pmac
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pmac
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Podkarpackie
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CFMA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pmac
0
Reputacja
-
pmac obserwuje zawartość Problem z odpalaniem , Klimatyzacja działa tylko w czasie jazdy , Wyciszenie pokrywy silnika i 2 innych
-
Witam. Szybkie pytanie. Mam Exeo 1,8 t 150KM ale myślę że w Audi będzie to samo. Czy modele z tym silnikiem miały pod pokrywą silnika to czarne wygłuszenie czy nie? Pytam bo wszystkie moje wcześniejsze benzyniaki miały ( m. in. Passat b5, Mitsubishi Lancer) a ten nie ma.
-
Wiesz co że nie pytałem gazownika jaka była ustawiona. Z tego co raz z nim rozmawiałem to mówił że do Japończyków zawsze wyższą ustawia niż do Niemców. Sprawdzę to napisze. Coś mi się kojarzy że chyba przy wcześniejszym aucie była mowa o 30-35 stopni 42 stopnie
-
Dzięki wielkie za pomoc. Pewnie tak ma palić i już. Tylko nie wiem co myśleć o opiniach osób które mówią że ten sam silnik pali im max 10,5 LPG /100km. Może temperatura załączania gazu jest ustawiona na 70 stopni i tego co po odpaleniu jedzie na Pb nie odlicza to tak będzie palił😉 Zawartość dodana 2 minuty później W moim przypadku przy takiej temp. zewnętrznej przełącza się na gaz po ok 1,5-2 km.
-
udało sie dzisiaj zrobic te logi dynamiczne Zawartość dodana 0 minut później dynamicznylpg.CSV Zawartość dodana 2 minuty później dzisiaj zrobiłem. oceń jak możesz
-
Kurde no właśnie nie miałem jak dlatego tak na raty
-
Ok. Jak zrobię to wrzucę jeszcze dynamiczne to jak możesz to oceń tak dla świętego spokoju
-
Witam. zrobiłem logi statyczne na LPG 2+33(mam nadzieje że dobrze gdyż to był mój debiut) jak ktoś może rzucic okiem jak to wygląda. auto chodzi ogólnie ok tylko spalanie 13l/100 km i czasem obroty zafalują przez moment nieznacznie. dynamiczne bedą jak znajde chwile statycznylpg.CSV Zawartość dodana 2 minuty później grupa 32 lambda -0,4% lambda 2,3% Zawartość dodana 14 minuty później Zawartość dodana 0 minut później Jak możesz to rzuć okiem na te logi. Dynamiczne dorzucę później
-
Odcinki 2 x 20 km dziennie do pracy plus drobne podjazdy typu szkoła sklep po kilka km. Koła 205/55 r16
-
Mam vaga ale nie bardzo wiem jak zrobić takie logi. Jak możesz bardziej opisać jak to zrobić. rozumię że wchodzę w bloki pomiarowe i....
-
Witam. Mam pytanie. Założyłem instalację Stag 4 Q box Basic. Czy średnie spalanie na poziomie 12-13 l/ 100 km jest normą czy coś szukać w regulacji? Dodam że styl jazdy normalny bez pałowania ale i bez specjalnego oszczędzania.
-
Oczywiście chodzi o pilota centralnego. Koduję go przy użyciu drugiego zapasowego kluczyka którym włączam zapłon a tym który mam do zakodowania przekręcają w drzwiach przyciskajac przycisk zamykania przez kilka sekund. Nie mam problemu z kodowaniem tylko czy to rozkodowywanie jest normalnym zjawiskiem
-
Witam. Mam szybkie pytanie czy to normalne ze po każdym nawet krótkim rozpięciu akumulatora trzeba ponownie kodować kluczyk. Wcześniej miałem passata b5 i mógł stać tydzień bez aku i kluczyk się nie rozkodowywał.
-
Witam. Mam dość nietypowy problem z swoim samochodzie. Bez problemu odpala na zimnym silniku. Na rozgrzanym jeżeli go zgasze i niedługo po tym odpalam też jest ok. Problem pojawia się gdy się rozgrzeje, zgasze go i zostawię tak na ok 30 minut. Wówczas musi dłużej kręcić żeby odpalił. Jak całkiem ostygnie nie ma problemu, jak oblałam go zaraz po zgaszeniu też. Auto odpala zawsze ale denerwujące jest to jak pojadę na zakupy i po pół godziny trzeba dłużej kręcić. Ma ktoś jakiś pomysł?
-
Zagadka rozwikłana. Pomimo założenia dwóch oryginalnych czujników oba okazały się wadliwe. Założyłem czujnik firmy Hella i wszystko działa tak jak trzeba. Dzięki wszystkim za pomoc