Skocz do zawartości

norbi108

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O norbi108

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

321 wyświetleń profilu
  1. Na stronie 76, koledze z takim samym MK czyli CF proponuje się zamienniki CB, CJ, CR, CQ, CH nie dość że wszystkie 433mhz to jeszcze w swych ostatnich przykładach do wersji tylko z ele. szybami z tyłu. Można zwariować od tego. Więc teraz pytanie, czy faktycznie do swojego potrzebuje kluczy 315 mhz czy nowego modułu z oznaczeniami jak wyżej. Proszę o pomoc, bo już miałem szukać innego kluczyka.
  2. W rozpisce Bart-s ten moduł akurat nie był opisany (CF) Więc nie pomyślałem że jest 315 mhz
  3. Chwila, chcesz mi powiedzieć że CF jest 315 MHz? Kluczyki mam 433 MHz, więc poprzedni właściciel mnie ściemniał, że od wymiany Aku przestały działać... Czyli możliwe że jak kupię kluczyk 315 MHz to zacznie wszystko działać ?
  4. Sorry że tak długo nie odpisywałem. Próbowałem go dopisać i nie da rady, nic nie działa w tylnych drzwiach. Nie przyjmuje kodowań aby to działało 60, 61. Jak ktoś pisał, nie mam fizycznie modułów przy elektrycznych szybach które sterują, a moduł do korb ma to w sobie. Chyba że coś nie rozumie. Najlepsze jest to że moduły do szyb na korbkę często kosztują około 1000 zł a te do elektrycznych szyb z tyłu można wyrwać za 50 zł. Masakra
  5. Takie mi błędy wysypało przy tym nowym MK.
  6. Mój to 8E0 959 433 CF (433 MHz, korby z tyłu i oświetlenie nóg A nowy/używany 8E0 959 433 CA
  7. Tak tylko że nie doczytałem i kupiłem MK z tylnymi el. szybami, a ja mam korby. Wiem że przy wsadzeniu tego modułu nie działał centralny drzwi, oświetlenie drzwi i nóg z tyłu, oraz kluczyk też nie działał przy przypisaniu. Nie wiedziałem czy to przez to że inne ma numery, ale myślę że u mnie jest gdzieś indziej problem. Wczoraj przeczytałem żeby sprawdzić połączenie MK z anteną w tylnej bocznej szybie (tam jakiś moduł zbiera sygnał z kluczyka)
  8. Mam jeszcze pytanko odnośnie elementu który jest odpowiedzialny od wyłapywania sygnału od kluczyka w MK. Posiadam drugi moduł o innych numerach i może bym dał radę przelutowac ten element...
  9. Zacznę od początku. Kupiłem auto z nie działającymi kluczykami, właściciel zarzekał się że piloty nie działają od wymiany akumulatora (faktycznie jest nowy aku) po zakupie próbowałem je zakodować/przypisać manualnie sposobem z YouTube. Nic to nie dało, więc próbowałem vcds em , zauważyłem że jeden jest widoczny w grupie 007 drugi pilot martwy. Ten widziany przez moduł zakodowalem według instrukcji na forum lecz bez rezultatu. Pojechałem do kolesia od kluczyków ( najlepszy z dobrą renomą w mieście) potwierdził co już wcześniej ustaliłem odnośnie kluczyków. Ale też mu się nie udało przypisać tego dobrego, więc w ramach eksperymentu spróbował zakodować nowy kluczyk ze sklepu i okazało się że kluczyk zakodowany a pilot zdalny nadal nie otwiera auta, więc podpowiedział żebym kupił MK. Nie wiem może mój MK jest dobry i może to okablowanie czy coś innego..... Może jakiś pomysł jak wyeliminować po kolei poszczególne rzeczy?? Nie wiem czy jest sposób sprawdzenia MK, i kabli...
  10. No to kasa poszła w błoto:-( Ale dzięki za wyjaśnienie, tak mi się właśnie wydawało. Ale jeszcze jedno, ale gdybym chciał go zakodować mimo tego, że nie będzie działał centralny w tylnych drzwiach, ale żeby sprawdzić czy zadziałają kluczyki/piloty? Bo może się okazać że winna może być elektryka/przewody a nie sam mój stary moduł. I w ramach testu może jakoś spróbuję zakodować dla tego sprawdzenia czy nie ma szans?
  11. Witam panowie mój MK to CF (mam korby z tyłu, i pakiet oświetlenia i 433) Nie można zakodować kluczyków i koleś od dorabiania stwierdził że problemem jest mój MK bo nawet nowy kluczyk nie zadziałał i kupiłem MK z końcówką CA który ma szyby tył w prądzie. Będzie to dobre? Bo z tego co czytam mogę mieć problem
  12. Witam Panowie Kupiłem audi z nie działającymi dwoma pilotami, gość wymienił w aucie akumulator i od tego czasu otwierał normalnie kluczem. W centralnym zamku miałem błędy z kablami w harmonijkach które ogarnąłem, i błąd "00955 key 1 35-10-- intermittent" Pierwsze co to w grupie 007 zobaczyłem że tylko jeden kluczyk jest rozpoznany, drugi nie. Wymieniłem baterię w obu i nadal to samo. Zabrałem się za kodowanie tego którego auto widzi, Próbowałem go przypisać w pozycji 1 nie zadziałało pózniej 2,3 i 4 nie wymazując wcześniej zapisanych kluczy (nie wiem czy tak się robi i czy ma to jakiś związek) nie zadziałało i mam teraz błąd "00597 przekroczono liczbę adaptacji" Czy to znaczy że ugotowałem drugi kluczyk? Mogę go jakoś zresetować i czy przed kodowaniem miałem najpierw jakoś wymazać zapisane klucze? Dzięki i pozdro
  13. Przewody ogarnięte, kluczyk 1 bateria wymieniona w grupie 007 jest niewidzialny czyli kaplica, kluczyk 2 teraz wali błąd 00957 "przekroczono liczbę adaptacji". Więc kupię trzeci kluczyk żeby chociaż w jednym pilot działał. I tu pytanie czy klucz z każdą literka na końcu numeru będzie pasował tylko żeby miał te 433 MHz które mój ma? Czy i numer z literka i MHz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...