Skocz do zawartości

Sadam49

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sadam49

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    Renault
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Sadam49

0

Reputacja

  1. A 1.8 TFSI 170 koni gen3 ea888 CJEB? Podobno poprawiony i jest wiele głosów, które polecają ten motor.
  2. Siemanko, Mazury pozdrawiają 👋🏻 jeszcze nie mam Audi (kiedyś miałem gruzika A4) ale przymierzam się do zakupu.
  3. To może 2.0 TFSI po 2011 roku? Podobno mocno poprawione i większość problemów tych dużych zwłaszcza została wyeliminowana 🤔 w 1.8 TFSI od 2011 podobno też już było spoko. Jest jakieś Audi z minimum 2012 roku do 40 tysięcy zł które warto kupić??
  4. Odświeżę trochę temat... Jak nie 1.8 TFSI to jaki inny benzyniak? W A6 występują inne? Tak pytam bo myślę o A4 B8 właśnie z 1.8 TFSI (170HP) ale chyba zacznę odstawiać ten motor w niepamięć 🙄
  5. Cześć! Rozglądam się za A4 B8 z benzyniakiem 1.8 TFSI (170 koni). Rocznik jaki mnie interesuje to minimum 2012, cena do 40 tysięcy zł i tu pytanie. Czy w tej kwocie jest opcja zakupu zadbanego egzemplarza, który posłuży jeszcze kilka ładnych lat i będzie się ładnie prezentował oraz nie zrujnuje budżetu domowego? Czy warto w tych rocznikach brać w/w silnik? Jak z awaryjnością tych silników? Jakie mniej więcej są koszty utrzymania takiej Audi z tym motorem, koszt rozrządu, hamulców, amortyzatorów? Czy omijać z daleka jakieś konkretne przebiegi które mają te silniki? No i czy można trafić jakiejś spoko wyposażenie w tej kwocie i roczniku? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...