Skocz do zawartości

harychorzow84

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O harychorzow84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Łożysko wymienione ale tylko te zewnętrze , wewnętrzne było w dobrym stanie więc zostawiłem,nastała błoga cisza w aucie.Na zdjęciu widać jak zniszczone było już łożysko kulowe.
  2. Powiem Ci że ciężko mi wyłapać z tego filmiku czy jest coś nie tak ,czy to jest po prostu ten naturalny klekot TFSI , kulturą pracy to one nie grzeszą 🤔
  3. Przy zapalonym silniku wyciągnij wtyczki z elektromagnesów regulatorów faz rozrządu i zobacz czy klekot zniknie,błędy jakieś są?
  4. No właśnie, skrzynię którą mam w garażu ma większy przebieg i jest głośniejsza od tej co mam założoną na aucie,łożysko kulowe wiadomo w jakim jest stanie ale łożysko igielkowe te wew. i bierznia są w stanie bdb. Może faktycznie wymienię tylko to kulowe a te drugie zostawię oczywiście pierw sprawdzę jego stan?
  5. A jak wprasowałaś. bierznie wewnętrznego łożyska? Bo wszystko z aluminium nie widzi mi się stukanie młotkiem, może gniazdo pod bierznie zagrzać? Podpowiedz jak Ty to zrobiłeś.
  6. Od znajomego warsztat będę mieć do dyspozycji z prasą hydrauliczną, myślę że faktycznie robota nie powinna być jakaś straszna jedynie właśnie ta bierznia wew. łożyska. Są osoby co mówią mi aby nie wymieniać tego wew. łożyska ale po co ryzykować?
  7. Znalazłem jeszcze inny przyrząd do ściągania łożysk wewnętrznych i aby robota poszła szybko i sprawnie to zainwestuje o ile się nada.
  8. Łożysko z wewnętrznej strony jest w stanie idealnym. Jeżeli problem jest powszechny i bardzo dużo użytkowników zgłasza uszkodzenie zewnętrznego łożyska kulowego to raczej upatrywałbym problemu z samym tym łożyskiem. Nie wiem z jakich powodów producent zastosował takie łożysko zamiast z obu stron dać łożyska walcowe...
  9. Dziś rozebrałem moją starą skrzynie która huczala jeszcze mocniej niż ta którą mam założoną. Ściągaczem co kupiłem raczej tej tylnej bieżni nie zdemontuje, pozytyw jest taki że bieżnia i tylne łożysko są w stanie dobrym ale kulkowe to po prostu brak mi słów...
  10. Kupiłem taki zestaw i zobaczymy czy da radę
  11. Szukam gotowego zestawu bezwladnosciowych sciągaczy do łożysk (wewnętrzny) ale maksymalna średnica w takim pakiecie to 58mm a nasza flansza ma ok 65,5mm.
  12. Jak zdemontowaliscie flansze łożyska igielkowego? Jakim momentem dokręcić śruby obudowy dyferencjału?
  13. Chyba faktycznie zawór otwarty cały czas, nawet nie wiem czy to nie lepiej dla silnika
  14. A przy jakiej temperaturze oleju mierzyłeś ciśnienie? Z tego co pamiętam to przy temperaturze oleju 80 stopni powinno być : - Ciśnienie oleju na biegu jałowym: 0,85 - 1,6 bar - Ciśnienie oleju przy 2000 obr/min: 1,2 - 1,6 bar - Ciśnienie oleju przy 3700 obr/min: 3,0 - 4,0 bar (2. stopień ciśnienia aktywny, zawór regulacji ciśnienia oleju -N428- OK)
  15. Dev możesz mi również sprawdzić po vin-e który komplet wahaczy mi spasuje? Wszędzie wychodzi mi MEYLE 116 050 0189/HD WAUZZZ8K9DA047807
×
×
  • Dodaj nową pozycję...