Skocz do zawartości

dady 9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O dady 9

Informacje

  • Imię
    Mark
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dady 9

  1. Wycieków z pompy wody również nie stwierdzam.
  2. Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B9 silnik 2.0 Tdi DETA Stronic 190 KM, przebieg 173 ty km, w dniu dzisiejszym dokonałem zdjęcia osłony rozrządu oraz sprawdzenia tego co mogłem gołym okiem dostrzec, jak uważacie, patrząc na zdjecia należy już go zmienić, serwis zaleca ingerencje przy 210 tys km.
  3. Tak, diagnoza zweryfikowana i ustalona, sprzęgiełko alternatora, napinacz pracuje bez zastrzeżeń.
  4. Muskel 1 ty to jednak jesteś baciar, pozdro ;D
  5. Witam, jestem posiadaczem B9, która to jest wyposażona w system side assist. Zauważyłem, że w momencie, gdy mój pojazd jest wyprzedzany w obudowie lusterka zaświeca się pomarańczowa dioda, która informuje mnie o wspomnianym manewrze. Lecz wcześniej oprócz tego świeciły się światłowody na czerwono w każdych drzwiach. Teraz świeci się tylko dioda w lusterku. Gdy wejdę sobie kontrolnie w ustawienia pojazdu, zakładka side assist świecą się światłowody oraz diody. Co może być tego przyczyną, jak się za to zabrać. Nadmienię, iż dwukrotnie zauważyłem, aby wspomniana dioda w lusterku świeciła mi się przez np. 2 km, a żaden pojazd nie znajdował się w pobliżu. Komputer diagnostyczny nie widzi żadnych błędów.
  6. Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że po uruchomieniu silnika po postoju spod maski z okolic alternatora wydobywa się irytujący dźwięk w postaci szumu/piszczenia, który to po około kilku minutach ustaje. Analizując fora internetowe, w większości przyczyny należy doszukiwać się w sprzęgiełku alternatora (samochód ma przejechane 170 000 km), które to zakupiłem wraz ze specjalnym ściągaczem. Chciałbym tego dokonać, lecz patrząc na internetowe poradniki w B8 bez problemu można było tego dokonać z uwagi na większą ilość miejsca pomiędzy sprzęgiełkiem a obudową wentylatora (ściągacz, torx 10, klucz 17, 10 oraz 16 do napinacza ). Tutaj zaczynają się schody, gdyż w B9 na tym odcinku jest bardzo mało miejsca, a intuicja podpowiada mi, że nie wykonam tego w ten sposób. Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jakbym mógł się za to zabrać.
  7. Zrobione tak jak zaleciłeś, dokonano nastaw podstawowych silnika nastawczego klapy świeżego powietrza. Działanie skuteczne, brak błędów, klima działa jak należy. Dziękuję, pozdro.
  8. Muskiel 1, sytuacja wygląda tak po podłączeniu kompa, gdy mam włączoną klimę wraz z nawiewem na kratki, słychać głośną dmuchawę powietrza wewnątrz, lecz powietrze nie wydostaje się w kierunku pasażerów, a co z tym idzie widnieje błąd B11AF 07 (008)- usterka mechaniczna., Jednak, gdy nacisnę przycisk zamknięty obieg powietrza, wtedy ciepłe powietrze trafia w kierunku pasażerów z odpowiednią wydajności i siłą, a komputer nie wykrywa z takiej sytuacji żadnych błędów ( wykonałem to spostrzeżenie kilkukrotnie). Jeżeli chodzi o nastawy podstawowe mógłbyś mi podpowiedzieć jak tego dokonać. Myślę, że ten temat w przyszłości na pewno przyda się użytkownikom, gdyż wertuję Internet w tym temacie bezskutecznie.
  9. Czy w tym przypadku wykonanie nastawów podstawowych klimy może pomoc, nie chcę od razu brać się za wymianę silnika, może jest to wina zawieszenia się w pewnej pozycji, nadmieniam, że poza tym błędem żadnych dodatkowych nie zgłasza. Nie chcę od razu jeździć po mechanikach, sam chcę się czegoś nauczyć, korzystając z pomocy grupowych fachowców. Koalakm dzięki za zainteresowanie sprawą. Jeżeli chodzi o zdjęcie, teoretycznie jest to silniczek klapy świeżego powietrza, który znalazłem analizując ilustrację Muskiel1 w temacie Problem z nawiewami w A4 B9 (Parowanie szyb) oznaczenie części numerem 11.
  10. Zauważyłem, że z kratek nawiewowych wydostaje się mała ilość ciepłego powietrza, przy pracy na maksymalnej wydajności.( w tle słychać głośną pracę nawiewu, która nie przekłada się na ilość ciepłego ogrzewania). Po wciśnięciu termoobiegu wszystko działa jak należy, a z kratek wydostaje się powietrze. Po podłączeniu kompa pokazuje błąd 327971-silnik nastawczy klapy świeżego powietrza, B11AF 07 (008)- usterka mechaniczna.
  11. Muskel 1, Uważasz, że wykonanie nastawów podstawowych nic nie pomoże. Mógłbyś m podpowiedzieć swoim fachowym okiem jak się zabrałbyś za to.
  12. Witam, mam problem z klimatyzacją jednostrefową w moim Audi A4B9 2.0 TDI 190 KM Stronic, po podłączeniu komputera diagnostycznego ukazuje się błąd numer 327971- silnik nastawczy klapy świeżego powietrza B11AF07 (008)- usterka mechaniczna Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć mi jak zabrać się za wspomniany temat. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...