Skocz do zawartości

Silver3833

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Silver3833

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2022 wyświetleń profilu
  1. Najważniejsze żeby sprawny silnik wybrać bo to ważne 😜
  2. W jakis sposob olej jest spalany w twoim wypadku to nic dziwnego clgc u kolegi może juz turbo puszczac. Jeżeli bialy dym sprawdz czy nie ubywa płynu chłodzacego jeżeli dym teraz z samego rana nic dziwnego para odparowuję jezeli na cieply i płyn ubywa to UPG
  3. to nie przez odme tylko przebieg i złe użytkowanie 😜 u mnię wolę wiedzieć co mam a będę miał praktycznie zregenerowany silnik odpowiednio ze sztuką za 15 tyś i teraz proszę prównajcię te oferty z allegro cjc za 7 tyś 🤪
  4. Witam milczałem lecz decyzja zapadła remont kompletny silnik wytargany idzię na sprawdzenie zobaczymy 😜
  5. Witam Cię jeżeli coś jest nie sprawne trzeba wymienić może byc tak że nie sprawna odma powoduję pojawianię sie oleju w dolocię lecz na pewno sprawna tego nie powinna robić jeżeli turbo sprawne silnik sprawny itp. Tylko clgc sprawdz kompresję przed wszystkim co bedziesz robić 😉
  6. Widać sprawdzałeś czujnik na listwie cr ? popmpa cr sprawna bo róznica ciśnień na listwie skacze powinba trzymac wartoś zadana lub delikatnie odbiegac ale nie tak. Cięzko te wartości z filmu odczytać lecz szukał bym problemu w pompie cr chyba 😕
  7. Odkręc korek oleju jeżeli ciśnienie wali przez korek tzn dym i czuć że jest ciśnienie na korku które go wypycha odma nie sprawną. Kupuj orginał bo z zamiennikami może być różnię
  8. Najlepiej kolektor dolotowy zrzucic i odrazu wyczyścić 👍
  9. Sprawdz wszystko i wrzuć te wartości z vcds mnie zaciekawiłeś tą usterką skoro wszystko zrobine napisz czy filtr ustawili po praniu jako nowy w kompie???
  10. sprawdz go vcds jak masz takie podejrzenia jak temperatura jest ale wątpię czujnik wymieniałes róznic cisnień orginal kupiłes ??? wrzuć wartości jakie pokazuje komp róznice cisnien czas regeneracji sadzę temperatury zawartośc popiołu. Od tego zacznij bo tak to możemy debatować do swiąt Bożego Narodzenia
  11. Po pierwsze o stanie zapchania dpfu wiadomo z czujnika róznicy ciśnien a nie temperatury 😉 poczytaj jest tego mnóstwo na forum o dpf. Lecz ty miałes prany czyszczony to powinno być ok chyba że ktos zle usługę wykonał 😝
  12. Poczytaj wtryski mogą być ok ale jeżeli coś z silnikiem będzie nie tak nieszczelnośc zawór uszkodzony silnik bedzię tak wtryskami regulował żeby wyrównac pracę silnika więc mogą lać np na jednym. Sprawdz korekty wtrysków bedziesz wiedzial. Rozumiem że po czyszczeniu ustawiłeś filtr dpf w kompię że wymieniony ??? Pozatym popraw w swoim opisie kod silnika 1B ??? Sugerował bym żebyś zwracał sie tu na forum troche grzeczniej bo ty potrzebujesz pomocy nie ja 🤣
  13. To co z tą sadzą czemu rośnię szybko ??? Pytanie do ekspertów od sadzy w DPF ? Wtryski leją za dużo paliwa 🤣 złe spalanie mieszanki. Wtryski mogą być ok jak ktoś po korektach sprawdza lecz silnik już nię 😆
×
×
  • Dodaj nową pozycję...