym pasem i wyprzedzając inne pojazdy nagle samochód wydał dziwny zgrzyt,chrupot...Prędkość ok.170km/h.
Wyświetlił się komunikat (chyba był to trójkąt z wykrzyknikiem,nie zdążyłem dokładnie go odczytać)...Poza tym żadnych innych kontrolek.Samochód spisywał się normalnie...
Po ok.miesiącu sytuacja się powtórzyła...
Obiło mi się o uszy że to włącza się jakiś system bezpieczeństwa i dohamowuje samochód...
Miał ktoś tutaj podobną sytuację?
Pozdrawiam.
Witam,szukałem tego wątku i nie znalazłem...
Auto A4 b9 3,0Tdi Quatro Allroad...
Chciałem wymienić aku i każdy obdzwoniony sklep inaczej odpowiada...Tzn. jedni że 80Ah inni 92 a jeszcze inni 105ka...
To jak to jest?
Dzięki za info...