Jump to content
IGNORED

Nastawnik pompy wtryskowej, brak mocy


Recommended Posts

Posted

Cześć. Pacjent Audi A4 B6 2.5 TDI, kod silnika AKE. Sytuacja wyglądała tak: auto normalnie jechało, zostało zgaszone, a kiedy po jakimś czasie się odpaliło i ruszyło nagle brak mocy (tak jakby turbo odcięło) po czym silnik zaczął głośno pracować. Wyskoczył chceck engine i kontrola trakcji. Komputer pokazał kod błędu 550 nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku. Z ciekawości byłam się przejechać. Jak nie świeci kontrola trakcji auto jedzie normalnie ma moc, kiedy zaświeci, silnik znów głośno pracuje i brak mocy. Chceck świeci cały czas. Czym mogłoby to być spowodowane? Może być to awaria nastawnika pompy wtryskowej? A może pompa? 

Posted

Wrzuć pełny auto-scan. 

Posted (edited)

jesteś pewna że świeci się kontrolka trakcji, a nie przypadkiem coś innego podobnego... może przewody sie skończyły które idą ze sterownika do zaworu konta wtrysku... one są charakterystyczne tzn specyficzne bo lubi z nich odpadać izolacja i jak robi się zwarcie do masy czy między nimi to szwankuje sterowanie zaworem konta wtrysku w pompie....

Edited by sahipp

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...