Skocz do zawartości

norbi108

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norbi108

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

118 wyświetleń profilu

Osiągnięcia norbi108

0

Reputacja

  1. Dodam ,że przeczytałem wątek "Zmiana silnika 2.0tdi BPW na 1.9 tdi avf" No i z tego co tam wyczytałem to jeśli w moim przypadku DPF już nie istnieje (mam odpięte kostki DPF i EGR) to mogę założyć wtryski od 1,9 tdi np AL lub AR ?. Czy jeśli bym miał wsadzony wałek z 2,0 tdi to muszę go wymienić też od tego 130 awx?
  2. Witam szanowne grono. Od kilku dni jestem posiadaczem A4 B7 tdi, które miało przełożony silnik z 2,0 BPW na 1,9 awx. Kupiłem je uszkodzone, tzn auto po rozgrzaniu lekko przykacpca na niebiesko. Poprzedni właściciel wymienił przez to turbo, dekiel z odmą, przy okazji rozrząd, oleje, wyprogramowany EGR i DPF Auto normalnie przyspiesza, nie puszcza pod obciążeniem dymka, tylko jak się rozgrzeje i staniemy na światłach to widać dymek niebieski. No i do meritum : podłączyłem vcds i zacząłem badać pompki, jak jest zimny to trzymają ładnie, po kilku minutach pompka 1 zaczyna rosnąć do 1,5 po chwili pod 3,0, reszta trzyma ładnie. Wyciągiem dzisiaj pierwsze dwa aby je zamienić miejscami a tu pompki z końcówką BJ czyli 2,0 tdi. I moje pytanie czy mam wymieniać na coś z rodziny AWX4 sztuki? czy kupić ten jeden BJ jak się okaże zepsuty? Dodam że jeszcze nie odpaliłem dzisiaj jak je zamieniłem miejscami, chciałem wyeliminować inne rzeczy. No i postaram się jak najszybciej zrobić logi.
  3. Witam Serdecznie. Jestem od kilku dni posiadaczem kolejnego Audi Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...