Skocz do zawartości

crik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O crik

Informacje

  • Imię
    B
  • Miasto
    W

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia crik

0

Reputacja

  1. Ok, wiec wpadnie nowa przepływka i załatwię kwestie LPG. Po tym wszystkim jakie nowe logi zrobić? Zawartość dodana 50 minuty później Jeszcze pytanie odnośnie grupy 020, czy wartości "Idle Stabilization" powyżej 0 tylko w jednej kolumnie to normalna sprawa?? 003+020
  2. Tam wkradł się błąd czy szarpaniu na lpg winne są zaklejone wtryski benzynowe?
  3. Tak, auto jest po programie, zapomniałem dopisać, jeśli ma to znaczenie to jest aktualnie 219KM. Odnośnie do powyższych logów na LPG, auto przełącza się na Pb z tego co pamiętam powyżej 5000rpm. Wspomniane szarpanie/przerywanie na zimnym, może być to wina np. cewek czy na pewno problem po stronie gazu? (wszystkie cewki wymienione ok 20, max. 30tyś km temu. Świece wszystkie nowe). Ospałe turbo i zaniżająca przepływka, coś z tym robić czy na razie może to zaczekać?
  4. Witam, proszę o analizę logów. Problem: Po przełączeniu na gaz (tylko na zimnym silniku) lekko szarpie/przerywa. Po paru minutach problem coraz mniej odczuwalny aż do zaniku. Na benzynie (bardzo, bardzo rzadko) na wolnych, obroty zafalują. Statyczne: 032 002+033 001+003 090+093 Dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 090+093 LPG: 002+033 LPG Stat. 002+033 LPG Dyna.
  5. crik

    Przeguby A4 B6/B7

    Wychodzi że to numer osłony. Ale, skoro taka osłona, to chyba chodzi o przegub: 4B0498103X (SKF VKJA 8046).
  6. crik

    Przeguby A4 B6/B7

    Może ktoś sprawdzić i podać numery przegubów wewnętrznych (WAUZZZ8E34A088458)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...