aska543
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O aska543
Informacje
-
Imię
Joanna
-
Miasto
Bochnia
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
AKE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia aska543
0
Reputacja
-
aska543 obserwuje zawartość Grzanie hamulców lewy przód prawy tyl i Nastawnik pompy wtryskowej, brak mocy
-
Cześć. Pacjent Audi A4 B6 2.5 TDI, kod silnika AKE. Sytuacja wyglądała tak: auto normalnie jechało, zostało zgaszone, a kiedy po jakimś czasie się odpaliło i ruszyło nagle brak mocy (tak jakby turbo odcięło) po czym silnik zaczął głośno pracować. Wyskoczył chceck engine i kontrola trakcji. Komputer pokazał kod błędu 550 nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku. Z ciekawości byłam się przejechać. Jak nie świeci kontrola trakcji auto jedzie normalnie ma moc, kiedy zaświeci, silnik znów głośno pracuje i brak mocy. Chceck świeci cały czas. Czym mogłoby to być spowodowane? Może być to awaria nastawnika pompy wtryskowej? A może pompa?
-
Hej. Ponawiam pytanie, gdyż borykam się z tym samym problemem, a ręce mi już opadają. Auto oddane do mechanika grzało się tylko lewe przednie koło. Zaciski zostały zmienione (komplet) tarcze i klocki również. Mechanik twierdził, że już wszystko ok. Auto przejechało 1000 km, zagrzało się lewe przednie i prawe tylne koło (klocki i tarcze znów do zmiany, wożę w bagażniku nowe ale nie zakładam póki nie dojdę o co chodzi). Odpowietrzanie pod ciśnieniem nic nie dało, a więc została wymieniona pompa hamulcowa i serwo. Lewy przód przestał się grzać, prawy tył dalej grzeje. Co może być powodem? Może ktoś z Was doradzi, bo już opadam z sił. Jeszcze raz odpowietrzać? Tym razem było odpowietrzane normalnie.