Skocz do zawartości

to_mason

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O to_mason

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

72 wyświetleń profilu

Osiągnięcia to_mason

0

Reputacja

  1. Dzięki! Ja do kompletu musiałem emblematy zmienić bo z chromem mi się gryzło?
  2. Oo to kawał drogi bo ja z Bawarii! bliżej mam do domu w Polsce ? dzięki za porady będę myślał co z tym dalej działać?
  3. I to mnie właśnie przeraża? Chyba narazie pozostanę przy samych felgach jak będzie mnie gryzło w oczy to pomyślę o zawiasie, bo na komfort jazdy nie narzekam. Z jakiego jesteś landu??
  4. Czyli jakbym zmienił wszystko na raz to w wydziale komunikacji płacę raz a w "TÜV" za wszystko oddzielnie? Czyli 3x ok. 80euro? (Koła, dystanse, zawias) A wiesz jak obniżenie o te 30-40mm ma się do fabrycznych amortyzatorów i czujników od np. Poziomowania świateł, radarów itp.? Może pytam o głupoty ale moja wiedza zatrzymała się na samochodach sprzed 20 lat?
  5. O właśnie, widzę że też mieszkasz w niemczech? podobno przy 8,5jx19 ET40 z 245/35/19 wystarczy papier ABE ale nie wiem czy nie będą za bardzo schowane do środka? Więc jeśli bym musiał dołożyć dystanse a w dalszej przyszłości obniżyć to przy wpisywaniu płacę za każdą oddzielną część? Orientujesz się może? Robiłem przymiarki (zdjęcie poniżej) i te z tyłu są takie jak opisałem wyżej, te z przodu mają ET35 i sprzedawca powiedział że je już musiałbym wbijać w dowód od razu?
  6. Koniecznie? ale tak jak pisałem wyżej niemieckie przepisy mnie ograniczają? Najpierw muszę wszystko zamontować i jechać do Pana na TUV aby stwierdził czy będę mógł się tak poruszać po drogach. Części i wpisy w dowód parę euro kosztują więc muszę najpierw wybadać co z czym najlepiej spasować?
  7. Myślę że głównym problemem może być właśnie filtr polaryzacyjny którego chyba nie do końca potrafię ustawić? Ale najlepiej będzie jeśli przekonasz się sam w salonie. Co do zawieszenia. W B5 miałem zawieszenie eibach (nie pamietam dokladnie jakie ale siedziała dość nisko) i stała na 225/40/18 i w zakrętach chyba miała większy wychył jak tutaj na komfortowym zawieszeniu gdzie jest trochę koza i oponach 225/50/17, ale na studzienkach mam wrażenie że jakoś bardziej dudni?. Myślę już nad 19" lub nawet 20" ale niemieckie przepisy mnie trochę ograniczają. Co nie zmienia faktu że nadal będzie stał wysoko?
  8. Zanim zadałeś wcześniej pytanie sam uważałem że wpada zieleń ale no nie wiem sam. Może kolega @RaV22K ma rację? Może to być też problem taniego filtra polaryzacyjnego którego używam. Poniżej dodam zdjęcia z telefonu sprzed zakupu.
  9. Dokładnie, wpada właśnie w taką zieleń. Chociaż teraz widzę że na jednym zdjęciu widać to dość mocno?
  10. Cześć! Po długim namyśle zdecydowałem się dodać i swój wątek z nowym nabytkiem jakim jest A4 B9. Po przesiadce z A4 B5 czuję się zacofany technologicznie? Zacznę może krótko od A4 B5 , Po przeprowadzce za zachodnią granicę szukałem czegokolwiek do poruszania się i natrafiłem na piękną (jak na mój gust i możliwości finansowe) poliftową Audi A4 B5 V6 2.8 Quattro z 2000roku z przebiegiem 283tyś. Nabyłem ją za śmieszne 2200 Ojro. Z tego co zauważyłem z biegiem czasu wyposażona była chyba we wszystko poza grzanymi fotelami. Poniżej wstawię kilka fotek. Nigdy nie zawiodła mnie przez ponad 120tyś które zrobiłem w 7 lat. Jednak po tym czasie poczułem potrzebę przesiadki na coś nowszego. A4 B5 po dwóch godzinach od wystawienia zainteresowała Pana Niemca i dwa dni później odjechała na lawecie. Zadałem sobie pytanie co dalej? Początkowo ustalałem budżet z moją Lubą, powiedzieliśmy sobie że 20tyś. euro to max. (nie byłem wtedy świadomy tego jak wygląda teraz zakup nowszego samochodu gdzie ceny na rynku w ostatnich latach "trochę" oszalały). Wzdychaliśmy trochę nad A6 C7 3.0 TDI Quattro podnosząc delikatnie budżet. Jednak koszty eksploatacyjne nas skutecznie odstraszyły. 2.0 TDI Ultra z Quattro, akurat były mało dostępne i sam wątpiłem w osiągi auta przy tej masie. Następna w kolejności była A4 B8. Ceny dobrze doposażonych były w naszym budżecie ale coś nas pokusiło aby sprawdzić A4 B9 i zaczęło się... Sporo egzemplarzy w lekko naciągniętym budżecie, sam nie wiedziałem na co zwracać uwagę w wyposażeniu. Po dziesiątkach godzin spędzonych na poszukiwaniach i oczekiwania na nowe oferty, po trzech "rozwodach"?, około 2000km wycieczek, kilku jazdach próbnych i mocno naciągniętym budżetem wybór padł na tę "JEDYNĄ". Audi A4 B9, 2.0TDI 190KM S-tronic Quattro (Sport?) 01/2019r. z przebiegiem 121tyś. w kolorze Manhattan Grey. Co do wyposażenia sam nie wiem co dokładnie muszę wymienić a mogę się też mylić (także proszę o poprawki) bo tak jak pisałem wyżej to dla mnie ogromny przeskok technologiczny i niektóre rzeczy które wymienię zapewne są już standardem?. - Pakiet Sport? (czego dokładnie nie rozumiem bo posiadam większość wyposażenia jak w S-line z tym że bez emblematów? Oraz komfortowym zawieszeniem). - Pakiet Black? Czarny grill, listwy i relingi - Wirtualny kokpit - Skórzana tapicerka z alcantarą - Nagłośnienie B&O - Oświetlenie Ambiente - Grzane fotele przód - Android, Apple Car - Klimatronik (zwykła klima) - Czujniki parkowania przód, tył i kamera cofania - Reflektory Matrix z dynamicznymi kierunkowskazami - Aktywny tempomat z kontrolą odległości - Audi Pre Sense - Asystent pasa ruchu i jazdy w korku - el. lusterka - el. hak - poniżej dodam fotkę z plakietki w bagażniku więc może ktoś będzie mógł mi pomóc ją rozszyfrować? Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...