-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O yuhri

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
43-300
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
yuhri skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8DZWA174983 -
[ALL B6] Zderzak - wyciecie w miejscu mocowania haka
yuhri odpowiedział(a) na Prze__mek temat w Audi A4 B6
A jest jakiś model haka na rynku, który nie wymaga tego cięcia? -
Przyłączam się do pytania. Mam u siebie czarne ramki a drzwi które chcę kupić maja srebrne
-
To sa Helle Bixenon H7. Model na Ds2 to inny zestaw. Żeby wsadzić do DS2 żarówkę H7, musisz obciąć jej "pierścień" by wszedł w gniazdo DS2, potem trzeba to jakoś ustabilizować. Najlepszy do tego jest wycięty pierscień z żarnika. Tylko wiedz, ze przesuwa to źródło światła w soczewce i cała granica światło/cień jest zaburzona. Mam takie rozwiązanie u Siebie, w soczewkach Bi xenon z Q7, ale jako awaryjne - jak np w trasie padnie przetwornica albo żarnik.
-
Odkopie trochę... Czy krociec 028 103 111A pasuje do silnika AHU ?
-
A4 98', czy tylne sprezyny z avanta pasują do sedana ? Klasa 0YC
yuhri opublikował(a) temat w Audi A4 B5
W związku z tym że złamała mi sie sprężyna tylna prawa, szykuje sie do wymiany tylnej pary. Myślałem że wymiana to prosty zakup sprężyn i pare godzin z narzedziami. Niestety, meksykanineg trochę mnie zmartwił swoim postem. Z wlepki z bagażnika odczytałem oznaczenie klasy wagowej tylnej osi jako 0YC, czyli: kategoria wagowa tylnej osi zakres masy >>: 1JE :461-485KG. Jest ono jednak dla mnie za miękkie. Wielokrotnie ocierałem oponami o nadkole. Chciałbym założyć coś sztywniejszego. Pomyślałem że w avantach seryjnie powinna być wyższa klasa wagowa. Rzeczywiście tak jest czy to tylko mój wymysł ? I czy w takim układzie, spręzyna z avanta będzie pasowac do sedana ? Najgorsze jednak jest to że za bardzo nie wiem co kupić. Na ALLEGRO jest mnóstwo uzywek ale nie wiadomo jakiego typu jest to sprezyna, która klasa wagowa. -
Czy można dać elementy gumowe na łączeniu w układzie wydechowym ?
yuhri odpowiedział(a) na yuhri temat w Audi A4 B5
Jaro, bardzo dziękuję ale czy masz namiar na taką uszczelkę ? Da sie to kupić w różnych wymiarach ? Rozumiem że ta uszczelka wchodzi w to łączenie ? śrub nie ruszam, jedyna modyfikacja to jak w pierwszym poście, miedziane tulejki na śrubach. -
Czy można dać elementy gumowe na łączeniu w układzie wydechowym ?
yuhri odpowiedział(a) na yuhri temat w Audi A4 B5
Tak, silikon. http://www.tworzywa.org/produkt,11989,guma-silikonowa Poza tym, to w pewnym sensie ma niwelowac drgania/ruchy silnika. Jak to skręcę to poleci któreś mocowanie-tak mi podpowiada logika. Pasta do uszczelnień nic nie da - jak sama nazwa mówi, ona nie smaruje a uszczelnia. Potrzebowałem porady bo się nie znam. Ale nie wiem czy iwadrian nie podał lepszego rozwiązania. -
Czy można dać elementy gumowe na łączeniu w układzie wydechowym ?
yuhri opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Moje pytanie jest dokładnie jak nazwa tematu. Ale do rzeczy. W aucie mojej żony cały czas coś trzeszczało/piszczało. Okazało się że z silnika wychodzi rura wydechu, która potem przez łączenie stożkowe przechodzi dalej. To łączenie jest skręcone dwoma śrubami a na nich osadzone sprężyny. Wygląda to mniej więcej jak na zdjęciu: I właśnie w te otwory wchodza te śruby. Ponieważ trzeszczało, na śruby nałozyłem tulejki miedziane. Ilość trzeszczenia spadła o 80%. Pozostałe 20% to samo łączenie. I teraz moje pytanie- czy można tam wsadzić jakąś gumę by metal nie ocierał o metal. Dodam że te rury łączą się zaraz za katalizatorem jak tutaj: więc temperatura tam jest pewnie wysoka. Ewentualnie jakiś inny pomysł na to łączenie, który wyeliminuje te piski, trzeszczenia itp. Może jakaś uszczelka miedziana ? -
Jeśli radio jest niefabryczne a masz sedana, to zakładam że nie idzie zasilanie do wzmacniacza anteny. To "gdybanie" ale separator to tania rzecz z którą sobie poradzisz. U mni eproblem był dokładnie taki sam, nawet nowa antenę chciałem zakładać... ale dałem 10 zł za coś takiego: http://allegro.pl/wzmacniacz-separator-antenowy-vw-seat-skoda-audi-i5652464777.html i łapie wszystko co nadaje w rejonie Bielska-Białej, nawet czeskie stacje Na Allegro, w Warszawie jest tego mnóstwo. A na pytanie jak to zakładac, to wpinasz między antenę a radio a niebieski przewód łączysz z przewodem wzbudzającym z radia. To ten przewód który np steruje wysuwana antena, wzmacniaczem itp...
