Skocz do zawartości

radekbrzeg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radekbrzeg

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia radekbrzeg

0

Reputacja

  1. Nie takie śmietniki przeglądy przechodzą. A tak na poważnie to umówiony jestem na usunięcie usterki.
  2. U mnie check engine zapalał się na 3 - 4 dni. Później tydzień nie świeci. Taki cykl z 10 razy. Na komputerze diagnoza - uszkodzony czujnik NOX. Koszt czujnika 3,7 tys. zł. Po miesiącu zapalił się na stałe. Jeżdzę tak już pół roku. Auto jeździ normalnie. Kod silnika DETA. 2015 r. Przebieg 250 tys.
  3. No chyba to będzie następny krok. Odezwę się jak dobiorę się do zbiorniczka.
  4. Cześć. Mam na imię Radek. Mieszkam w Brzegu. Miesiąc temu kupiłem A4 b9 avant, 15r. Przesiadłem się z leciwego passata b5 97r.
  5. Hej. Tapicerki nie sciągnąłem. Ale zdjąłem dyszę. I dalej nie pryska. Zbiornik płynu zalałem do pełna i podczas prób silniczek słychać lecz płynu nie ubywa.
  6. Witam. U mnie usterka ta sama. Silniczek słychać. Przód działa prawidłowo. Zbiornik pełny, a z tyłu wycieraczka chodzi na sucho. Nigdzie nie widzę wycieku. Pokonał ktoś może tę usterkę w b9?
  7. Witam. Pociągnę temat dalej, ponieważ mam ten sam problem. Zdjąłem dyszę, pompka działa, zbiorniczek pełny a płyn dalej nie leci. Nie bardzo mam pomysł gdzie szukać usterki. Nigdzie nie widać ewentualnego wycieku płynu. Może ktoś pokonał już podobną usterkę w b9.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...