Skocz do zawartości

bednarus3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bednarus3

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Złotów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tego co mi się udało znaleźć maksymalny moment obrotowy w tym silniku jest dostępny od 1750 do 2500 obr./min. Jest to beznadziejnie wąski zakres. Dla porównania silnik 1.9 TDI 150 KM (ARL) ma maksymalny moment dostępny w zakresie 1900-4300 obr./min. W obu silnikach wynosi on 320Nm. Czemu w silniku BPW zakres jest taki wąski? Co zrobić, aby przebieg momentu był taki sam jak w silniku ARL? Co grozi silnikowi po takiej modyfikacji?
  2. Według katalogu są dwa rodzaje zbiorników wyrównawczych stosowanych w silniku BPW (2.0 TDI 140 KM). W moim aucie wąż na króćcu zaznaczonym na poniższym zdjęciu jest zaślepiony. Gdzie powinien być ten wężyk podłączony, jeżeli takowy zbiornik ma zastosowanie?
  3. Ponieważ nie znalazłem rozwiązania na stronach poświęconych Audi, napiszę tutaj ja rozwiązałem problem, który okazał się po stronie telefonu. Na forum dedykowanym jakiemuś modelowi Volkswagena trafiłem na wpis, żeby wyczyścić historię połączeń. Tak też zrobiłem i książka telefoniczna zaczęła się wyświetlać. Dopiszę, że wcześniej wszystko działało i w pewnym momencie przestało, tyko wyświetlał się ów napis "PLEASE WAIT"
  4. Kierownica kupiona z Allegro. Ma oznaczenie 8P0419091BL TNA. Wiązka nie wyglądała na przerabianą. Znalazłem na innych stronach, że u wielu osób prawa rolka działa tak samo z radiem Concert 3.
  5. Zamontowałem sobie kierownicę multifunkcyjną. Wszystko się zakodowało prawidłowo. Teraz mam obsługę telefonu, łącznie z sterowaniem głosowym po angielsku. Działa też obsługa radia. Prawa rolka działa intuicyjnie. Kręcąc nią w górę zwiększa się głośność radia. Niestety lewa działa odwrotnie. Kręcąc nią w górę, to utwory na płycie CD zmieniają się w dół. Czy tak jest prawidłowo? Druga sprawa to kręcąc lewą rolką podczas słuchania radiostacji, to uruchamia się skanowanie częstotliwości, a nie jak można było się spodziewać przełączanie zaprogramowanych stacji. Czy to tak powinno działać? Kierunek skanowania też jest odwrotny. Kręcąc rolką w górę, częstotliwości spadają. W aucie mam radioodtwarzacz Concert 3.
  6. Czy wszystkie numery poduszek powietrznych do kierownicy trójramiennej można stosować zamienne? Znalezione, z wyglądu pasujące, poduszki powietrzne posiadają oznaczenia: 8E0880201CF 8E0880201DG 8E0880201BM 8E0880201CG 8E0880201DH 8E0880201BN
  7. Cześć. Jestem Michał. Od dwóch tygodni posiadam Audi B7. Nie sądziłem, że takie stare auto, kupione tanio na dojazdy do pracy, może dawać tyle radości. W drugim tygodniu była dołożona manetka do obsługi pełnego FIS i odpowiednio przekodowany licznik. Przy okazji kodowania licznika pod FIS, zrobiłem pełne skanowanie wszystkich sterowników w poszukiwaniu błędów. W trakcie otwierania poszczególnych sterowników, w oknie aplikacji diagnostycznej, mignął moduł telefonu. Łapię za telefon, a tam w urządzeniach Bluetooth widzę Audi. Niestety po co zestaw głośnomówiący (ang. hands free), skoro trzeba odrywać ręce od kierownicy, by odebrać połączenie na telefonie. Dlatego kierownica multifunkcyjna czaka już na montaż. Do tego jest ona skórzana i trójramienna. Także Audi, nawet takie stare, daje dużo pozytywnych wrażeń. p.s. Ogólnie świetna sprawa, ze to forum żyje pełną piersią. Posiadam dodatkowo Volkswagena Golfa trzeciej generacji w wersji GTI TDI 20 Jahre z numerem 351, dlatego przeglądam forum.vwgolf.pl. Niestety jest ono w stanie agonalnym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...