![](https://a4-klub.pl/uploads/set_resources_53/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
norbi108
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O norbi108
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2021_07/pasjonat.png.55784d84fd4ac89d99961c0920c45297.png)
Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
118 wyświetleń profilu
Osiągnięcia norbi108
0
Reputacja
-
Dodam ,że przeczytałem wątek "Zmiana silnika 2.0tdi BPW na 1.9 tdi avf" No i z tego co tam wyczytałem to jeśli w moim przypadku DPF już nie istnieje (mam odpięte kostki DPF i EGR) to mogę założyć wtryski od 1,9 tdi np AL lub AR ?. Czy jeśli bym miał wsadzony wałek z 2,0 tdi to muszę go wymienić też od tego 130 awx?
-
norbi108 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Pompowtryski, a przekładka z 2.0TDI BPW na 1.9TDI AWX w A4 B7
-
Witam szanowne grono. Od kilku dni jestem posiadaczem A4 B7 tdi, które miało przełożony silnik z 2,0 BPW na 1,9 awx. Kupiłem je uszkodzone, tzn auto po rozgrzaniu lekko przykacpca na niebiesko. Poprzedni właściciel wymienił przez to turbo, dekiel z odmą, przy okazji rozrząd, oleje, wyprogramowany EGR i DPF Auto normalnie przyspiesza, nie puszcza pod obciążeniem dymka, tylko jak się rozgrzeje i staniemy na światłach to widać dymek niebieski. No i do meritum : podłączyłem vcds i zacząłem badać pompki, jak jest zimny to trzymają ładnie, po kilku minutach pompka 1 zaczyna rosnąć do 1,5 po chwili pod 3,0, reszta trzyma ładnie. Wyciągiem dzisiaj pierwsze dwa aby je zamienić miejscami a tu pompki z końcówką BJ czyli 2,0 tdi. I moje pytanie czy mam wymieniać na coś z rodziny AWX4 sztuki? czy kupić ten jeden BJ jak się okaże zepsuty? Dodam że jeszcze nie odpaliłem dzisiaj jak je zamieniłem miejscami, chciałem wyeliminować inne rzeczy. No i postaram się jak najszybciej zrobić logi.
-
Witam Serdecznie. Jestem od kilku dni posiadaczem kolejnego Audi Pozdrawiam