Skocz do zawartości

printpimp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O printpimp

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Orientuje się ktoś gdzie i czy w ogóle jest zalutowany analogiczny eSIM w przedlifcie?
  2. Tak, moje auto to A4, wyprodukowane 06/2018. Wydaje mi się, że szukam dobrze. Pod tacą z lewarkiem etc. po lewej stronie. Patrząc na zdjęcie, które wrzuciłeś zgadza się prowadzenie przewodu oraz okrągły gumowy przepust w podłodze. Tak jak pisał @Muskel1 w manualu moduł J949 pojawia się dopiero na schemacie w wersji „Product Improvement” i tu może być pies pogrzebany.
  3. No nic pozostaje jedynie odkurzyć liście z zakamarków i złożyć samochód 🤣
  4. Kurczę kolega gdzieś w pierwszych postach pisał, że ma przedlifta 2019. No nic, niezbadany teren Gateway’a chyba niweczy plany. Czy wynika z tego, że dla przedliftów po dopisaniu jako główny użytkownik pozostaje jedynie wymiana modułu LTE w schowku na EU co da możliwość na korzystanie z aplikacji myAudi ale nie da nic w kwestii uruchomienia SOS?
  5. Cześć, zacząłem dzisiaj rozbierać tył w poszukiwaniu modułu ponieważ salon w PL przypisał mnie jako głównego użytkownika i w apce zaczęło mi pokazywać już dane lecz z dawien dawna (pewnie ostatnie zapisane na serwerze). Ale tutaj pojawia się zdziwko bo modułu w miejscu przewidzianym przez serwisówkę go nie ma. Jakieś podpowiedzi o co tu chodzi?
  6. Jeszcze wracając do tematu czy były różne wersje jeżeli chodzi o przyciemnienie lamp tylnych? Czy jedynym słusznym wyborem dla sedana, kierownica po lewej stronie, wersja europejska, lampy LED, część wewnętrzna (zabudowa w klapę) strony lewej to 8W5945093C?
  7. Okej leci 5F OBDeleven_Log5F.txt
  8. Okej. Pytanie czy do tego wątku potrzeba full backup czy selektywnie mogę tylko wrzucić konkretne moduły np. 5F? Pytam bo nie chciałbym znowu walczyć z szyberdachem a full backup może knocić kodowanie modułu CA.
  9. Coś takiego? OBDeleven_Log.txt
  10. Odgrzewam temat ponieważ u mnie w ustawieniach radia również widnieją tylko dwie opcje z checkboxami a z tego co widziałem to powinno być więcej np. sortowanie stacji. Czy wciąż jest to tajemna wiedza czy ktoś podpowie co należy zweryfikować z kodowaniem?
  11. Edit.2 Żeby wyrównać położenie prowadników trzeba było zdjąć z nich opór w postaci silnika. Po odkręceniu silnika pojawiła się możliwość przesuwania prowadników i regulacji ich położenia. Jest lepiej ale jeszcze nie idealnie, w każdym razie nie życzę najgorszemu wrogowi wyjmowania panelu sterowania z sufitu (tego z lampkami, czujnikami, przyciskami) jeden klips trzyma z taką siłą, że cały proces jest na granicy złamania plastiku. Czy ktoś jest w stanie podrzucić numery katalogowe klipsów tego panelu (oznaczony numerem szatański klips, który się wyprostował i cztery po obwodzie oznaczone strzałkami)?
  12. Edit. Po ponownym zdjęciu harmonijek i dokładniejszych oględzinach rzuciło się w oczy że prowadniki jeżdżące po krzywce odpowiadającej za unoszenie szyberdachu są w innym pozycjach (jeden bliżej - drugi dalej). Zanim zacznę cokolwiek dalej rozbierać może ktoś podpowie czy wymieniając silnik szyberdachu jest możliwość przestawienia czegoś właśnie w taki sposób czy raczej jest to problem w złożeniu tego jednego prowadzenia?
  13. Cześć, jakiś czas po zakupie auta zwróciłem uwagę na to że szyberdach nierówno siedzi tj. stojąc z tyłu dało się zauważyć, że lewa lub prawa (nie pamiętam już dokładnie która strona) jest wyżej niż druga czy to w pozycji zamkniętej czy uchylonej. Po tym minęło trochę czasu zanim zabrałem samochód na traskę gdzie przy wyższych prędkościach było słychać przedmuch z szyberdachu. Taki brak szczelności już mnie zaniepokoił poszukałem trochę w temacie i próbowałem: 1. Regulować szyber za pomocą 6 śrub (po 3 na stronę) - to jednak pozwoliło tylko na wypoziomowanie dachu stronami ale wciąż tylna krawędź nie licuje się z dachem i nie ma szczelności 2. Podstawowa adaptacja i normalizacja za pomocą OBD11 - szyber przejechał sobie wszystkie ścieżki jednak nic się nie zmieniło Teraz pisząc post analizuję i czy było możliwe, że doskwierało coś tej jednej stronie (tej która stała wyżej) ja regulując podniosłem przeciwną bo podczas regulacji na luźnych śrubach nie mogłem już niżej opuścić szyby przez co szyber teraz jest równo stronami ale cała tylna krawędź wystaje ponad dach (2-3 cm)? Czy u Was szyberdach z pozycji uchylonej przy zamykaniu dojeżdża do samego dołu po czym robi ruch w górę jak do uchylania? Gdzie szukać ewentualnego przestawienia? Gdzieś na silniczkach? Aktualnie radzę sobie tak, że za pomocą przycisku funkcyjnego szyberdachu do pierwszej pozycji w tył opuszczam tylną krawędź tak aby te 2-3 cm zszedł w dół jednak robi się to już irytujące.
  14. @SikorA5 Miałem podobnie, pomogło sformatowanie partycji danych bazy nawigacji za pomocą OBD11.
  15. Cześć, Jestem w podobnej sytuacji co @Hrhr, auto dobija do 48 tyś. km i z wyprzedzeniem patrzę na czynności serwisowe związane ze skrzynią biegów aby zapewnić jej spokojny żywot. Wychodzi na to, że skrócę jej interwały serwisowe i zgodnie z tym co napisał @Lukaa5 wymianie przy tym przebiegu poddam jedynie olej ATF. Co z tylnym dyfrem? Czy są przewidziane dla niego interwały wymian oleju przekładniowego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...