-
A4 b5 sedan, jak mocny sub do bagażnika żeby było go "czuć" w kabinie
yuhri opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. W związku z tym że na forum większość modyfikacji dotyczyło avanta, nie doszukałem sie odpowiedzi, jaką sensowną moc powinien mieć subwoofer by "przebić się" z dźwiękiem do kabiny ? Poprzedni właściciel zamontował w półce jakieś 3-drożne pioneery na 16cm ts-a 1710 i jak w radiu dam po równo, to najgłośniej gra tył, z dość miękkim basem. Ale stamtąd też dochodzi głos i delikatnie to drażni. Chciałbym je usunąć i wstawić coś do bagażnika. Tylko pytanie w jaką moc oscylowac by miało "ręce i nogi". Odrazu napiszę że bagażnik nie może tracić na funkcjonalności więc w grę wchodzi tylko lewa wnęka. Muzyka to coś pokroju: guns n roses paradise city aerosmith thrift shop macklemore flo-rida low. ZNalazłem taki sub aktywny: http://www.blaupunkt.com/en/nc/products/car-multimedia/loudspeakers/products/single/5341/ Rozmiarami pasuje w boczek więc to kryterium jest spełnione. Tylko jak on wygląda "mocowo"? Na YT jest kilka filmów z nim ale to się ma nijak do prawdziwego odsłuchu. -
Trzeba zrobić coś w ten deseń: Na forum kilka osób ma tak zrobione w avancie. Jeśli ktoś nie ma problemu z językiem angielski, to zapraszam poniżej: http://www.instructables.com/id/How-to-Make-a-Fiberglass-Subwoofer-Box/
-
Głośniki 16cm w przednich drzwiach Audi A4 B5 bez przeróbek tapicerki
yuhri odpowiedział(a) na Krycha temat w Audi A4 B5
I u mnie właśnie jest ta druga sytuacja. Jutro trzeba całość rozebrać i jednak wsadzić głośnik między panele. Dobra, mała aktualizacja po kompletnym montażu. Głośniki zamontowane według instrukcji autora tematu niestety ocierały u mnie o tapicerkę. Trzeba było zlikwidować jeden panel 10 mm. Problem pojawił sie z drugiej strony, ale tylko w prawych drzwiach. Okazało sie że trzeba zmienić śrubę która jest w uchwycie szyby. Z torxa zmieniłem na zwykłą, sześciokątną. I przy okazji trzeba ją skrócić by nie wystawała poza gwint. Po tym zabiegu magnes nie przeszkadzał opadającej szybie. Po tym wszystkim pojawił się inny problem o którym nikt tutaj nie wspomina: przy otwartych oknach dmucha przez kratki głośników. Chyba że tylko Ja mam taki problem... -
Głośniki 16cm w przednich drzwiach Audi A4 B5 bez przeróbek tapicerki
yuhri odpowiedział(a) na Krycha temat w Audi A4 B5
Myślałem że uda mi sie zrobić coś na wzór drugiej metody. Kupiłem arkusz PVC 10mm, wyciąłem dystanse.Z tapicerki wyciąłem wszystko co kolidowało z dystansem. Ten potem wkleiłem jak najbliżej tapicerki, poprawił klejem na około żeby było szczelnie. Na to drugi pierścień i głośnik. Niestety, mimo że zrobiłem to bardzo ciasno, to pomysł padł przy zakładaniu boczka. Stelaż od elektrycznej szyby blokował na głośnik od góry, z boku zaś, ten element metalowy drzwi który wchodzi w tapicerkę. Tak wyglądał stelaż na głośnik: Ponieważ miałęm jeszcze trochę tego arkusza PVC, to na szybko tutaj znalazłem te wzory i trochę je przeskalowałem. Potem już postępowałem zgodnie z instrukcjami z pierwszego postu, usunąłem jedno mocowanie, wyciąłem trochę pianki i założyłem boczek. Radzę patrzeć czy tapicerka od środka nie tyka zawieszenia i czy przewody nie "przeszkadzają" opadającej szybie. -
Fotki nie dzialają:-/