Skocz do zawartości

yuhri

Pasjonat
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yuhri

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    43-300

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yuhri

0

Reputacja

  1. A jest jakiś model haka na rynku, który nie wymaga tego cięcia?
  2. Przyłączam się do pytania. Mam u siebie czarne ramki a drzwi które chcę kupić maja srebrne
  3. yuhri

    Rezanie bixenonu

    To sa Helle Bixenon H7. Model na Ds2 to inny zestaw. Żeby wsadzić do DS2 żarówkę H7, musisz obciąć jej "pierścień" by wszedł w gniazdo DS2, potem trzeba to jakoś ustabilizować. Najlepszy do tego jest wycięty pierscień z żarnika. Tylko wiedz, ze przesuwa to źródło światła w soczewce i cała granica światło/cień jest zaburzona. Mam takie rozwiązanie u Siebie, w soczewkach Bi xenon z Q7, ale jako awaryjne - jak np w trasie padnie przetwornica albo żarnik.
  4. Odkopie trochę... Czy krociec 028 103 111A pasuje do silnika AHU ?
  5. W związku z tym że złamała mi sie sprężyna tylna prawa, szykuje sie do wymiany tylnej pary. Myślałem że wymiana to prosty zakup sprężyn i pare godzin z narzedziami. Niestety, meksykanineg trochę mnie zmartwił swoim postem. Z wlepki z bagażnika odczytałem oznaczenie klasy wagowej tylnej osi jako 0YC, czyli: kategoria wagowa tylnej osi zakres masy >>: 1JE :461-485KG. Jest ono jednak dla mnie za miękkie. Wielokrotnie ocierałem oponami o nadkole. Chciałbym założyć coś sztywniejszego. Pomyślałem że w avantach seryjnie powinna być wyższa klasa wagowa. Rzeczywiście tak jest czy to tylko mój wymysł ? I czy w takim układzie, spręzyna z avanta będzie pasowac do sedana ? Najgorsze jednak jest to że za bardzo nie wiem co kupić. Na ALLEGRO jest mnóstwo uzywek ale nie wiadomo jakiego typu jest to sprezyna, która klasa wagowa.
  6. Jaro, bardzo dziękuję ale czy masz namiar na taką uszczelkę ? Da sie to kupić w różnych wymiarach ? Rozumiem że ta uszczelka wchodzi w to łączenie ? śrub nie ruszam, jedyna modyfikacja to jak w pierwszym poście, miedziane tulejki na śrubach.
  7. Tak, silikon. http://www.tworzywa.org/produkt,11989,guma-silikonowa Poza tym, to w pewnym sensie ma niwelowac drgania/ruchy silnika. Jak to skręcę to poleci któreś mocowanie-tak mi podpowiada logika. Pasta do uszczelnień nic nie da - jak sama nazwa mówi, ona nie smaruje a uszczelnia. Potrzebowałem porady bo się nie znam. Ale nie wiem czy iwadrian nie podał lepszego rozwiązania.
  8. Moje pytanie jest dokładnie jak nazwa tematu. Ale do rzeczy. W aucie mojej żony cały czas coś trzeszczało/piszczało. Okazało się że z silnika wychodzi rura wydechu, która potem przez łączenie stożkowe przechodzi dalej. To łączenie jest skręcone dwoma śrubami a na nich osadzone sprężyny. Wygląda to mniej więcej jak na zdjęciu: I właśnie w te otwory wchodza te śruby. Ponieważ trzeszczało, na śruby nałozyłem tulejki miedziane. Ilość trzeszczenia spadła o 80%. Pozostałe 20% to samo łączenie. I teraz moje pytanie- czy można tam wsadzić jakąś gumę by metal nie ocierał o metal. Dodam że te rury łączą się zaraz za katalizatorem jak tutaj: więc temperatura tam jest pewnie wysoka. Ewentualnie jakiś inny pomysł na to łączenie, który wyeliminuje te piski, trzeszczenia itp. Może jakaś uszczelka miedziana ?
  9. yuhri

