Skocz do zawartości

Gyarto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gyarto

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Oslo

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mały edit. Klocki TRW mają obecnie +-25k nalotu i jeszcze mogą posłużyć. To tarcze mają rant i dlatego biorę się za ich wymiane.
  2. Dzień dobry. Poszukuję nowego zestawu tarczy i klocków na tylną oś. Robię około 60kkm rocznie, większość po autostradach. To na czym mi zależy, to skuteczność hamowania i brak piszczenia. Auto: Audi A4 V8 allroad, WAUZZZ8K3EA160573. Na ten moment posiadam jakieś tarcze (nie wiem co mi założyli) oraz klocki TRW, które przy mojej jeździe wytrzymały +-25kkm - jeżdżę dość dużo po górach. Od razu zaznaczam, że na ten moment wstrzymuję się z wymianą zacisków na większe, gdyż to auto, to jedna wielka skarbonka i preferuję wymienić, to co wymagane. @Devpomógłbyś? Czy taki zestaw będzie ok, czy polecacie coś lepszego? Just a moment... M.AUTODOC.CO.NO Just a moment... M.AUTODOC.CO.NO
  3. Dzień dobry. Niecały tydzień temu zakupiłem A4 B8 2014, 2.0/190KM, 221kkm. Przez pierwsze 700km wszystko było cudowne, auto z pełną historią serwisową, lecz w pewnym momencie przy wciskaniu/odpuszczaniu sprzęgła słychać chrobotanie i występuje to tylko na ciepłym silniku. Najmocniej to słychać podczas ruszania - biegi R/1/2. Na tych filmach słychać ten dźwięk, proszę wziąć poprawkę na to, że YouTube kompresuje jakość nagrania, a dodatkowo sam w sobie mikrofon, zebrał dużo szumu z okolicy. Najbliższy mi dźwięk podobny do tego co słychać po wciśnięciu sprzęgła, to dźwięk silnika samolotu, który pracuje na wolnych obrotach. Oraz : https://youtube.com/shorts/Q5trYnVw8Q4?feature=share Jeśli wymianie podlega tylko łożysko oporowe, to czy należy wymienić przy okazji dwumase? Jeśli to dwumasa, to co oprócz niej najlepiej wymienić? Dodam też, że sprzedawca chce pokryć częściowy lub całościowy koszt naprawy, lecz muszę mu przedstawić chociaż orientacyjne koszta.
  4. Dzień dobry! Przypadkowo stałem się posiadaczem b8 2.0/190KM - Pojechałem po BMW x3, lecz w trakcie jazdy zobaczyłem, że sprzedawca dodał nowe auto jakim było białe audi, więc postanowiłem je obejrzeć i to z nim wyjechałem. Auto z pełną historią serwisową, po wymianie rozrządu i z przebiegiem autostradowym (czego nie można było powiedzieć o BMW). Wersja można powiedzieć, że biedna, gdyż brak tu elektrycznych foteli czy czujnika martwej strefy, ale z uwagi na to, że ma pełnić rolę niezawodnego daily - jest idealne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...