Skocz do zawartości

T O R K A

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O T O R K A

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Iwiny

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia T O R K A

0

Reputacja

  1. Niestety u mnie wystąpił podpbny problem. A4 B9 2.0 tfsi 190km, delikatnie cieknie pod autem. Przy pompie wilgotno w tygodniu jadę do mechanika. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego nie wymienia się samego termostatu tylko z całą pompą?
  2. Witam . Tak jak myślałem i tak jak Muskel1 sugerowałeś, nie była dobrze dopieta ta główna wtyczka. Wszystko świeci i działa. Dzięki i pozdrawiam
  3. Ok. Jeszcze raz jutro ściągnę raz boczek . Może faktycznie za słabo wcisnąłem. Ale ta biala dzwignia od wtyczki poszlaw dół do końca. Ale zobaczymy. Dzięki ze się odezwałeś.
  4. Bylem jeszcze teraz sprawdzić czy z pilota otwiera i zamyka wszystkie szyby. I działa natomiast na drzwiach od kierowcy nicnie jest podświetlone.
  5. Chyba że to bezpiecznik od modułu sterującego drzwi przednich lewych????
  6. Hej Muskel witam ponownie. Wymieniałem głośniki w przednich drzwiach i wygłuszanie matą. Przy ściaganiu ściągnęłam linkę i tylko jedną kostkę ( niebieska) teraz wszystko zmontowałem ale całe lewe przednie drzwi nie mają podświetleniawłączików, przy klamce nie świeci i nie mogę sterować szybami bo przyciski są nieaktywne. Nie wiem czy źle podpiąłem tą dużą niebieską kostkę czy spaliłem bezpiecznik od tych całych drzwi. Proszę o sugestię z Twojej strony.
  7. Tu jest filmik jak rozebrać panel tunelu przedniego
  8. Tak dostaniesz się do gniazda przedniej zapalniczki. Trochę roboty jest ale do ogarnięcia. Pozdrawiam
  9. Witam. Dla zainteresowanych demontażem tunelu przedniego przesyłam filmik
  10. 0Witam. Odebrałem auto od mechanika i co się okazało. Moja Audi miała wcześniej przygodę po której wymieniono przedni zderzak a wraz z nim dwa czujniki parkowania, niestety chińskie zamienniki. Ponadto dość niefachowo była podpięta wiązka do nich. Niestety w przypadku czujników trzeba ściągać zderzak. Po wymianie na orginalne i poprawy wiązki bład się wykasował i wszystko jak narazie jest ok. Przy okazji poprawa doprowadzenia płynu do spryskiwacza bo zrobione na odp.....l aby tylko sprzedać. Pozdrawiam
  11. Tak zrobię. Auto juz u mechanika może dzisiaj odbiorę to dam znać.
  12. Pisze w temacie. Jednak jutro wizyta u mechanika zobaczymy co wykmini z tymi czujnikami. A tak od tematu to skrzypi na takich przeciążeniach zjadach skrętach przy małych prędkościach. Wie ze to nie ten temat ale nie znalazłem A4 B9 w temacie skrzypienia.
  13. Muskel1 Ty normalnie jesteś mistrz. Audi to Twoja pasja no pewnie wiedza jak w innych tematach.
  14. Witam. Posiadam A4 B9 190 KM TFSI 2016r i zawsze po pierwszym odpaleniu przy predkosci ok 40 km/h słychać delikatne dwa stuki jakby odbijała jakaś sprężyna. Potem już nie dzieje się nic nawet po zmniejszeniu predkosci do 0. Zawsze po odpaleniu do pierwszej 40- ki. Skoro nie jest norma to dlaczego w ASO mówią że to norma. Fachowcy.... żenada. Skoro trzeba z tym żyć to nawet nie zgłaszam mechanikowi bo ten dopiero nawymienia. Ale powiecie to tak skrzypi na nierównościach kiedy auto się bardziej przechyla jak stary tapczan. Na progach pokonuje cichutko. Kiedy w VW B8 trzeszczało mi nawet na progach popsikalem smarem silikonowym wszystkie gumy na zawieszeniu i łączniki stabilizatora i trzy lata cisza aż wymieniłem na Audi i .... prawie to samo nie wierzę. Przewaga dzieki technice, to jakiś ponury żart. U Was też się tak dzieje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...