Skocz do zawartości

aska543

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aska543

Informacje

  • Imię
    Joanna
  • Miasto
    Bochnia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia aska543

0

Reputacja

  1. Cześć. Pacjent Audi A4 B6 2.5 TDI, kod silnika AKE. Sytuacja wyglądała tak: auto normalnie jechało, zostało zgaszone, a kiedy po jakimś czasie się odpaliło i ruszyło nagle brak mocy (tak jakby turbo odcięło) po czym silnik zaczął głośno pracować. Wyskoczył chceck engine i kontrola trakcji. Komputer pokazał kod błędu 550 nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku. Z ciekawości byłam się przejechać. Jak nie świeci kontrola trakcji auto jedzie normalnie ma moc, kiedy zaświeci, silnik znów głośno pracuje i brak mocy. Chceck świeci cały czas. Czym mogłoby to być spowodowane? Może być to awaria nastawnika pompy wtryskowej? A może pompa?
  2. Hej. Ponawiam pytanie, gdyż borykam się z tym samym problemem, a ręce mi już opadają. Auto oddane do mechanika grzało się tylko lewe przednie koło. Zaciski zostały zmienione (komplet) tarcze i klocki również. Mechanik twierdził, że już wszystko ok. Auto przejechało 1000 km, zagrzało się lewe przednie i prawe tylne koło (klocki i tarcze znów do zmiany, wożę w bagażniku nowe ale nie zakładam póki nie dojdę o co chodzi). Odpowietrzanie pod ciśnieniem nic nie dało, a więc została wymieniona pompa hamulcowa i serwo. Lewy przód przestał się grzać, prawy tył dalej grzeje. Co może być powodem? Może ktoś z Was doradzi, bo już opadam z sił. Jeszcze raz odpowietrzać? Tym razem było odpowietrzane normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...