
bednarus3
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bednarus3

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Złotów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana pompowtryskiwacza z 038130073BJ na 038130073BQ w Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
bednarus3 odpowiedział(a) na s600 temat w Audi A4 B6/B7
Temat stary jak świat, ale wydaje mi się, ze informacja jest ważna. Przy okazji, że sam szukałem informacji o pompowtryskiwaczach 038130073BJ i 038130073BG, znalazłem takie informacje: 038130073BJ: Numer Bosch0414720229 Numer Bosch zamienny: 0414720279 Ciśnienie nominalne292,0 BAR Typ: PDE-P1.1/80/550S229 Maksymalna wydajność: 550er 038130073BQ: Numer Bosch: 0414720306 Numer Bosch zmienny: 0414720362, 0414720312 Ciśnienie nominalne: 277,0 bar Typ: PDE-P1.1/80/520S216 Maksymalna wydajność: 520er Podsumowując, oba pompowtryskiwacze nie są takie same. p.s. Pompowtryskiwacze 038130073AL wcale nie są takie super duper , ponieważ są w wersji PDE-P1.3, czyli korpus posiada kanał restrykcyjny ograniczający wydajność. Dlatego wymiana w nich rozpylaczy na np.: firad +50%, przyniesie mniejszą wydajność, niż wymiana takich samych końcówek w pompowtryskiwaczach 038130073BJ -
Poprawa przebiegu maksymalnego momentu obrotowego w Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
bednarus3 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Z tego co mi się udało znaleźć maksymalny moment obrotowy w tym silniku jest dostępny od 1750 do 2500 obr./min. Jest to beznadziejnie wąski zakres. Dla porównania silnik 1.9 TDI 150 KM (ARL) ma maksymalny moment dostępny w zakresie 1900-4300 obr./min. W obu silnikach wynosi on 320Nm. Czemu w silniku BPW zakres jest taki wąski? Co zrobić, aby przebieg momentu był taki sam jak w silniku ARL? Co grozi silnikowi po takiej modyfikacji? -
Zaślepiony wąż przy zbiorniku wyrównawczym w Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
bednarus3 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Według katalogu są dwa rodzaje zbiorników wyrównawczych stosowanych w silniku BPW (2.0 TDI 140 KM). W moim aucie wąż na króćcu zaznaczonym na poniższym zdjęciu jest zaślepiony. Gdzie powinien być ten wężyk podłączony, jeżeli takowy zbiornik ma zastosowanie? -
Ponieważ nie znalazłem rozwiązania na stronach poświęconych Audi, napiszę tutaj ja rozwiązałem problem, który okazał się po stronie telefonu. Na forum dedykowanym jakiemuś modelowi Volkswagena trafiłem na wpis, żeby wyczyścić historię połączeń. Tak też zrobiłem i książka telefoniczna zaczęła się wyświetlać. Dopiszę, że wcześniej wszystko działało i w pewnym momencie przestało, tyko wyświetlał się ów napis "PLEASE WAIT"
-
Działanie lewej rolki po montażu kierownicy multifunkcyjnej w Audi A4 B7
bednarus3 odpowiedział(a) na bednarus3 temat w Audi A4 B6/B7
Kierownica kupiona z Allegro. Ma oznaczenie 8P0419091BL TNA. Wiązka nie wyglądała na przerabianą. Znalazłem na innych stronach, że u wielu osób prawa rolka działa tak samo z radiem Concert 3. -
Działanie lewej rolki po montażu kierownicy multifunkcyjnej w Audi A4 B7
bednarus3 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Zamontowałem sobie kierownicę multifunkcyjną. Wszystko się zakodowało prawidłowo. Teraz mam obsługę telefonu, łącznie z sterowaniem głosowym po angielsku. Działa też obsługa radia. Prawa rolka działa intuicyjnie. Kręcąc nią w górę zwiększa się głośność radia. Niestety lewa działa odwrotnie. Kręcąc nią w górę, to utwory na płycie CD zmieniają się w dół. Czy tak jest prawidłowo? Druga sprawa to kręcąc lewą rolką podczas słuchania radiostacji, to uruchamia się skanowanie częstotliwości, a nie jak można było się spodziewać przełączanie zaprogramowanych stacji. Czy to tak powinno działać? Kierunek skanowania też jest odwrotny. Kręcąc rolką w górę, częstotliwości spadają. W aucie mam radioodtwarzacz Concert 3. -
Czy wszystkie numery poduszek powietrznych do kierownicy trójramiennej można stosować zamienne? Znalezione, z wyglądu pasujące, poduszki powietrzne posiadają oznaczenia: 8E0880201CF 8E0880201DG 8E0880201BM 8E0880201CG 8E0880201DH 8E0880201BN
-
Cześć. Jestem Michał. Od dwóch tygodni posiadam Audi B7. Nie sądziłem, że takie stare auto, kupione tanio na dojazdy do pracy, może dawać tyle radości. W drugim tygodniu była dołożona manetka do obsługi pełnego FIS i odpowiednio przekodowany licznik. Przy okazji kodowania licznika pod FIS, zrobiłem pełne skanowanie wszystkich sterowników w poszukiwaniu błędów. W trakcie otwierania poszczególnych sterowników, w oknie aplikacji diagnostycznej, mignął moduł telefonu. Łapię za telefon, a tam w urządzeniach Bluetooth widzę Audi. Niestety po co zestaw głośnomówiący (ang. hands free), skoro trzeba odrywać ręce od kierownicy, by odebrać połączenie na telefonie. Dlatego kierownica multifunkcyjna czaka już na montaż. Do tego jest ona skórzana i trójramienna. Także Audi, nawet takie stare, daje dużo pozytywnych wrażeń. p.s. Ogólnie świetna sprawa, ze to forum żyje pełną piersią. Posiadam dodatkowo Volkswagena Golfa trzeciej generacji w wersji GTI TDI 20 Jahre z numerem 351, dlatego przeglądam forum.vwgolf.pl. Niestety jest ono w stanie agonalnym.