Skocz do zawartości

Pandzior94

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pandzior94

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Pruszków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszystkie gudziku na manetce działają a jak chce dać na off to nic się nie zmienia tylko jest ON
  2. Tak Vin przyuczyłem, pompę abs też przyuczyłem a dalej wyskakuje ten błąd. Może to sama manetka od tempomatu ?? Sprawdzałem w 16--> bloki pomiarowe --> grupa 4 działanie manetki i mam takie coś
  3. Moduł kierownicy + kierownicę mam z B7 z końcówką Q
  4. Dokładany był . W module kierownicy mam jak dobrze pamiętam 02042 w silniku nie pamiętam nie mam jak teraz sprawdzic dodam że wyskakuje mi błąd 00895
  5. Witam sorry ze odgrzewam kotleta a mianowicie szukając przyczyny nie działającego tempomatu napotkałem owy temat i sprawdziłem czujnik sprzęgła był ori i nie działał wymieniony na nowy teraz vag widzi jak wciska się sprzęgło. Sprawdziłem też przewód od czujnika do pinu ECU 39 przejście jest 12v+ jest a tempomat dalej nie działa co może być nie tak czy ktoś mógłby pomóc doradzić ? Dodam że mam jeszcze wrazie co nowy czujnik stopu
  6. Wymieniłem tarcze na starą po obiciu po sprawdzeniu obu tarcz wizualnie nowa tarcza sprzęgłowa posiada mniejsza piastę niż stara po założeniu starej tarczy + starego docisku wibracje ustały ( ale biegi nie wchodziły na włączonym silniku) po demontażu starego docisku i założeniu nowego można było już na spokojnie wbijać biegi na włączonym silniku tak się zastanawiam czy lepiej odżałować i kupić cały zestaw sprzęgła LUK /SASCH CZY po prostu zakupić nowy docisk luka i nowe łożysko i czy to powinno zagrać ??
  7. Napewno napisze bo też mnie to ciekawi czy dobrze obstawiam
  8. Będę musiał wymienić tarcze sprzęgła i założę ta po regeneracji i zobaczę czy będzie dalej wibracja czy ustąpi bo założyłem na próbę sztywne koło od znajomego wraz z tarczą i dociskiem do tego sztywnego koła wszystko działało ale była wibracja więc po odebraniu zestawu ze swojego auta od gościa co ocenił mi dwumase i obił tarcze sprzęgła na nowo założyłem na starych gratach wszystko grało ale nie grała zmiana biegów ( zostawiłem łożysko od sztywnego koła ze względu na uszkodzone łożysko jeden z 2 ząbków co trzyma łożysko. ) wibracji brak problem z biegami . Przyszła więc pora na wymianę docisku tarczy i łożyska bo może docisk " nie domaga" ( brak nita) no i teraz biegi wchodzą ale wibracja jest więc dzisiaj ma podjechać do mnie znajomy co pracuje w BMW i ma dać mi znać co i jak ale na weekendzie wylatuje ta tarcza co jest i zakładam regenerowana
  9. Powiem ci tak jednym miejscem gdzie widziałem mokre to było mocowanie poduszki skrzyni. Poduszki silnika są suche nie buja silnikiem podczas dodawania gazu wibracje najbardziej czuć podczas przyspieszania od ok 1500- 2000 obrotów i w tym momencie jak zmieniam bieg też czuje ta wibracje na pedale sprzęgła . A powiedz mi czy istnieje możliwość że tarcza sprzęgłowa która kupiłem wraz z dociskiem była już uszkodzona i teraz wyszło ?? W sensie że przenosi wibracje ?? Bo zakładając tarcze obita kevlarem i stary docisk który jest uszkodzony ( brak nita co trzyma ta część co wypycha docisk) wibracji nie było a pojawił się problem z włączeniem biegu na pracującym silniku doszedłem do wniosku że może to ten docisk zakupiłem więc zestaw tarczy docisku i łożyska po złożeniu biegi wchodzą na włączonym silniku ale pojawiła się wibracja
  10. Witam mam taki dziwny objaw w audi a4 b6 Avant 1.9tdi awx 2002r a mianowicie po dłuższym czasie użytkowania auta przyszedł czas na zajrzenie do sprzęgła okazało się że tarcza sprzęgłowa była już bliska swoich ostatnich dni a na dodatek łożysko wyciskowe rozpadło się. Więc przyszła pora na sprawdzenie dwumasy pod kątem uszkodzeń luzów uszkodzeń nie zauważyłem ani luzów nic nie stuka nic nie puka więc założyłem nowa tarcze nowy docisk nowe łożysko po zamontowaniu wszystkiego w całość i odpowietrzaniu wysprzęglika okazało się że pojawiają się wibracje na całej karoserii w obrotach 1500-2000 nie zauważyłem żeby miała jaki kolwiek problem z przyspieszaniem tylko ta wibracja . Byłem u zaprzyjaźnionego mechanika przejechał się posprawdzał i stwierdził że dwumasa jest ok a wibracja może być spowodowana poduszkami silnika/skrzyni i teraz do was koledzy pytanie bo nie chciałbym wywalać kasy w błoto bo jak każdy dobrze wie poduszki silnika do tanich nie należą czy to napewno mogą być poduszki ? Postaram się później nagrać pracę silnika podczas tych wibracji i podesłać tutaj.
  11. Czy ktoś mógł by podpowiedzieć gdzie poszukać tych ustawień w celu wyłączenia kompasu ?? Poszukuję w radiu po kliknięciu STEP i nie mogę znaleźć z góry dziękuję za pomoc
  12. Siemka czy ktoś z Pruszkowa miałby może chwilę podskoczyć i spróbować adaptować mi licznik do audioli ?? Albo byłby chętny na podesłanie pełnej i aktywnej wersji vag-com
  13. @Muskel1a miał byś może schemat pod system pasywny ?? oraz pod BOSE bo bedę dokładał
  14. Witam czy ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu dziwnej pracy silnika podczas jazdy słychać taka głośniejsza pracę w okolicach obudowy filtra powietrza słychać dudnienie podeślę filmiki jak on pracuje . Usunąłem fizycznie zawór EGR i zastąpiłem go flansza i od tego czasu zaczął dziwnie pracować wcześniej było ok. VID20241208161421.mp4 VID20241208161505.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...