    Radio a4

    Jeśli radio jest niefabryczne a masz sedana, to zakładam że nie idzie zasilanie do wzmacniacza anteny. To "gdybanie" ale separator to tania rzecz z którą sobie poradzisz. U mni eproblem był dokładnie taki sam, nawet nowa antenę chciałem zakładać... ale dałem 10 zł za coś takiego: http://allegro.pl/wzmacniacz-separator-antenowy-vw-seat-skoda-audi-i5652464777.html i łapie wszystko co nadaje w rejonie Bielska-Białej, nawet czeskie stacje Na Allegro, w Warszawie jest tego mnóstwo. A na pytanie jak to zakładac, to wpinasz między antenę a radio a niebieski przewód łączysz z przewodem wzbudzającym z radia. To ten przewód który np steruje wysuwana antena, wzmacniaczem itp...
  10. Witam. W związku z tym że na forum większość modyfikacji dotyczyło avanta, nie doszukałem sie odpowiedzi, jaką sensowną moc powinien mieć subwoofer by "przebić się" z dźwiękiem do kabiny ? Poprzedni właściciel zamontował w półce jakieś 3-drożne pioneery na 16cm ts-a 1710 i jak w radiu dam po równo, to najgłośniej gra tył, z dość miękkim basem. Ale stamtąd też dochodzi głos i delikatnie to drażni. Chciałbym je usunąć i wstawić coś do bagażnika. Tylko pytanie w jaką moc oscylowac by miało "ręce i nogi". Odrazu napiszę że bagażnik nie może tracić na funkcjonalności więc w grę wchodzi tylko lewa wnęka. Muzyka to coś pokroju: guns n roses paradise city aerosmith thrift shop macklemore flo-rida low. ZNalazłem taki sub aktywny: http://www.blaupunkt.com/en/nc/products/car-multimedia/loudspeakers/products/single/5341/ Rozmiarami pasuje w boczek więc to kryterium jest spełnione. Tylko jak on wygląda "mocowo"? Na YT jest kilka filmów z nim ale to się ma nijak do prawdziwego odsłuchu.
  11. Trzeba zrobić coś w ten deseń: Na forum kilka osób ma tak zrobione w avancie. Jeśli ktoś nie ma problemu z językiem angielski, to zapraszam poniżej: http://www.instructables.com/id/How-to-Make-a-Fiberglass-Subwoofer-Box/
  12. I u mnie właśnie jest ta druga sytuacja. Jutro trzeba całość rozebrać i jednak wsadzić głośnik między panele. Dobra, mała aktualizacja po kompletnym montażu. Głośniki zamontowane według instrukcji autora tematu niestety ocierały u mnie o tapicerkę. Trzeba było zlikwidować jeden panel 10 mm. Problem pojawił sie z drugiej strony, ale tylko w prawych drzwiach. Okazało sie że trzeba zmienić śrubę która jest w uchwycie szyby. Z torxa zmieniłem na zwykłą, sześciokątną. I przy okazji trzeba ją skrócić by nie wystawała poza gwint. Po tym zabiegu magnes nie przeszkadzał opadającej szybie. Po tym wszystkim pojawił się inny problem o którym nikt tutaj nie wspomina: przy otwartych oknach dmucha przez kratki głośników. Chyba że tylko Ja mam taki problem...
  13. Myślałem że uda mi sie zrobić coś na wzór drugiej metody. Kupiłem arkusz PVC 10mm, wyciąłem dystanse.Z tapicerki wyciąłem wszystko co kolidowało z dystansem. Ten potem wkleiłem jak najbliżej tapicerki, poprawił klejem na około żeby było szczelnie. Na to drugi pierścień i głośnik. Niestety, mimo że zrobiłem to bardzo ciasno, to pomysł padł przy zakładaniu boczka. Stelaż od elektrycznej szyby blokował na głośnik od góry, z boku zaś, ten element metalowy drzwi który wchodzi w tapicerkę. Tak wyglądał stelaż na głośnik: Ponieważ miałęm jeszcze trochę tego arkusza PVC, to na szybko tutaj znalazłem te wzory i trochę je przeskalowałem. Potem już postępowałem zgodnie z instrukcjami z pierwszego postu, usunąłem jedno mocowanie, wyciąłem trochę pianki i założyłem boczek. Radzę patrzeć czy tapicerka od środka nie tyka zawieszenia i czy przewody nie "przeszkadzają" opadającej szybie.
  14. Piekny panel, wyglada naprawde profi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...